Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Is dit het einde .

U leest om dit moment het verhaal Is dit het einde gepost door Yasmina 11 jaar. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Yasmina 11 jaar
Gepost op: 2009-5-28

Verhaal:

Is dit het einde
Yasmina en Jiena Gingen naar buiten. ze gingen langs hun ander vriendin Margot. Ik en Jiena waawen Van de Hoogste berg af. maar margot durfde niet want ze hadden allemaal een fiets bij. Margot ook maar ze was te bang dat ze ging vallen. Yasmina was ook een Beetje bang. Maar Jiena helemaal niet. ze zegt dat ze dit vaker heeft gedaan. dat er niks ging gebeuren. Margot bleef beneden. Ik en Jeena Waren al boven. toen ik naar Margot keek Was dat heel erg Ver!! Dus daarna was ik ook een beetje bang. ik ging eerst. want ik waaw snel er af van. ik ging naar beneden met de fiets. en ik was heel BANG. Jiena roepte ze zij niet fietsen. En ik Roepde IK HEB GEEN REMMEN. En jiena roepte ga er uit ga er uit. maar ik was BANG DAT IK GING VALLEN. Ik Keek niet. toen ik mijn ogen openden. was ik bijna er van af dus deed ik nog is mijn ogen dicht. Iedreen roepde spring er uit ik keek. en ik zag dat er een rivier was. ik was doodsbang dat ik doodt ging. ik durfde er niet uit springen. dus ik was in het rivier bijna gevallen.

WORD VERVOLGT!!

Aantal keer bekeken: 2455
Waardering: 3.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online