Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

JackJan de hoofden van Kali (deel1).

U leest om dit moment het verhaal JackJan de hoofden van Kali (deel1) gepost door jonathan. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: jonathan
Gepost op: 2009-10-18

Verhaal:

JackJan de hoofden van Kali (deel1)
Als je JackJan begins nog niet gelezen hebt is het best dat je dat doet.

Het is middernacht. In venetie is het stil. Maar de stilte word verbroken door het geluid van voetstappen. Kali,Kali...!!!Jan schrok recht. Wat een nachtmerrie.Diezelfde morgen op het nieuws: elke nacht verdwijnen bootjes in alle landen waaronder Venetie,Mexico en nieuw Zeeland. Het enigste dat men vind zijn onthoofde lijken. Wanneer zal dit stoppen, zou er iemand deze terrorist kunnen stoppen? Tot het late nieuws om 10. Ik moet dat eens onderzoeken. De volgende nacht. Jan stond op de uitkijk. Hij zag vanop het dak een man die zijn alarm instelde en zijn boten met ijzeren kettingen aan elkaar bond. De man ging slapen. Een andere man kwam al sluipend uit een donker steegje. Kali sta mij toe zei de man toon mij uw krachten. Het lichtje van het alarm doofde. Jan bleef rustig kijken. Kali sta mij toe toon mij uw krachten. De ijzeren ketingen sprongen uiteen. Kali sta mij toe toon mij...Genoeg!!! Jack sprong af het dak en sloeg op de man zijn hoofd. Hij had een kap aan maar het enigste wat gebeurde was de kap die wat meebuigde. De man had geen hoofd!! Hij draaide zich om met de woorden Kali sla mij toe too...BAM!! Dat was het dan. Vertel me!! Wie ben jij. Ik zeg niks!! BAM!! UGHH mij slaan zal niet helpen. Kali sta mij toe toon mij uw...Zwijg!!Krachten. Er gebeurde niks. Ik denk dat je Kali niet meer zijn krachten toont. Kaaalii asjeblief. Zwijg BAMBAMBAM!!! AAGH mijn buik! ZIP...waar is hij?? Ik ga maar beter terug naar huis. Enkele dagen later was Jan het incident vergeten tot op een moment... Heei, zei een oude man met een lange grijze baard, Zijt gij Jack? Euh, mischien...Ja dus, De godin van de ORB heeft me gestuurd. Wat is er? Ik weet waar je kali kunt vinden. VERTEL!! Héhé, jij wil echt dood hé. Dat is het juist, ik kan niet dood! Je bent nog altijd een leerling dus nee je bent niet ontsterfelijk. Bwa, bijna toch. Nee!! In ieder geval, hier is een kaart. Wie ben jij eigenlijk? Ik heb je dat toch al verteld! Ik ben gestuurd door de godin van de ORB. Ik moet nu gaan...Nee wacht. ZIP. PFFF, op naar Ilak.

Word vervolgd
(in het volgende deel komt er meer actie hoor :) ggen zorgen.)

Aantal keer bekeken: 2082
Waardering: 3.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online