Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Joke het winkelmeisje.

U leest om dit moment het verhaal Joke het winkelmeisje gepost door Marc V. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Marc V
Gepost op: 2011-9-6

Verhaal:

Joke het winkelmeisje
Woensdagmiddag, vrij van school. Mijn ouders zitten, als ik uit school kom al netjes aangekleed; ze gaan naar een 25 jarige bruiloft van een oom en tante.
Twee dagen daarvoor had ik mijn moeder al met Joke, ons winkelmeisje horen smoezen; "of Joke woensdag wat langer wilde blijven, en eten maken voor Marc".

Ik baalde daarvan, ik was 18 jaar, en mijn vriend Wim zou bij me komen, om wat te klooien. Vaak snuffelden we in een oude encyclopedie van m'n vader, om zaken rond seks op te zoeken. We geilden daarop en geilden elkaar ook nog extra op met onze fantasieën, waarna we vaak met ontblote onderlijven uit mijn slaapkamerraam gingen hangen, om naar winkelende vrouwen en meisjes je kijken; we waren 16 en verlangden er naar het een “echt” te doen. Wim vond het huis waarin ik woonde, met de winkel eraan veel leuker dan het huis waar hij woonde.

Om 2 uur bracht in mijn ouders naar de trein, op weg naar mijn vriend Wim.
Wim ging direct met me mee, maar zei dat hij maar tot 4 uur kon blijven.

We gingen direct naar mijn kamer, waar Wim een opwindend verhaal over een buurmeisje vetelde.
We deden onze broeken omlaag, en gingen uit het raam hangen. Soms keek ik jalours naar de lul van Wim, want die was absoluut groter dan die van mij. We hadden elkaar een keer “opgemeten, ik haalde 15cm , Wim bijna 17.
We zagen diverse meisjes in onze winkelstraat, waar we op geilden en onze pikken stonden trillend van lust stijf. We letten niet op m'n slaapkamerdeur.
Voor dat we het in de gaten hadden was het 4 uur, en ging Wim naar huis.

Ik hoorde dat Joke in de gang beneden bezig was, en ging op de WC in de badkamer zitten.
Ik speelde met mijn harde lul, en intussen hoorde ik hoe Joke met de stofzuiger steeds hoger de trap op kwam.
Voor het eerst dacht ik: hoe zou Joke er naakt uitzien. Ze was 21 jaar, stevig met flinke borsten.
Die gedachte, maakten me supergeil, en er kwam een soort waas over m'n denken.

Zonder dat ik het echt bewust deed, deed ik de deur van de wc open, op een kier.
Een paar minuten later was Joke klaar met de traploper zuigen, en ging boven aan de gang.

Mijn hart bonsde als een gek. Na enkle minuten was Joke voor de badkamer bezig, en plots keek ze naar binnen, waar ze me met m'n pik omhoog op de wc zag zitten.

"Nou nou" zei ze, "nog steeds zo hitsig, ik zag jullie wel staan in je blote kont voor dat raam”.
Mijn hart bonkte in mijn keel en ik stotterde maar wat. Joke kwam nu tot bij de wc waar ik zat en deed de deur van de badkamer op slot.
"Ssstt" zei ze, en ze knoopte haar blouse los en trok haar BH omlaag.
"Kijk, vind je deze mooi?".

Door het optreden van Joke was m'n pik eerst was slapper geworden, maar nu ik haar borsten zag met harde tepels omringd door donkerbruine cirkels, voelde ik weer een waas over m'n doen en denken komen.

Ik stond op van de wc, en keek Joke recht in haar ogen. Ik zag ik glans in haar groenbruine ogen die ik niet eerder gezien had.

Ja je heb mooie tieten Joke .. maar is de rest ook zo mooi. M'n keel was droog en ik had moeite met praten.

Zonder een woord te zeggen liet Joke haar rok zakken, en deed haar hagelwitte slip omlaag.
De dikbehaarde driehoek met krullend haar tussen haar benen maakte me gek, en direkt spreidde Joke het haar uiteen, zodat ik een lange spleet zag, waaruit wat omgekrulde huid puilde, rose met donkerpaarse randen er om heen.

"En Marc?" Mmm je bent mooi, zei ik terwijl mij pik wild steigerde.

Joke haalde uit het badmeubel een grote handdoek, en legde deze op de tegelvloer.
Ze ging languit op de handdoek liggen en zei met een hese stem; "Marc kom maar op me, het is veilig".

Ik knielde tussen haar benen, en behendig nam Joke m'n pik in haar hand en trok me op haar.
Ik duwde met m'n onderlijf en voelde hoe haar kut wat weerstand bood.
Maar toen ik wat harder duwde voelde ik hoe mijn pik stukje bij beetje bij Joke naar binnenging.
Het was een waanzinnig fijn gevoel, en Joke zuchte "kom nog wat dieper lieverd, je pik is lekker dik .."
Na nog wat heen en weer bewegen voelde ik hoe mijn eikel langs iets raspte wat me al bijna klaar deed komen.
Gelukkig dat ik vanochtend afgetrokken heb dacht ik, anders was ik al klaargekomen.

Joke begon nu in een traag ritme te bewegen, en ik bewoog mee.
Plotseling sloeg Joke haar benen om de mijne heen en klemde zich vast. Ik was verbaasd over de kracht in haar benen.
Joke begon zwaar te ademen, en zei; "Marc je neukt me heerlijk, heb je dat vaker gedaan?"

Nee hijgde ik, jij bent m'n eerste waarmee ik echt neuk. Dit antwoord maakte Joke extra geil.
Haar kut knelde zich om me lul heen, ik bewoog nog iets en toen schoot er een rilling door m'n rug, en een seconde later voelde ik hoe m'n hete zaad zich een weg in Joke baande, Het was een ander gevoel dan bij aftrekken, mijn ballen en lul moesten veel meer moesten persen om het zaad er uit te krijgen.
Ik ging naast Joke liggen, die nu mijn hand pakte en op naar kutje legde dat droop van mijn geil. Ze duwde m'n hand op haar klit en zei: "over dit bobbeltje stevig wrijven".
Alhoewel ik m'n lul voelde krimpen, bleef ik door het strelen van Joke's harde klitje, een geil gevoel houden.

Joke ademde zwaar, en zuchtte "ooooh Marc wat lekker… harder jongen". Mijn vinger raasde nu over haar klitje en afwisselend duwde in m'n hand in haar natte gleuf. De geur van haar kutje, vermengd met de geur van mij zaad maakten me zo geil dat mijn lul weer begon op te zwellen.
Ploseling leek het alsof Joke, in slaap viel, haar adem hoorde ik niet meer, maar direkt daarop schokte haar lijf en hijgde ze “ja ja oooo jaa”.

Toen het voorbij was zag ik dat er wat bloed aan mijn piemel zat. Joke lachte "daarom konden we veilig vrijen, ik ben net ongesteld, en dan ben ik altijd erg snel geil".
Na die tijd geilde Joke nog wel met me, maar neuken wilde ze niet meer; "ik heb immers verkering" zei ze.


Aantal keer bekeken: 45650
Waardering: 6.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online