Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Indische massage.

U leest om dit moment het verhaal Indische massage gepost door Oscar Blunder. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Oscar Blunder
Gepost op: 2008-3-30

Verhaal:

Indische massage
Een paar weken terug maakten we een rondreis door India. Je kent de situatie wel, zo'n marathon van stad naar stad, van het ene hotel naar het andere. Wat cultuur opsnuiven, wat genieten van de omgeving, gewoonweg proberen twee weekjes te ontsnappen uit de dagelijkse drukte des levens.

Als ik India hoor, moet ik automatisch ook denken aan 'Ayurvedische Massage', een vorm van ontspanning waar men zich in ons Westerse wereldje blauw voor betaalt. Zo'n behandeling kost in ons landje makkelijk 50 Euro, en dat voor een klein uurtje. Schandalig veel, wat ik je brom!

Op een tussenstop maakten we een overnachting in Udaipur, en werden we gedropt in hotel 'Hilltop Palace'. We kregen een welkomstdrankje. Zo'n zoetig spul waar de muggen meteen op af kwamen. We stonden buiten wat te keuvelen op het terras. Onder mij zag ik twee mensen gluren naar wat we aan het doen waren. Het was een Indisch geklede dame, een stuk in de veertig, samen met een iel mannetje met snor. Ze zochten oogcontact met mensen en probeerden ondertussen hun massages te verkopen.

Ik was wel eens benieuwd naar hun verhaal, wou ook wel eens weten wat zo'n behandeling kostte. Er werd een folder getoond die al heel wat had meegemaakt. Amper leesbaar zag ik dat er een zestal massages werden aangeboden, waarbij 'olie' het sleutelwoord was. Afhankelijk van de hoeveelheid olie die zou worden gebruikt ging de prijs omhoog. Er kon al een basismassage worden genomen aan 500 Roepie, omgerekend ongeveer negen Euro.

Het vervelende aan de zaak was dat geen van de twee Indiërs deftig Engels kon praten. Het woord 'massage' en 'oil' was zowat hun hele woordenschat. Ik vroeg of de massage kon ontvangen worden in badpak. De dame knikte heftig van 'ja', terwijl de man het in Keulen hoorde donderen. Ik begreep ook dat mannen door de man werden gemasseerd en vrouwen door de dame in kwestie. Ook een nieuwe ervaring, maar traditie zal traditie wezen vond ik toen.

Na een kort overleg met mijn dame wou ik het wel eens proberen. Ik had in Thailand reeds een paar brave massages ontvangen, ook in ons Belgenlandje, waarom het hier niet eens proberen?

Na een douche stapte ik naar het praktijkje. De man toonde opnieuw zijn folder, en probeerde de massage van 1000 Roepie op te dringen. Ik vroeg twee keer wat het voordeel kon wezen, maar meer dan 'more oil' begreep ik niet uit zijn motivatie. Dan toch maar die van 500 Roepie.

"OK," zei de man. Hij kon dus nog een derde woordje Engels :-)! Hij gebood me mee te komen naar de ruimte achter het gordijn, en snauwde me een kort "Strip off totally!" toe. Oeps, nog drie woorden! Dit zou wel de eerste keer zijn dat ik me als man uitkleedde voor een andere man, maar ik veronderstelde weer eens dat dit traditie zou zijn, en de man wel meerdere naakte mannen zou zien tijdens zijn praktijk. Daarenboven zou ik wel afgedekt worden op de plaatsen die niet werden gemasseerd. Zo was dit toch gebruikelijk in de praktijken die ik tot dan had bezocht.

Daar stond ik dan, piemelnaakt. Hij gebaarde me op tafel te gaan liggen op de rug, wat ik ook deed. Ik wachtte op het laken dat op mij zou worden gelegd, maar niks van dat. Hij liet me liggen in geboortepak. Hij begon meteen mijn benen in te wrijven met heel wat olie. Eerlijk gezegd, ik voelde me niet op het gemak, om het woord 'belachelijk' niet te gebruiken.

Ik voelde nattigheid, en dit niet alleen omwille van de overdreven hoeveelheid olie die werd gebruikt. "Hey sir, may I remind you that i chose the massage of 500 Roepie!" De man gaf weer zijn blik waarbij hij het hoorde donderen, en deed gewoon verder. Hij bleef olie op mij gieten en masseerde van voet naar boven over mijn midden tot de borst. Grote bewegingen van onder naar boven, waarbij hij af en tot mijn edele delen aanraakte. Onvermijdelijk ook bij een dergelijke vorm van massage.

Ik ben absoluut geen homo, maar door de toevallige aanrakingen kwam 'iets' halfstok te staan, niettegenstaande ik me erop concentreerde dat dit toch niet zou mogen gebeuren. Hatelijk, wat erger kon er nog gebeuren tijdens deze massage? Ik verfoeide mezelf bij de gedachte dat ik op het aanbod van deze massage was ingegaan.

De man deed in het begin alsof hij niks merkte, en bleef maar doorgaan. Van onder naar boven en omgekeerd. Hij ging aan de andere kant van mij staan en deed dezelfde bewegingen langs de andere kant. Zolang hij niet in de buurt van 'mijn ahum' kwam bleef die in rust, van het moment dat hij er weer langs gleed met zijn olie kwam die even (half) rechtop te staan. Ik schaamde mij te pletter.

Ineens stopte hij zijn bewegingen, en tikte me op de schouder. Ik lag daar, helemaal bloot, met de ogen dicht, in volle concentratie op andere zaken om me af te leiden van het gebeuren. Hij keek me in de ogen, en wees met zijn wijsvinger naar mijn geslacht, waarbij hij een vragend gezicht trok. Ik ben ook niet naief, en antwoordde kortaf met een "No, Sir, no way!". "OK," zei het iele mannetje, en haalde even de schouders op. Hij gebood me mezelf om te draaien op de spekgladde tafel.

Daar lag ik weer, in mijn helemaal blote achterkant, nog steeds onbedekt. Hij herhaalde zijn bewegingen van onder naar boven en omgekeerd, en raakte onder geen beding nog intieme zones aan. Makkelijk zat, want op mijn achterkant zijn weinig van die zones terug te vinden :-) !

En, om heel eerlijk te zijn, die massage van de achterkant viel nog danig mee.

Hij probeerde hierna nog een bijkomende hoofdmassage te verkopen, maar het was me welletjes geweest.

De man gebood me recht te staan, en haalde een teiltje water uit een achterplaats. Het een handdoek wreef hij alle olie van mijn lichaam. Een vreemd gevoel weeral, want liefst ging ik zelf onder de douche staan om mij af te spoelen.

Moraal van het verhaal: gebruiken en normen kunnen verschillen van land tot land. Laat je niet leiden door de zogenaamde 'preutsheid' van een bepaalde cultuur, men zou zich vlug mispakken.

Ik heb dit verhaal bewust niet gepost onder 'erotische verhalen' omdat deze anecdote voor mij geen enkele erotische bedoeling had, integendeel.



Aantal keer bekeken: 11088
Waardering: 8.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online