Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jessica.

U leest om dit moment het verhaal Jessica gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2009-3-24

Verhaal:

Jessica
Het was al na 6 uur s`avonds en ik was klaar met mijn werk en fietste naar huis toe. Een 500 mtr van mijn huis vandaan woont een jonge knappe meid van rond de 20 jaar. Toen ik naast haar huis fietste was ze in de tuin aan het werken en stond voorover gebogen met haar handen in de grond te wroeten. Haar heerlijke kontje zag er goed uit in haar strakke spijkerbroek.
We maakten wel vaker een praatje en ik zei tegen haar dat het heerlijk weer was om in de tuin te werken. Het was ongeveer 15 graden. Jessica zei dat ze al een tijdje bezig was. Ze begon al aardig te zweten. Ze zei dat ze er van baalde dat ze een dorp verder bij haar oma zou moeten gaan douchen omdat haar ouders de badkamer aan het verbouwen waren.
Ik zei tegen haar dat als ze zin had om wat te spelen ze ook met mij mee mocht gaan. Het enige wat ik verlangde van haar was dat ze een stel oude kleren mee zou nemen waarvan het niet erg zou zijn als ze iets vies zouden worden. Ze zei dat ik maar even mee naar binnen moest gaan om iets uit te zoeken.
Haar ouders waren niet thuis en ik vroeg aan haar wat ze op het moment aanhad. Ze zei dat ik gerust even mocht kijken en kwam voor me staan.
Langzaam maakte ik haar riem van haar broek open en hierna maakte ik haar rits open en haar knoop los.
Nu kon ik haar spijkerbroek een stukje omlaag trekken waardoor haar rose slipje tevoorschijn kwam. Ik trok het slipje een stukje naar beneden om te kijken hoe het met de beharing in haar slipje was. Ze bleek een volle bos te hebben maar niet meer voor lang als ik mijn kans kreeg.
Nog even genoot ik van het aanzicht van haar heerlijke achterwerk en begon haar weer aan te kleden. Toen dit gebeurt was was het tijd om haar speelkleren uit te zoeken. Jessica maakte haar klerenkast open en haalde een oud slipje, bh, en onderhemdje tevoorschijn. Is dit goed vroeg ze aan mij en ik knikte van ja. Ik vroeg haar om een strakke spijkerbroek en een oud T-shirt mee te pakken wat ze ook deed.
Nadat ze haar kleren in een zak had gedaan sloot ze af en sprong achter op mijn fiets en we fietsen naar mijn huis.
Toen we thuis waren zei ik tegen haar dat ze straks echt wel naar een douche zou verlangen als ik met haar mooie lichaam gespeeld had.
Ik vroeg haar of ze mee naar boven ging en pakte een schaar uit de keukenla. In de slaapkamer aangekomen vroeg ik haar of ze het erg vond dat ze een beetje smerig werd. Nee zei ze, dat lijkt me wel eens een lekker gevoel.
Weer kwam ze voor me staan en ik begon het eerst haar truitje uit te doen. Hierna waren haar schoenen en sokken aan de beurt. De volgende stap was het uittrekken van haar spijkerbroek waardoor haar mooie benen tevoorschijn kwamen.
Ik zag haar schaamhaar een beetje uit haar slipje komen en zei tegen haar dat ik daar wel iets aan zou kunnen doen.
Nadat ik haar bevrijd had van haar onderhemdje was haar eveneens rose bh aan de beurt, Nadat ik deze had afgedaan kwamen een mooi stelletje stevige borsten tevoorschijn.
Jessica had alleen nog haar slipje aan
Hier hielp ik haar snel uit. Geheel naakt stond ze nu voor me met haar heerlijke lichaam.
Ik vroeg haar om haar oude spijkerbroek aan te doen en met haar benen wijd op bed gaan te liggen zodat ik aan kon tekenen hoever ik de broeks pijpen kon afknippen. Nadat ik dit gedaan had trok ik haar broek weer uit en begon er een sexy korte broek van te maken.
Het werk was klaar en ik deed hetzelfde m,et haar strakke onderhemdje.
Jessica was weer geheel naakt en ik zei tegen haar dat het grote verkleedspel kon beginnen. Ik liep naar de berging en haalde een grote emmer te voorschijn. Aangezien ik moest plassen deed ik dit in de emmer en liep ermee naar de kelder waar ik tijdends het opruimen een fles mayo en curry had gevonden die al een maand over datum waren. Deze goot ik leeg in de emmer en mengde het hele zaakje.
Er verdween ook nog 2 pakken pudding in die ik toch niet zo lekker vond.
Ik liep met de emmer naar de kamer en ontdeed me zelf van mijn kleren op mijn onderbroek na. Hierna liep ik met de emmer naar de slaapkamer waar Jessica met haar poeje bezig was. Ik zewi tegen haar dat we zouden beginnen en sopte haar oude slipje in de emmer. Toen ik het er weer uithaalde liet ik het Jessica weer aantrekken.
Haar heerlijke benen zaten al snel onder.
einde deel 1

Aantal keer bekeken: 7513
Waardering: 3.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online