Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jij stoute vent 2.

U leest om dit moment het verhaal Jij stoute vent 2 gepost door Linlin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Linlin
Gepost op: 2010-9-13

Verhaal:

Jij stoute vent 2
Het is half 9 en ik breng me kleine man weg naar school, Roy is net naar 't werk..
Als ik thuis kom zet ik de koffie klaar en ga ik naar boven, zet 't bad aan. Pak kousen uit de kast en een simpel zwart zetje.. ik weet zeker dat je dit mooi vind.. ik stap in bad en scheer me poes lekker glad en smeer me zelf nog eens lekker in.. ik maak de bedden op en ga me aankleden.. kwart over 9 een sms van jou.. hey stoeipoes ik rij nu weg heb zin in je xx. ik sms terug de achter deur is open doe hem maar op de knip ik ben wel boven...
Ik 'kleed' me aan en ga op me buik op bed liggen met me gezicht naar de trap gericht... wachten op jou.. ik hoor je auto al snel en de achter deur die open gaat. Je doet hem op de knip zet de koffie aan en loopt naar boven.. je loopt in een streep naar me toe.. gaat door je knieen en zoent me.. Je kan zo lekker zoen heerlijk je maakt zo veel in me los op zo'n moment.. je tilt me omhoog en zegt dat ik er goed uit zie.. ik begin te blozen iets wat ik weinig doe en je moet er om lachen.. word je daar verlegen van Lin.. ik zo jah.. het is niet elke dag dat dat tegen me gezegt wordt.. je belooft dat vaker tegen me te zeggen..
Je trekt me tegen je aan en begint me uit te kleden.. je handen 'hongerig' over mijn lijf.. ik knoopje overhemd los en gooi hem op de grond je broek volgt snel met mijn bh en slip.. me kousen laat je aan.. vind je geil gezicht zeg je.. en je gooit me op t bed.. kruipt zachtjes omhoog langs mijn benen.. je trekt met je mond een spoor van kusjes heerlijk ik kreun van genot.. je ben zo lekker. je gooit mijn bennen uit elkaar en begint daar met je tong de boel te verkennen.. ik ken dit helemaal niet en houd me adem in wat een heerlijk gevoel.. je zet je tanden in me klit en bijt er zachtjes in.. ik gil t uit.. wat heerlijk.. je laat 2 vingers in me klets natte kut glijden.. steeds sneller en harder.. ik houd het niet meer en kom spuitend klaar.. iets wat nog nooit gebeurt was.. Je kijkt verbaast maar blij.. je vingers glijden nog steeds zachtjes in en uit.. je mond gaat naar boven. je zuigt zacht aan me tepel. Je vingers gaan verder op verkenning verder naar beneden bij mijn sterretje druk je er eerst voorzichtig een naar binnen.. al snel volgt de tweede... ik kreun.. je mond bijt me in me tepels om beurten.. heerlijk.. Je maakt me gek van genoot.. in ene stop je..
Je pakt me met beide handen bij de heupen en tilt me iets op stoot je kei harde lul bij me naar binnen hard maar toch voorzichtig.. je begint te kreunen en zegt dat je dit graag wilde gister.. je lul hard in mijn poes stoten zodat ik het uit gil.. ik zet mijn nagels in je rug.. het spoort jou aan om harde te stoten.. duurt niet lang of je spuit me vol.. je zakt langzaam op mijn en legt je hoofd op mijn schouder.. ik haal mijn handen door je haar en vraag of je hebt genoten.. ik wel zeg je.. maar jij dan.. ik begin te lachen en zeg dat ik hier wel aan kan wennen.. hij zo oke wordt geregeld.. ik laat mijn handen over je rug glijden en streel je billen.. lekkere gespierden billen.. je draait iets van me af en ligt naast me bekijkt me.. je zegt dat je 'gewoon; een ochtend in je agenda plant voor mij.. en dat ik soms maar eens mee moet naar concours om te groomen.. vooral de concoursen wat verder weg.. met een dikke vette knipoog..ik vind het niet erg..

Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder.. Af en toe pak je me ook op stal als we er zeker van zijn dat niemand er is en nog steeds onze 'vaste' ochtend...

Aantal keer bekeken: 16532
Waardering: 7.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online