Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

JAJA GELOOF MIJ MAAR!!!.

U leest om dit moment het verhaal JAJA GELOOF MIJ MAAR!!! gepost door ongelukkertjes. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ongelukkertjes
Gepost op: 2011-7-23

Verhaal:

JAJA GELOOF MIJ MAAR!!!
Het was 23 juni tijdens de zomervakantie.
En ik wou graag een vakantie job: BABYSITTER!
Natuurlijk kwamen er al direct reactie's op mijn twitter pagina en hier is mijn verhaal....
Ik ging naar de familie De Laet.
Ze hebben 1 baby van 10 maanden .
De ouders gingen naar een receptie van een resturant.
dus... ik was in woonkamer tv aant kijken.
En ik hoorde boven (in de baby kamer )
een gebonk , Een ging kijken.
Er was niks aan de hand alleen een man in de verte die ik binnen zag staaren naar de baby kamer ik dacht bijmezelf :"Waarom zou een man om 10 s'avonds naar buiten gaan en zitten nte staren naar de babykamer?"
Ik gewon naar beneden eventjes drinken in de keuken gaan halen.
Toen ik megahard hoorde wenen.
Ik rende naar boven, en ik zag de man die vlak voor het raam stond te staren naar de baby, ik nam de baby naar benenden en ik gaf een beetje pap .
De bel ging en ik deed open,
Het waren de ouders
En ja ik deed mijn verhaal dat er eenb man was die hele tijd naar binnen keek door het raam.
En de ouder reageerde direct :"WE HEBBEN HELEMAAL GEEN RAAM IN DE BABYKAMER!"


*geloof me of niet hou de babykamer in het oog*

Aantal keer bekeken: 5616
Waardering: 6.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online