Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Italië 2010 om nooit te vergeten .

U leest om dit moment het verhaal Italië 2010 om nooit te vergeten gepost door Lieze. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lieze
Gepost op: 2011-1-30

Verhaal:

Italië 2010 om nooit te vergeten
Mirthe is op een vrijdag middag alleen thuis, als de bel gaat.
ze doet open en ziet een jongen met bruine glinsterende ogen die recht in de hare kijken.
Zijn bruine haren door de war, en rode blosjes op zijn gezicht.
Ze herkent hem van de sportschool.
Waar ze hem al een paar keer recht in de ogen heeft gekeken.
Ze zegt verlegen hoi, zonder dat hij wat terug zegt pakt hij haar hand en loop langs haar heen naar binnen.
En pakt ze bij haar schouders en druk ze tegen de muur.
Hij raakt voorzichtig haar gezicht aan zonder dat hij wat zegt. Langzaam kom hij dichterbij en geeft hij zachtjes een kus op haar lippen heel teder en lief.
Hij zegt: 'ik zocht je en eindelijk, heb ik je gevonden'
En ik heb gezworen dat als ik je vond je nooit meer los zou laten. Hij kijkt naar haar, en met een blozende blik kijkt ze naar beneden en snap dat zij nu wat terug moet zeggen.
Ik ik stotter ze, ik hoopte dat ik je tegen kwam, om tegen je te praten of iets te zeggen, maar nu je voor me staat durf ik niks meer te zeggen.
Ik ben overdonderd.
Zachtjes tilt hij haar gezicht op, ze kijkt nu weer in die donkere ogen, en ze wordt wat rustiger.
Ik ik hou van je! Zei ze…….

Zo begon het tussen Mirthe en Thymen
Nu zijn ze al 2 jaar samen.
Mirthe is nu 19 en Thymen 20.
Afgelopen zomer zijn ze op vakantie geweest met haar familie,naar Italië
Op de laatste middag liepen ze over het strand.
Hand in hand.
Hij draait zich naar haar toe en begon te vertellen
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik, ik krijg haar nooit.
Maar toen ik zag dat jij ook steeds naar mij keek, kreeg ik hoop.
Ik vraagde bij veel vrienden in de buurt rond van “weten jullie wie dat is “?
Gelukkig wist 1 van me vrienden wie je was en gaf me je adres.
Nu ben ik zo blij dat ik je heb.
En ik ben van plan je nooit meer los te laten.
Wat er ook gebeur ik blijf altijd van je houden.
Geloof me!
2 donkere bruine chocolade ogen keken glinstert in haar ogen.
Ik geloof je en ik laat jou ook nooit maar dan ook nooit meer los ik hou zo ziels veel van je, zei ze met een blikvol vertrouwen.
Maar noch maar 2 uurtjes later op die zelfde dag kregen ze ruzie.
In zijn donkere ogen zat nou een blik vol haat,zo had ze hem nog nooit gezien,ja 1 keer toen een jongen haar aanraakte en dat niet per ongeluk deed!.
Terwijl hij naast haar liep,wat was hij toen boos en ze had gehoopt dat zij nooit zulke ruzie zouden krijgen.
maar nu....
Haar ogen zaten vol met tranen, maar ze moest niet gaan huilen dan liet ze zichzelf kennen.
Ze keek in zijn ogen,en ze kon het niet meer aan,
Ze rende langs hem de kamer uit.
En zachtjes naar buiten zodat je ouders het niet hoorde, ze rende over het kronkelende zandpad richting het strand
en ging op 1 van de duinen zitten.
De zon ging net onder, een mooie rode bal was het met een oranje gloed eromheen.
Haar ogen werden wazig, en tranen liepen over der gezicht.
Waarom was ze ook zo boos toen hij voor de zoveelste keer aan het sms’en was met een meisje van Loïs heten?
Vertrouwde ze hem niet ? hij had gezegd dat het een oude schoolvriendin was maar…ze wist niet.
Hij had ook zo fel terug gereageerd van je gelooft me niet hé ? met een spot in zijn ogen.
Daar begon het mee, ze hadden daarna de hele avond al niet veel tegen elkaar gezegd maar ze dacht het gaat wel over.
Maar nadat hij ook nog eens zat te roken toen ze hun kamer inkwam, terwijl hij beloofd had het nooit meer te doen ontplofte ze helemaal,
ze had immers haar beste kennis verloren aan longkanker.
dan is het toch logies of niet ?

Op dat moment hoort ze voetstappen achter zich,
Terwijl ze boos is,is ze toch blij dat hij haar opzoekt.
Hij gaat achter haar zitten met zijn benen om haar heen
Zijn armen slaat hij om haar heen en trek je zachtjes tegen zich aan, ze voelt zijn warme gespierde borstkas.
Hij legt zijn hooft in je nek, en ze voelt een traan op haar schouder vallen.
Ze draaid langzaam haar hooft naar hem toe, ze ziet natte ogen met een grote ronde kring er omheen.
hij zei: “ het spijt me zo, ik wou je een beetje trijter, waarom weet ik niet
Maar geloof me met die loïs heb ik niks mee en wil ik niks mee, ik heb een goede band met haar want ze hielp me op school altijd, door haar ben ik min of meer steeds overgegaan.
Ook onze ouders waren vrienden dus ik zag ze best vaak, en onze ouders gingen ook samen op vakantie dus ik bracht hele vakantie's met haar door.
Maar er is nooit wat gebeurt tussen ons, zelf geen 3 kussen op haar of mijn verjaardag!
Het was zo super dom van me.
Ik besefte opeen duur dat het leek of ik was met haar had, ik werd toen was gestrest daarom die sigaret..
Toen je weg liep voelde ik me instorten.
Ik dacht wat heb ik gedaan !!!???!!
Waarom doe ik nou zo stom nu ben ik zeker weten haar kwijt!
Ik besloot je te zoeken maar ik kom je nergens vinden.
Ik was zo bang en ongerust echt waar.
Ik dacht als ik haar niet terug vindt dat heeft het leven geen zin meer.
Wil je me pleace vergeven!
Ze legde een hand op zijn gezicht , en hij pakt haar gezicht vast met 2 bevende handen.
Pleace.. smeekte hij
Ze gaf hem een klein kusje op zijn lippen, die koud aanvoelde.
Zonder worden snapte hij dat ze het hem vergeven had.
Ze zegt: "ik was boos op je en op mezelf
maar toen dacht ik naar over vanmiddag
de leukste dag uit mijn leven
toen je zoveel zei tegen me
en ik besefte dat er echt geen jongen is die zoveel om zijn meisje geeft als jij!
ik dacht ga ik dit opgeven?
ik voelde me zo stom…
hée zei hij we gaan dit niet opgeven! en hij drukte een stevige kus op haar lippen.
Die nacht sliepen ze op het strand, zij in zijn armen,
een vertrouwd gevoel.
De volgende ochtend werden ze vroeg wakker, half gebroken.
Maar goed het was wel :
Een vakantie om nooit meer te vergeten !



Aantal keer bekeken: 3642
Waardering: 7.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online