Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jackjan Begins(deel2).

U leest om dit moment het verhaal Jackjan Begins(deel2) gepost door jonathan. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: jonathan
Gepost op: 2009-10-17

Verhaal:

Jackjan Begins(deel2)
alles werd wit. Gaat het? Euh wat? Ik vraag of dat het gaat,wat is je naam? Euh,Jan. Dag Jan. Waar ben ik. Nergens. Wacht ik zal het je uitleggen: We gaan terug naar het jaar 0. Je kent zeker het verhaal van de drie koningen. Maar er werd nooit bijverteld dat er een vierde koning was.Wie ben jij? Alles op zijn tijd. Dus ik was bezig, die koning hete Mordon. Hij gaf een ORB. Wat is dat? Een soort krachtige bal.Dus Jezus kreeg die ORB. Mordon zei: neem deze ORB en het zal je helpen. Op een dag zul je veraden worden.Verlies hem niet! Maat Jezus verloor hem wel. Eigenlijk had Mordon die afgepakt.Wat bedoel je, mordon is een soort van slechterik.JA!!Mordon verloor de ORB. Een legende zegt dat er iemand is die hem zal vinden. Waarom vertel je me dit eigenlijk? Jij hebt het gevonden Jack. Wie is Jack? Dat ben jij in de ban van de ORB. Ik moet je nu wel terugsturen naar de echte wereld maar vergeet niet,JE LINKERBROEKZAK. Op dat moment voelde Jan weer pijn,trok de ORB uit zijn zak en de spin was weg.

Jan nam afscheid van Max.

Ondertussen ergens waar niemand kan komen. Ik zal me wreken. Die zogenaamde Jan zal smeken om genade.

Bij Jan thuis stond de TV aan.Kom buiten nietige vlieg!! Wat is dat? Jan keek door het raam en zag een gestalte. Wel lafaard waar blijf je!! OK ok ik kom. Jan nam de ORB in zijn hand en liep naar buiten. Ah daar is mijn schatje.Geef het aan mij! Mordon. Ja dat ben ik!! Geef het nu!!Nooit! ok je vraagt er om. Alles werd rood en Jack begon wat aan te branden. Izera Celcis. Het koelde af. Ok Je denkt dat je slim bent hé. wel probeer dit maar eens. triplentza skyrexla. Een grote Cycloon verscheen uit de wolken.Triplex ventuza!! Vuur spuwde uit de grond. Mordon jij mag wel vuur kunnen oproepen wind kunnen laten waaien maar niets is sterker dan de vriendschap.Welke vriendschap dan wel.De vriendschap voor Max en mijn gestorven Ouders!!!! Huh... BAOOOM.

Jack zocht een ander huis en diezelfde nacht stelde hij zich de vraag.
Waarom ik!

Aantal keer bekeken: 2016
Waardering: 7.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online