Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Is er iemand aan de lijn?.

U leest om dit moment het verhaal Is er iemand aan de lijn? gepost door Mügi. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Mügi
Gepost op: 2010-10-2

Verhaal:

Is er iemand aan de lijn?
Kate hield van telefoongrapjes uithalen. Het was zelfs een hobby geworden. Ze belde altijd om 12 uur 's avonds naar mensen en liet een gehijg horen, daarna hing ze op om vervolgens iemand anders te bellen.

Justine, haar vriendin, zei tegen haar op school dat er een Spooknummer was. Een nummer waarmee je aan de telefoon met spoken kom communiceren.
'Ja, erg grappig. Geesten bestaan niet, Justine.' zei Kate.
'Haha, ik ga het bewijzen, kan ik vrijdagavond bij jou logeren?'

Vrijdag avond om half twaalf, pakte Kate haar telefoon en zei: 'Kom maar op met dat nummer! Als het nep is, krijg ik 20 euro van je!'
'Jahaa, bel nou maar,'
De telefoon ging over, en werd opgenomen.
'Hallo met pizzabedrijf Kate speciaal voor geesten,' zei Kate.
Niets.
'Hallo kan ik u helpen?' zei Kate.
Weer niets.
'Justine, kijk hoe nep. Gewoon iemand die denkt dat hij leuk is.'
Het licht viel uit.
'Niets aan de hand...' zei Kate. 'Gewoon een technisch stoornisje.'
'Katee...'
'Jaha, heel grappig Justine.'
'Kateee...'
Dit was Justine's stem niet, dat wist ze zeker. Justine's stem was niet hol en leeg.
Het licht ging aan, maar Justine zat niet meer op haar bed. Het bed was leeg, op een paar bloedspetters na.
'Justiiine?' zong Kate/
'Kateee... kom naar de keuken...' zei de stem weeer.

In de keuken trof ze het ergste slagveld ooit aan.
Justine lag op het aanrecht, helemaal onder het bloed, geeneen ledemaat was nog heel. Alles was kapot. Op het aanrecht lag ook Kate's mobiel. Huilend pakte Kate haar mobiel.
'Justine, als dit een grap is!'
Ze bracht de telefoon naar haar oor.
'Hallo ? Is er iemand aan de lijn? '
Stilte.
Ze voelde iets nats bij haar hand. Uit de telefoon droop bloed, en Kate liet de telefoon vallen. Ze gilde.
De telefoon krakte uit elkaar. Een mes kwam uit de telefoon en dat was wat Kate het laatste zag...




I Hope You Enjoy ofzoo XD

-xx- Mügi.







Aantal keer bekeken: 4493
Waardering: 8.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online