Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jill en Minke paardenverhaal (deel 2).

U leest om dit moment het verhaal Jill en Minke paardenverhaal (deel 2) gepost door Hannelore. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Hannelore
Gepost op: 2010-9-9

Verhaal:

Jill en Minke paardenverhaal (deel 2)
Minke wou naar Callipo toe rennen maar Jill pakte haar vast "niet doen!" zij Jill, "jawel!!! Callipo is bang en dat is zielig!!! en superMink gaat callie redden!".
"NEE!!! minke! NEE!!! luister naar Jill, zij weet het meeste van Callipo! we hebben al heelwat bereikt met Callipo onder het zadel krijgen en het is echt een hengst met springtalent!!!" zegt Carl die ondertussen al is opgestaan.
na ongeveer 5 tot 10 minuten wachten is Callipo uit ge-racete en vind Carl die helemaal onder het zand zit toch echt wel intressanter worden. hij draaft naar Carl toe die hem snel vastgrijpt en doodstil blijft staan.
"haha ik neem hem wel even over!" lacht Jill, "ik snap niet hoe jij callipo zo rustig krijgt zeg! bij mij schiet hij er meteen vandoor maar jij kan met hem zo een pacour 3 keer in eigen tempo mee rondrijden!!!" zegt carl terwijl hij zijn broek afklopt.
"tja, ik heb eigenlijk geen idee waarom. ja, je moet nooit ook maar een beetje trekken aan de teugels bij callie maar dat is bij alle paarden zo! en als je een beetje kunt rijden kan je dat ook, he Carl? haha, je was er je volgensmij niet echt van bewust dat callipo anders was dan de andere paarden toen je erop ging zitten?", Carl bloost en grinnikt "ik denk het, ik had hiervoor zo fijn op greenwood gereden dat ik dacht dat ik callipo wel aankon! maar blijkbaar niet dus..." zegt Carl met iets in zijn stem dat wil zeggen dat Jill altijd op Callipo moet blijven rijden. "Carl! Carl! Carl!" komt er uit mickeys box, minke komt aangerend "ik wil op mick rijden (mickey is de enige pony samen met nog wat pony`s die helemaal braaf waren waar minke op mag rijden)! heb ik al 2 dagen niet gedaan!", Carl grinnikt "nou volgensmij ret jij je wel met Callipo, iemand genaamd minke heeft mijn hulp nodig".
Jill zet callipo in de wei vast en terwijl hij graast zadeld Jill hem af, "zo jongen jij bent weer even verlost van het monster met de naam: zadel" zegt Jill tegen Callipo. als ze de spullen van Callipo heeft weggelegt loopt ze naar de bak om naar haar zusje te kijken. met moeite draait Minke een volte om Carl heen.
"goed gedaan Mink! zag je het oog van mick een beetje?" zegt carl.
"Ja!" liegt minke, Jill moet lachen, Mick liep helemaal houterig en scheef zodat minke het oog expres niet zou zien "grappenmaker" fluistert Jill...

deel 3 volgt (want ik moet leren)

Aantal keer bekeken: 5603
Waardering: 5.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online