Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jong en onervaren.

U leest om dit moment het verhaal Jong en onervaren gepost door Brendon Warcynski. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Brendon Warcynski
Gepost op: 2007-2-16

Verhaal:

Jong en onervaren
Vroeger bij mijn ouders woonde ik in een twee-onder-één-kap woning, waarvan de diepe tuin door een hoge schutting gescheiden werd van de tuin van de buren. Mijn vader had achterin de tuin een leefkuil gemaakt en hier een siertuin omheen gelegd. Door de beschutte ligging kon je er bij zonnig weer vanaf het vroege voorjaar tot het late najaar van de zon genieten. En dat was precies wat ik in de zomer van ‘96 veelvuldig deed. Ik had mijn Havo diploma gehaald en had alle tijd van de wereld. De enige verplichtingen die ik had waren mijn krantenwijk in de ochtend en wat schoonmaakwerk aan het begin van de avond. Mijn vader en moeder werkten beide en mijn zus studeerde in de stad, dus wie deed me wat.

Op een middag lag ik lekker te suffen in de leefkuil en de zon brandde dat het een aard had. Ik voelde me prettig en loom en ik was me bewust van de stralen die op mijn slip in werkten en wat daar onder lag. Ik concentreerde me op mijn warmer en warmer wordende penis en ballen. De suggestie van aanraking zorgden ervoor dat het bloed in sneltempo richting mijn eikel stroomde. Daar ik mij onbespied waande trok ik mijn slip uit en lag dus poedelnaakt in de tuin. Door de warmte lagen mijn ballen lekker los en ik begon er met mijn linkerhand door heen te kneden. Dit hield ik minuten vol. Af en toe stopte ik even om de zonnestralen mijn stijve pik te laten masseren. Hij was zo hard dat hij snakte naar verlossing. Ik spoot een flinke dot zonnebrandolie in mijn hand en verdeeld de olie over beide handen en alle vingers. Met mijn glad geworden handen begon ik mijn penis te melken. Met mijn linkerhand begon ik via de stam van mijn lul omhoog te glijden naar de eikel die daarna werd afgelost door mijn rechterhand. Bij elke opgaande beweging oefende ik halverwege druk met mijn hand uit en zag ik mijn eikel, nat en glimmend van het voorvocht, dikker en paarser worden. Daarna begon ik me in langzaam tempo af te trekken. Mijn ballen ketsten ritmisch op en neer en ik voelde dat het niet lang meer zou duren voor mijn jongenszaad zich krachtig naar buiten zou persen. Ik hield de opkomende golf nog een paar keer tegen. Ik ruste even en voelde aan mijn keihard geworden kloten dat de spanning er af moest worden gehaald. Ik ging staan, pakte mijn lul en begon in krachtige bewegingen naar een verlossing toe te werken. Het duurde niet lang tot het sperma in dikke klodders over de stenen spoot. Van genot zakte ik bijna door mijn benen. Met kleine bewegingkjes sjorde ik mijn lul helemaal leeg en liet me achterover in de stoel vallen. De hele sessie was ik in een soort trance geweest en me niet bewust van de wereld om me heen.
Toen ik mijn ogen weer opende kreeg ik de schrikt van mijn leven. Mijn hart stond zeker twee slagen stil toen ik mij realiseerde dat mijn uitspatting van zojuist was gadegeslagen door mijn buurvrouw. Door het zolderraam zag ik haar naar mij staren en het kan haast niet anders of ze heeft een riant uitzicht op het gebeuren gehad. Ik had mijn lul nog vast. Ik had een zonnebril op dus volgens mij had ze niet door dat ik haar gespot had. Door de spanning merkte ik dat het bloed weer begon te stromen. Met een paar schokken werd mijn penis weer hard en met mijn duim drukte ik mijn stijve lul omhoog. Fier als een vlaggenmast stond hij te glimmen in de zon. Ik begon me weer af te trekken terwijl ik strak naar boven bleef kijken. Niet veel later voelde ik het resterende zaad als warm water over mijn buik stromen. Ik schepte het geil van mijn buik af en schudde het de bosjes in. Nog getooid met een halve erectie liep ik nonchalant het huis in en liep te trap op om een douche te nemen. Niet veel later zat ik op de fiets naar mijn schoonmaakwerk.
De dagen erna verliepen ongeveer hetzelfde. Ik lag in de tuin wat te lezen in de zon, zodra mijn buurvrouw zich installeerde achter het dakraam begon ik met een masturbeersessie van ongeveer anderhalf uur. Ik gebruikte af en toe hulpmiddelen als een uitgeholde courgette of nylons van mijn zus of ik drukte een vinger in mijn kontje, maar bovenal zorgde ik ervoor dat ze op het moment suprême een goed zicht had op de woeste eruptie van mijn hete zaad, dat zich met veel gevoel voor show in lange stralen naar buiten wierp.
Na die dagen van zonneschijn werd de lucht donker en brak er een periode van regen en wind aan. De buurvrouw zag ik nauwelijks omdat we niet zo veel contact met de buren hadden. Het leek mij wel een leuke vrouw, maar ik had je niet kunnen zeggen wat voor figuur ze heeft.
Mijn vader had me wat klusopdrachten gegeven. En zo was de tijd van luieren en opwinding verruild voor spijkeren, schilderen en opruimen. Op een middag was ik op zolder aan het timmeren. Mijn vader wilde wat meer bergruimte en had mij gevraagd om kastruimte te creëren onder de schuine zijden van het dak. Omdat het me goed afging had ik er best wel aardigheid in en het werk schoot lekker op. Inmiddels had ik zelfs een plafonnetje getimmerd en er spotjes in gemonteerd. Goedkeurend stond ik mijn werk te bewonderen. Hierbij keek ik even door het raam naar buiten. In de tuin van de buren zag ik mijn buurvrouw. Ze droeg een wasmand en wasknijperde wat was op de lijn. Tijdens deze handeling keek ze even snel naar boven en gedurende een fractie van een seconde keken we elkaar in de ogen. Normaal gespoken zou dit kunnen berusten op toeval, maar op basis van de geile expedities van enkele weken daarvoor durfde ik het toeval wel uit te sluiten. Ik bleef gewoon staan kijken en nam de tijd om haar lichaam te bekijken en wat ik zag stond met wel aan. Haar voeten met rood gelakte nagels staken in een soort slippers met een hakje. Ze droeg een dun gebloemd rokje die strak gespannen om haar stevige kont en bovenbenen zat. Daarboven droeg ze een donker haltertruitje, waar haar stevige borsten goed in uitkwamen. Ze heeft donkerblond krullend haar boven een niet onaantrekkelijk gezicht. Bovendien heeft ze volle lippen. Jaren geleden was het me wel eens opgevallen dat je haar tong in haar mond op en neer kon zien bewegen als ze praatte. Het plaatje en de suggestie wond me op en ik voelde als snel ruimtegebrek in mijn onderbroek. Ik deed de knopen van mijn spijkerbroek los en liet mijn lul uit de broek hangen. Het duurde niet lang of mijn penis was volledig stijf en klopte zachtjes op en neer. Ik besloot er niets mee te doen en even af te wachten wat er zou komen.
Nadat ze de was had opgehangen liep ze het huis in. Vanuit mijn positie kon ik niet waarnemen wat ze aan het doen was, maar niet lang daarna hoorde ik haar aankomen. Ze installeerde een ouderwetse rookstoel op het terras en zette de leuning in de relax stand. Ze liep weer naar binnen en kwam naar buiten met de kussens en een glas wijn. Zonder er al te veel van te genieten sloeg ze het wijntje achter over. Al die tijd stond ik naar haar te kijken en ik vond haar mooier en mooier worden. Volledig onverwacht trok ze haar truitje uit. Doordat het een strak truitje was sprongen haar borsten er bijkans uit. Mooie volle zonnebank bruine borsten met kleine harde tepels. Nog nauwelijks bijgekomen van mijn verbazing zak ik dat ze haar rokje naar beneden trok en deze met een voet in een hoek trapte. Mijn buurvrouw, butt-naked in volle ornaat. Ze streelde met beide handen haar borsten, maakte met haar tong haar vingers nat en met haar natte vingers kneedde ze haar tepels. Je kunt je voorstellen dat ik als jochie van zestien, die nog nooit een naakte vrouw anders dan in pornoboekejs had gezien, hier bloed en bloedgeil van werd. Ik had mijn kleren inmiddels uit getrokken en kon met de beste wil van de wereld niet van mijn keihard geworden jongenspik afblijven. Mijn buurvrouw was er inmiddels bij gaan liggen. Met haar benen over de leuning van de stoel geslagen, waren de enige kledingstukken die ze nog droeg haar slippers met een hakje. Met één hand was ze nog steeds haar borsten aan het betasten, maar met haar andere hand ging ze reeds op verkenning naar beneden. Over haar vlakke buik, langzaam met een vinger naar haar bijna kaal geschoren kutje. Als om mij te pesten zo leek het, ging ze met een vingertop over haar schaamlipjes die ik zag glinsteren van het vocht. En toen in een snelle beweging gleed ze met twee vingers tegelijk haar doosje in en begon zich met heftige bewegingen te vingeren. Toen, voor het eerst, keek ze naar boven. Ze zocht me, keek me uitdagend aan en bevochtigde haar lippen met haar lekkere volle tong. Als in hypnose liep ik naar beneden, trok een voetbalbroekje aan, liep door de voordeur naar buiten om het huis heen, linea recta de tuin van de buren in.
Toen ik voor haat stond werd ik wat verlegen en durfde haar niet aan te kijken of schaamteloos naar het kutje te kijken. In plaats daarvan keek ik naar haar inmiddels blote voetjes met de rood gelakte nagels. Mijn pik was hard als ijzer en ik had last van het broekje. Ondanks mijn verlegenheid deed ik deze toch maar uit. Met haar voet wenkte de buurvrouw me dichterbij. Met haar tenen begon ze over mijn ballen te wrijven. Ik kreunde van genot en sloot mijn ogen. Met haar voeten omvatte ze mijn lul en begon met zachtjes af te trekken. Door mijn oogwimpers keek ik naar haar en zag hoe ze zich vingerde en hoe haar sappen in een klein stroompje naar haar kontje liep. Bij die aanblik voelde ik het hoogtepunt zich aandienen, maar dat was buurvrouws bedoeling nog niet. Nog steeds met haar voetjes trok ze mij aan mijn penis dichterbij en ze zij dat ik op mijn knieën moest gaan zitten. “Heb je wel een zo’n nat kutje gezien�, vroeg ze. “Nee�, fluisterde ik. “Zie je dat roze knopje hierboven?� Met haar vinger drukte ze op haar klitje. “Geef me daar een lange tongzoen, nu�, gebood ze. Ik drukte mijn gezicht in haar heerlijk zilte geile kut en en begon haar te likken en proeven alsof mijn leven ervan hing. Ik deed het als beginneling blijkbaar niet slecht, want al gauw hoorde ik haar kreunen. Over haar heuveltje heen keek ik haar in haar geile ogen en met het puntje van mijn tong begon ik steeds meer druk op haar clitoris uit te oefenen. Aan haar zich aanspannende bovenbenen merkte ik dat ze een orgasme kreeg. “Heerlijk�, kreunde ze. “Heerlijk�. Ik was inmiddels zo verschrikkelijk geil dat ik op knappen stond. Ze opende haar benen voor me. Ik mompelde dat ik binnen 10 seconden klaar zou komen. Hierop kwam ze overeind. Voorzichtig nam ze mijn ballen in haar mond en begon met lange rustige halen aan mijn penis te trekken. Direct voelde ik een warme gloed vanuit mijn ballen naar mijn buik glijden. Met een golslag keerde deze gloed zich en vocht zich een weg naar buiten. Als lava uit een jaren slapende vulkaan spoot mijn sperma zich in lange stralen naar buiten.
Nog steeds is dat het beste en lekkerste hoogtepunt die ik in mijn leven heb gehad.




Aantal keer bekeken: 24826
Waardering: 6.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online