Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Intens Verstoppertje.

U leest om dit moment het verhaal Intens Verstoppertje gepost door Just-Me0101. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Just-Me0101
Gepost op: 2009-9-5

Verhaal:

Intens Verstoppertje
Een paar jaar geleden... Ik ging vaak naar me vriendje toe. We gingen dan meestal met zijn vrienden in de buurt hangen. We deden ook vaak tikkertje en verstoppertje, het was dan kinderachtig maar wel leuk.

Het was een mooie zomerse dag. De zon scheen lekker warm. Ik was al een week niet bij hem geweest, maar vandaag zou ik weer naar hem toe gaan. Ik had een kort spijker rokje aan gedaan met een hempje met veel inkijk. Toen ik bij hem aan kwam stond hij bij z'n vrienden. Ik zette me fiets weg en ging bij hun staan. Na een tijdje praten gingen we verstoppertje doen. Een van zijn vrienden moet beginnen met tellen. Me vriendje verluisterde in me oor dat ik met hem moets gaan. Ik volgde hem naar zijn schuur. Toen we binnen waren liet hij het ligt uit. 'Hier vinden ze ons niet.' zij hij. Hij keek nog even naar buiten of hij zijn vrienden kon zien.

Ondertussen pakte ik hem bij zijn heupen vast en streelde zijn buik. Hij deed de deur dicht, maar niet op slot. Hij draaide zich om en kustte me. Al snel was zijn tong de mijne aan het masseren. Hij kneed een beetje in me kont en ging langzaam naar boven. Hij deed zijn handen onder me hempje en begon me borsten te voelen. Ik werd er geil van. Na een tijdje masseren deed hij me hempje en bh uit. Ik streelde zijn rug en kont. Hij kneedde heerlijk mijn borsten. Hij deed nu ook zijn eigen shirt uit en glimlachte naar me, ik glimlachte terug. Hij zoende me weer. Nog steeds waren zijn vrienden naar ons aan het zoeken. Ik zag bij hem een bobbel in zijn broek. Ik knielde voor hem neer en deed zijn broek naar beneden. Ik zag zijn lekkere stijve lul en nam em in mijn mond. Ik pijpte hem tot hij over me borsten klaar kwam. Ik likte zijn lul schoon. Hij tilde me op en zoende me weer. Hij streelde me. Steeds verder naar beneden. Hij ging onder me rokje. Hij wreef over me slipje. Ik was al helemaal nat. Hij deed me rokje omhoog en deed me slipje uit. Hij begon me te vingeren. Het was heerlijk. Ik kreunde zacht, anders zouden zijn vrienden me horen. Hij likte nog wat aan me kletsnatte kutje, tot dat de deur ineens open ging.

Het was zijn oudere broer die van het werk terug kwam. Hij schrok en wij ook. Ik deed snel me rokje naar beneden en me handen voor me borsten. Me vriendje pakte mijn hempje en hield het voor zijn, alweer, stijve lul. Zijn broer lachte en vroeg of hij ook mee mocht doen. Aangezien het ook zijn schuur was. Ik keek me vriendje aan. Hij keek me vragend aan. Ik haalde me schouders op. Hij keek naar zijn broer; Nou, okee dan. Als je maar van mij afblijft, haha.' Zijn broer lachte weer en deed de deur op slot. Hij kleede zich uit. Hij was al stijf geworden. Me vriendje en ik maakte ons weet naakt.

Me vriendje begon me te vingeren. Zijn broer stond achter me en kneede in me borsten. Ik kreunde. Ik kwam al snel klaar. Nu begon ik hun bijde af te trekken. Ze spoten onder me en ik likte hun schoon.



Meer weten?
just-me0101@live.nl

Aantal keer bekeken: 12272
Waardering: 3.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online