Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Indecent proposal.

U leest om dit moment het verhaal Indecent proposal gepost door Roberto. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Roberto
Gepost op: 2008-9-1

Verhaal:

Indecent proposal
Eenzame buurvrouw biedt som geld voor sex.

Met mijn buurvrouw Irene (net zo oud als ik) en haar man Carool hadden we een goed contact. Carool werkte bij een groot internationaal bedrijf en ging regelmatig op zakenreis. Op een dag vertelde Irene dat hij een functie had aanvaard in Amerika. Voor datzelfde bedrijf. Aangezien haar kinderen nog op school zaten en zei zelf ook een drukke baan had kon ze niet gelijk met hem mee. Ze besloten dat hij een jaar vooruitging en dat ze dan later zou volgen. Ze hadden een open relatie zoals dat heet. Ook over sex heb ik altijd begrepen. Aangezien ik werkloos was bood ik haar aan dat als haar man weg was en er zou iets zijn dat ze dan altijd een beroep kon doen op mij en mijn gezin. Dus ik hielp haar regelmatig met een klusje bijv. een computerprobleem of in huis. Op een dag zaten we lekker een kopje thee te drinken toen ze me voorstelde om als dank voor alle klusjes een keer met haar naar bed te gaan. Ik was verbaasd , verrast en eigenlijk ook een beetje verontwaardigd. Ik zei nog doe niet zo raar dat hoeft helemaal niet ik doe het met genoegen, maar daar nam ze geen genoegen mee.
Haar man was al ruim een half jaar weg en het zag er naar uit dat ze later naar Amerika zou gaan als gepland. Dus ze wilde wel weer eens sex hebben. Ik vond het maar raar, maar ze zei dat ze er met haar man over gesproken had. In overleg met hem bood ze me een flinke som geld aan. Een bedrag waar ik (als ik werk had gehad) toch minstens een paar jaar voor had moeten werken. Toen ik het aan mijn vrouw vertelde schrok ze heel erg en werd zelfs boos. Toen ze hoorde hoe hoog het bedrag was wat Irene wilde betalen begon ze toch te twijfelen. Aangezien ik alleen een uitkering krijg kunnen we het geld goed gebruiken. Dus ze was er wel gevoelig voor. Uiteindelijk besloten we op dit “Indecent Proposal” in te gaan. Irene werkte toevallig bij een hotelketen met een vestiging net buiten onze woonplaats.Ze regelde dus een kamer. Ze deed dit op een woensdagavond , mijn vaste sportavond. Hierdoor wist mijn vrouw dus niet wanneer Irene en ik “het” deden. Op het afgesproken tijdstip meldde ik mij bij de receptie en vroeg naar Irene. Zij nam me mee naar de kamer. Het was een simpele kamer (waarschijnlijk de goedkoopste) Het was een 1 persoonskamer. Er stond een bed en een stoel in en er was een douche.
Ze deed de gordijnen dicht. Ze vouwde het bed open. Ik vond het wel heel erg spannend allemaal. Ze was gekleed in leuk wit kort rokje met daarop een rood truitje. Ze vroeg mij wat ik prettig vond. Ik zei dat ik eigenlijk nooit echt een goed gepijpt was en dat het in ieder geval al een tijd geleden was dat mijn vrouw zoiets deed bij mij. Zelf vond ze het prettig om van achteren genomen te worden. We hadden gelukkig de tijd dus konden het hele programma afwerken wat mij betreft. Ze kleedde zich uit. Ze had een mooi witte kanten BH aan. Cup B!
Tevens had ze een mooie zijden witte tangaslip aan. Daarna was ik aan de beurt. Het was de eerste keer dat ik mij uitkleedde voor een andere vrouw. Zo stond ik dus ik m’n rode short. Ze kleedde zich helemaal uit en ging op bed liggen. Ik deed m’n short uit en ging een beetje onwennig naast haar zitten. Ik begon voorzichtig haar borsten te masseren en nam een tepel tussen mijn vingers. Daarna ging ik met m’n hand over haar buik naar beneden. Ze had zich een beetje geschoren tot een mooi driehoekje rondom haar vagina. Maar voor dat ik met m’n vingers naar binnen wilde gaan hield ze m’n hand tegen. Ze zei dat zij degene was die sex wilde dus dat zij het initiatief wilde nemen. Dat liet ik me natuurlijk geen 2e keer zeggen. Ik ging dus op bed liggen en liet haar bepalen wat we gingen doen. Ze ging op haar knieën op bed zitten en bood mij de gelegenheid om haar kontgaatje te likken. Ik vond dat niet prettig maar liet niets blijken. Ik deed gewoon wat zij verlangde. Dus liet ik mijn tong langs haar poepgaatje gaan en stak m’n tong precies in het gat. Dit vond ze kennelijk erg lekker want ze begon enorm te kronkelen van genot. Toen ik mijn vinger er ook bij stak was er zelfs een hoog gilletje te horen. Ik ging door tot ze lekker vochtig werd en haar kutsappen zich vermengde met mijn slijm. Ik stopte daarna heel langzaam mijn PIK in haar anus. Dit was voor mij vreemd omdat ik dit nog nooit gedaan had. Maar Irene duidelijk wel want die genoot met volle teugen. Dus ik haalde een paar keer goed door en stootte flink heen en weer of op en neer. Haar spieren voelde ik op een gegeven moment samen trekken en ik had het idee dat ze klaar zou komen. Ze maakte zich los van mij, draaide zich om en begon zichzelf zeer heftig te vingeren. Ze begon te grommen en spoot even later een onwijze straal vocht uit haar kut. Ik werd daar onwijs geil van. Mijn pik stond torenhoog en op springen. Ik moest er iets aan doen en begon mezelf af te rukken. Toen Irene dat zag schoot ze overeind en greep mijn lul beet. Ze duwde m’n hand weg en begon mijn inmiddels glimmende piemel in haar mond te nemen. Ze ging met haar tong langs m’n ballen omhoog en kuste m’n eikel. Met haar tong likte ze me langs de rand van m’n eikel en zachtjes zette ze haar tanden er in. Ik dacht dat ik gek werd. Het duurde niet lang of ik voelde dat ik klaar kwam. Ze ging achterover zitten en ik trok me klaar en spoot in haar mond. Daarna gingen we samen onder de douche. We stapten samen in de douchebak en begonnen elkaar lekker in te soppen. Nadat we afgespoeld waren bleven we nog even onder douche staan en begonnen we elkaar te likken. Ik begon haar tepel te likken. Ik maakte met m’n mond rondcirkelende bewegingen rond haar tepel en nam het daarna in m’n mond. Ik zakte toen door m’n knieën om met mijn tong langs haar klitje te gaan. Ze zakte bijna door haar benen heen van genot. Ik nam haar knopje tussen m’n lippen en begon er op te sabbelen terwijl het water maar bleef stromen. Ze kreunde en duwde m’n hoofd steeds steviger tegen zich aan. Ik haalde bijna geen adem meer.
Ze kwam al hortend en stotend klaar. Doordat ze al door haar benen gezakt was kon ze makkelijk bij mijn lul.
Ze bracht haar mond naar mijn inmiddels weer stijf geworden pik toe en kuste m’n eikel. Ze liet mijn lul helemaal naar binnen glijden en stopte hem heel diep in haar keel. Ze hield een paar tellen haar mond dicht en ging toen heftig met haar hoofd heen en weer. Zo kwam ook ik voor de 2e keer klaar in haar mond. We spoelden alles van ons af en kleedden ons weer aan. Van het door haar betaalde geld hebben mijn vrouw ik leuke dingen gedaan.



Aantal keer bekeken: 3079
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online