Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Je zult je maar vervelen..

U leest om dit moment het verhaal Je zult je maar vervelen. gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-7-10

Verhaal:

Je zult je maar vervelen.
Je kunt je maar vervelen...

Hij liep al de hele morgen onrustig heen en weer, het was hondenweer, de regen kwam met bakken tegelijk naar beneden, het was donker en somber weer...
Hij wist niet wat die vandaag moest doen, wat een zeurend begin van een zaterdag....
Niemand was thuis, velen hadden vakantie, op de pc was het ook al niks...

He...iemand op msn riep hem, even kijken..
Snel liep hij op de pc af, hmmmmm, Anna online, en die riep hem, hij kende haar al een paar maanden, en ze had iets lekkers over zich heen..
Ze woonde zelfs in de buurt, laatst hadden ze het in een gesprek over dat ze wel eens bij elkaar koffie konden drinken..
Hee lieverdje schreef ze, ben je thuis, het is zulk hondenweer, en ik verveel me te pletter, bakkie doen bij jou of bij mij?

Zijn hart veerde ietsje op, hmmmm, buitenkansje, zijn hormonen speelden de laatste tijd ook wat op, hij vond die grietjes best leuk voor als hij ging stappen, maar er was er niet 1 bij die ook maar 1x iets van echte intelligentie liet zien..
Hij antwoorde dat hij wel naar haar toe kwam, hij had al een beetje ongerust naar de troep in zijn huis gekeken, het leek hem veiliger dat hij naar haar toe ging..

Zo kwam het er dus van dat ze afspraken dat hij naar haar toe zou komen, ze gaf haar adres, en binnen 10 minuten zou hij er wel zijn..

Een beetje zenuwachtig sloot ze haar pc af, dit deed ze nooit, mannen uitnodigen, maar deze kerel kende ze al een poosie, en hij was meer dan boeiend, hij wond haar op zoals hij naar haar keek via de cam, ze heeft zichzelf zelfs een keer stiekem betast tijdens het cammen, en hij had niks door gehad.

Snel liep ze haar make-up na, spoot extra deo, en zette koffie..
Ze wist niet wat ze kon verwachten, maar ze wist wel 1 ding, als hij avances haar kant op zou maken, zou ze dom zijn als ze nee zou verkopen..
Stiekum werd ze een beetje opgewonden van die gedachte, en lachte hardop, geile donder schold ze zichzelf uit...

Tringggggggggggggg, de schelle bel deed haar opschrikken uit haar geile gedachtes, ze glimlachte, we zullen zien, laten we eerst maar eens kijken of hij echt wel zo leuk is...
Vol verwachting deed ze open, haar adem stokte, wauwwww, dit overtrof haar stoutste verwachtingen, deze boom van een man, groot, breed, knap, boeiend, ondeugend, ze kon even niets anders bedenken, maar alles wat ze bedacht, klopte...
Dat grote lijf in een trendy spijkerbroek met slijtageplekken gehuld, en een strak wit shirtje, wat zijn grote gebruinde armen goed deed uitkomen, en lage instappers...

Hij stond daar met kloppend hart, hij had even snel een bloemetje bij de pomp gehaald, en belde aan...
Ze deed open, ze was een heel stuk kleiner dan hem, kort pittig koppie haar, wit blousje wat van boven losjes open stond, strak zwart rokje met een wit krijt streepje erin, zwarte kousen met aan de achterkant een naad, en hoge zwarte lakpumps, en nog was ze klein...
Ze lachte naar hem, die lippen......hij kon zijn ogen er niet van af houden, en dan die ogen, een ondeugende twinkeling erin, hij slikte, daar gingen al zijn goede voornemens, dit was dus wat ze bedoelen met, de kat op het spek binden, hij hier, bij haar een bakkie laten doen...

Ze schraapte haar keel, "ehm..kom binnen'.
Hi volgde haar de gang door, hij had geen oog voor de met zorg ingerichte woning, hij zag alleen die wiebelende billen voor hem uit lopen, en kreeg een gortdroge keel van al de ideeen die hij ineens kreeg over die billen, en wat hij daarmee zou willen doen...

Even later zaten ze aan de koffie, en praatte over koetjes en kalfjes, lachten over rare escapades die ze meemaakten op msn, en andere sites op de pc..
"Weet je", zei ze lachend, laten we even achter mijn pc kruipen, kijken of er wat leuks te doen is...
"goed plan zeg, ik weet nog wel een site", na 5 minuten had ze de pc opgestart, zaten ze heel dichtbij elkaar achter de pc, er was weinig ruimte in de kleine ruimte, en ze had een schemerlampje aan gedaan, wat het geheel gezellig en knus aandeed..

Samen bezochten ze wat sites, lachten om de grappige dingen die erop stonden, en waren verontwaardigd over bepaalde dingen die echt niet konden...
"Wat wist je over een site"? vroeg ze
Hij wist dat hij de sfeer nu kon maken en breken, hij had al een paar keer naar haar over elkaar geslagen benen zitten loeren, haar rokje was iets naar boven geschoven, en hij had goed zicht op een paar stevige bovenbenen, ze zat af en toe iets naar voren, en toen kon hij een glimp opvangen van haar lingerie, het zweet brak hem uit, wel of niet naar die site....

"Nou"? Lachend keek ze hem aan..
"nou", begon hij moeilijk, het is nou niet echt bepaald een nette site, wil je dat wel zien?
Haar hart maakte een sprongetje, hij moest eens weten, onder haar nette kleren zat een hete vrouw verstopt, en die hitte wilde eruit, ze zaten nu al een uur met z'n tweeen in het kleine kamertje, ze had al een paar keer tijdens het lachen haar hand over zijn benen laten gaan, ze had al een paar keer flink diep gebukt, ze had haar rokje op voelen kruipen, en zat er nu behoorlijk uitdagend bij..
Maar het mooiste was dat ze gemerkt had dat hij zat te kijken als hij dacht dat ze niet oplette, en ze had hem dan erg moeizaam zien slikken...
Heimelijk had ze gelachen, kom maar op met die site...

Hij gaf de site door, en met een kloppend hart van opwinding opende ze de koppelingen...
Het was een site waar je kon chatten met stellen die het voor de cam deden, of individueel met een man of vrouw..
"Inloggen dan maar"?
Hij slikte even, hij had niets verwacht, maar dit kon wel eens heel intressant worden, "toe maar dan"zei hij lachend..

Nadat ze hen had geregistreerd, konden ze kiezen met wie ze wilden chatten, na enig overleg kozen ze een jong stel die al enige tijd aan camcontacten deed, en na enig over en weer gechat kwam het al gauw op sex uit..

Anna vroeg ze wat ze dan deden zo voor de cam, en wat er eigenlijk van haar en hem werd verwacht..
Het stel vroeg haar haar cam aan te doen, en niets te doen wat ze niet wilden, als het klikte zouden ze zover gaan als ze zelf wilden...

Anna keek hem aan, "wat vind jij"?
"Ik vind het prima, zolang jij het leuk vind is het mij ook goed", en de cams gingen aan, ze kwamen oog in oog te zitten met een leuk en jong ogend stel, ze waren schaars gekleed wat het geheel heel sexy maakte...

Er heerste een ontspannen sfeer, het klikte goed met het stel, omdat ze beide het andere stel goed wilden zien was hij dichter naar Anna toegeschoven en had zijn linkerarm over haar stoelleuning geslagen, en af en toe rook hij haar heerlijke parfum..

Het werd steeds intiemer, de vragen gingen over en weer, en van vragen ging het over op uitdagen van elkaar..
Anna kon het goed met die vrouw vinden, en die vrouw vroeg haar wat dichter bij hem te gaan zitten, wat ze graag deed, ze was vreselijk opgewonden geworden door de hele sfeer, die heerlijke man naast zich en het geile stel aan de andere kant van de cam...

Zijn adem stokte, ze kwam haast op zijn schoot zitten, en hij had het al moeilijk, zijn broek zat veelste strak, halverwege is zijn lul stijf gaan staan, en dat wilde maar niet zakken, er was nog niets gebeurd, maar de sfeer, en die heerlijk ruikende vrouw was al genoeg om hem op te winden.

"Ik vind dit wel heel opwindend" zei Anna, wat jij?
Vragend keek ze hem aan, toen pas zag ze het verlangen in zijn ogen, hij schoof ongemakkelijk heen en weer, haar ogen schoten naar beneden, en zag de reden ervan..
Met het schaamrood op de kaken mompelde hij "sorry" dat vind ik ook, maar ik kan het niet verbergen...
Ineens schaterde ze het uit, "och dat hoeft helemaal niet joh", en ze legde haar hand op zijn kloppende kruis, onder haar hand voelde ze hem steigeren...
"Zou je niet eens gemakkelijker gaan zitten"?
Schaapachtig keek hij haar aan, "nou als het even kan", heel graag", en zo ging hij wijdbeens zitten, gaf zijn steigerende lul de ruimte, en haalde opgelucht adem, hij was maar wat blij dat hij vandaag naar Anna was gegaan, dit ging leuk worden, heel leuk...

Anna was ook gemakkelijker gaan zitten, ze had haar blousje opengeknoopt, en hij had een goed zicht op een prachtige b-h, wit, en afgewerkt met kant, haar kleine buikje ging versneld op en neer, hij zag de harde tepels door het kant heen schijnen..
Ze leunde wat naar achteren, en typte allerlei geile teksten tegen het andere stel..
Die andere vrouw, Jo, vroeg haar om haar tepels op te wrijven, zijzelf deed het ook...
Hij zag met grote ogen dat Anna haar blousje van haar schouders liet glijden, haar hoofd naar achteren gooide, zodat haar mooie hals bloot kwam te liggen, ze bevochtigde haar lippen, en liet haar beide handen over haar borsten gaan, langzaam over die harde knoppen..

Hij slikte moeilijk, hij zag dat Roel aan de andere kant van de cam zijn gezwollen pik al vervaarlijk liet zwaaien, en die knikte hem bemoedigend toe..
"Ach wat", dacht hij, hij knoopte zijn broek open, ging even staan om hem tot op de knieeen te laten zakken, zijn boxer gelijk meetrekkend, en pakte zijn dikke pik beet, en zwaaide terug..
Hij glimlachte wat scheef naar Roel, die zichzelf stond af te rukken, en Jo die nog met Anna bezig was, was bezig haar kleding te verwijderen..

Anna hoorde wat ritselen achter zich, ze voelde zich heerlijk geil en op haar gemak, dat andere stel was heerlijk bezig, en ze wilde alles wat zij deden..
Ze draaide zich om, zag hem met zijn grote blote pik in zijn handen, ze keek hem aan, diep in de ogen..."jouw laat ik genieten, zoals je nooit eerder heb meegemaakt, dat is geen geintje, dit is een belofte"...

Geil lachte hij naar Anna, "daar houd ik je aan", en hij trok zijn velletje naar beneden, en kreunde, zijn strakblauwe knop stak vragend omhoog..
Anna werd als een magneet naar die dikke knop getrokken, ging staan, trok haar rokje uit en haar string, toen zag hij pas dat haar panty een soort jarretelgrodel was, maar dan alles aan elkaar, er zat een open gewerkt kruis in, en alles werd door middel van een soort band om haar middel omhoog gehouden, al met al, prachtig..

Ze bukte met haar kontje richting cam naar voren, en pakte met beide handen zijn dikke lul vast, hij hield de leuningen goed vast, en keek naar het andere stel, en weer naar Anna..
Hij zag dat Jo en Roel hetzelfde deden, hij keek zo in de gleuf van Jo, en Roel spreidde haar billen wijd..
Opeens voelde hij een mond over zijn knop glijden, het kriebelde, en ze zoog zich strak om zijn eikel heen, hij kreunde hard, greep haar ook bij de kont, en trok haar billen wijd, zodat Roel een mooi uitzicht had..

Met zijn vingers gleed hij langs haar aarsje naar haar natte kutje, ze gleden er een stukje in, en Anna reageerde meteen door hard naar achteren te stoten...

Ze pijpte zijn heerlijke knop, ze rook zijn geur, ze proefde zijn smaakje, en zoog zijn harde knop diep haar mondje in, ze voelde de aders onder haar tong kloppen, ze liet haar tong plagerig over zijn toompje gaan, en zijn reactie was stoten, en hard kreunen..
Anna keek hem bloedgeil aan, hij zag dat ze haar tong langs zijn eikel liet gaan, en een druppel voorvocht hing met een draadje aan haar tong, tering wat was dat een geil gezicht, hij gromde diep vanuit zijn borst, hij voelde zijn pik kloppen, hij wilde meer, "doe nog eens" hijgde hij, geil voldeed ze aan zijn verzoek, ze keek hem aan, stak haar tong uit, van de geiligheid kwam er weer voorvocht, ze haalde haar tong pesterig langs het gaatje, en maakte een lange draad van tong naar eikel...
Ze wilde die lul diep in haar keel voelen, hij smaakte zo lekker, gretig begon ze weer te zuigen,en trek bewegingen met haar handen te maken, gulzig likte ze het voorvocht weg, en ze genoot van het pijpen en zijn reactie erop...

Met veel moeite kon hij zich inhouden, en richtte zich op wat Roel deed, die kreeg dezelfde behandeling van Jo, en schokte dat het een lieve lust was, hij had inmiddels een dildo erbij gepakt, en haalde die door Jo haar natte spleet en schoof hem af en toe bij haar naar binnen...

"Anna"?
"hmm"? "heb jij een dildo"?
Ze wees naar een la in het bureau, waar haar pc opstond..
Zo goed en zo kwaad als het ging vond hij die, en deed hetzelfde als wat Roel bij Jo deed..
Langzaam gleed hij langs haar anus, richting kutje, die stond van geiligheid ver open, en was vreselijk nat..
Hij haalde de dildo erdoorheen, en hij gleed meteen een heel eind naar binnen, hij kon niet goed zien wat hij deed, Anna stond nog steeds voorover gebukt met haar mond over zijn inmiddels op springen staande lul, en haar kont ver naar achteren richting cam...
Ze kreunde toen ze die dildo langs haar kontje voelde glijden, en toen die diep in haar gezwollen kutje verdween..
Ze stootte heftig naar achteren, ze wilde meer voelen, Anna stopte even met pijpen, ïk wil je neuken, ik kom bovenop je zitten".

Ze keek even snel naar het andere stel, wat eveneens met hetzelde plan bezig was, Jo wipte als in trance bovenop Roel zijn dikke pik, en die haalde op zijn beurt de dildo langs haar anus....

Ze keek hem aan, "dat", en ze wees op het cambeeldje, "dat wil ik ook", "ik wil je diep in mijn kut voelen glijden", nu!!
Ze kwam wijdbeens over hem heenstaan, hij hield zijn grote pik in de juiste stand, en ze zakte langzaam over zijn grote knop heen...
Hij kreunde hard toen die bij haar naar binnen gleed, een oersensatie schoot door zijn lul heen, en het zweet brak hem aan alle kanten uit, ze spande haar kutje zo strak aan, dat het voor hem bijna pijnlijk was, maar zooooo geil...

Ze voelde hem naar binnen glijden, een bijna orgasme overviel haar, ze sidderde, ze voelde haar kutspieren samentrekken, en haar klitje stak ver voor uit, het voelde zo heerlijk, ze kon zijn aders voelen kloppen tegen haar schedewanden aan, en daardoor wilde ze nog dieper geneukt worden..
Met het zweet op haar lichaam wat er in het schaarse licht als een gloed over haar lijf uit zag, bewoog ze wild op zijn pik, dit is een lastig standje voor de vrouw, je word er snel moe van, dus hij pakte met 1 hand haar in de buik, en stuurde wat mee..
Met de andere hand haalde hij de dildo langs haar spekgladde aarsje, ze schreeuwde het uit van genot, ze wilde helemaal gevuld worden, ze liet zich totaal gaan, haar borsten wiebelden wild in haar b-htje, ze schudde heftig met haar hoofd heen en weer, ze was totaal van de wereld door de geiligheid, hij moest haar goed tegenhouden anders viel ze van zijn schoot, zo wild werd ze...

Met een lichte druk stak hij de zeiknatte dildo rustig in haar aarsje, ze ging ver naar voren hangen, zodat haar kontje nog verder naar achteren stak, het enige wat ze nog uit kon brengen was een diep gehijg, en een laag gekreun..
Haar borsten schuurden over zijn borst, ze bereed hem als een geoefende amazone, hij zag haar half gesloten ogen, hij zag de half geopende lippen en greep zijn kans, hij kuste haar vol op die zalige lippen, liet zijn tong rond de hare kronkelen, ze smaakte zoet en geil, nog steeds bewoog hij de dildo in haar aarsje, neukte haar als een wilde, dit was geen houden aan, hij voelde haar lichaam verstrakken, hield haar tegen, neukte haar als een waanzinnige met zijn lul en dildo, ooooohhhhhhhhhhhhh, ik kom gilde ze, ze begon als een gek te kronkelen, hij voelde de kutsappen over zijn benen spuiten, haar kut verstrakte om zijn lul heen, de dildo schoot uit zijn handen de hoek in, en hij verloor bijna zijn verstand, diep van binnen voelde hij het komen, het kwam onvermijdelijk als een golf hete lava omhoog, hij pakte haar wild schokkende lichaam bij de heupen, en pinde haar diep op zijn lul, en stootte, en stootte, dikke slierten zaad spoot haar zuigende kut in, er kwam geen einde aan, hij schokte naar voren kreunde en beet haar in de schouder, zijn zak leegde zich keer op keer in haar samengeknepen kutje, hij werd duizelig, en zakte bijna ineen..

Met een bonzend hoofd, en duizelingen begon hij weer een beetje bij te komen, hield het sidderende lijf van Anna dicht tegen zich aan...
Ineens keek ze hem aan, en kuste hem licht op de lippen," zullen we even kijken hoe Roel en Jo het maken"?
Ze draaiden zich om, keken in de lachende gezichten van Jo en Roel, en typten, zullen we een keer een afspraak maken om elkaar eens in het echt te ontmoeten?

Verdwaasd keken ze elkaar aan, en typten..Natuurlijk!!!!!!!!














Aantal keer bekeken: 21558
Waardering: 8.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online