Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jongen aan de kapstok.

U leest om dit moment het verhaal Jongen aan de kapstok gepost door jens delulman. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: jens delulman
Gepost op: 2010-10-5

Verhaal:

Jongen aan de kapstok
Op een koude winteravond was ik me aan het vervelen. Toen ik besloten had om iets te gaan drinken in een café. Dus ging ik te voet naar het cafe. Maar ik moest een smal straatje passeren. In de straat was het donker want er waren bijna geen straatlichten. Ik ging een huisje voorbij. Maar ik hoorde een vreemd geluid. Iets dat kreunde. ik ging uit nieuwsgierigheid eens door de raam piepen. IK zag een jongen die aan de kapstok hing. Zijn voetjes was nog net op de grond. Hij kreunde van de pijn en stikte lichtjes. Want zen capuchon was helemaal hard gespannen. De jongen was een jaar of 12. Meer niet. Ik vroeg het me af dat hij het voor de fun deed (wurgspelletje??) of hij hard gestraft was. Dus ik twijfelde hard. de jongen ging daar nog te hangen. echt hangen was het niet want zijn voeten stonden nog met zijn tenen op de grond. Ik besloot om gewoon door te gaan naar het café. Ik dronk op me gemak en was aan het piekeren. Hing hij voor de fun? of was hij echt mishandeld en moest hij daar aan de kapstok hangen. over een uur of 2 passeerde ik weer. tot mijn grote verbazing ging hij dag altijd. zijn keel stond bloedrood en hij zag er niet goed uit. Toen was het niet voor de fun en ik was zeker dat het om mishandeling ging. Tot mijn grote verbazing kwam er een redelijk jonge vrouw langs. Ik dahct dat een zus was ofzo.voor moder zou he te jongen zijn. De vrouw gaf een klap in de jongen ze gezicht en spuwde nog een vette rochel in zijn gezicht. De vrouw schreeuwde. JE BENT EEN DOMME JONGEN. EEN DOMME JONGEN MOET HARD GESTRAFT WORDEN. De vrouw nam de jongen zijn capuchon en deed de jongen van de kapstok. Ik viel bijna flauw toen ze zij. Je hangt er al van 7u sochtends. Das een uur of 16. (want het was 23uur..). ik bleef staan wtf heeft die kerel 16uur aan de kapstok gehangen? De jongen zen armen was vast gebonden zag ik. Hij kon onmogelijk zelf van de kapstok komen. De vrouw trok stevig hard aan zijn capuchon en zij "ga op je knieen zitten . De jongen deed dit uit schrik. Want anders mocht hij de nacht doorbrengen aan de kapstok. Ze zij: Blijf zitten of je kan heel de nacht aan de kapstok hangen. De jongen bleef braaf zitten. De vrouw was onmenselijk en kwam af met hondenbrokken ze giet de hondenbrokken uit voor de jongen. De Vrouw hield strak de capuchon vast en zij hard eet op. of je hangt van de grond en he tword je dood. De jongen was verplicht de hondenbrokken op te eten. Ik kon het niet meer aan zien en moest ingrijpen. De jongen had ondertussen met tegen zin de hondenbrokken opgeeten. De vrouw sleurde en trok de capuchon heel hard naar achteren. e zij ik je gebruiken als vod om de vloer proper te maken. de jongen werd hard opgehangt weg en weer gesleurd... toen ging ik echt woedend op die bel rammen. De vrouw Bleef eventjes staan en ze hing de jongen weer eventjes aan de kapstok. Ze deed open. Ik zij, ik moet dringend naar toilet. mag ik eventjes. De vrouw liet me binnen en toonde het toilet. Oke,,,, ik was binnen nu moest ik er voor zorgen dat de jongen niet meer zo mishndeld was... de vrouw droeg toevallig ook een capuchon trui. Ik trok zo hard ik kon aan haar capuchon. en ik zei woedend Moet ik dit bij u ook doen soms? Ze probeerde zich los te maken maar ik had haar stevig vast. ik duwde haar op de grond. en zag toevallig een stuk touw liggen en ik binde haar polsen op haar rug vast . ik had vrijspel. ik sleepte de vrouw naar de jongen (ik trok aan haaar capuchon).
Ik zei tegen de jongen. het is haar beurt om 16/24 aan de kapstok te hangen. ik pakte de capuchon van de jongen vast en deed hem van de kapstok. ik maakte de knoop los. en de jongen bdankte me uitgebreid. ik ging de vrouw aan de kapstok en ging weg met de jongen. de jongen vertelde mat de vrou hem al 3 weken aan een stuk het zelfde deed met hem. de jongen was dolgelukkig en vluchte naar zijn ouders. hij vertelde dat ik hem gered had. D ouders waren me dankbaar. ondertussen ging de vrouw aan de kapstok...de politie werd gebeld en ze gingen de vrouw van de kapstok halen en arresteren. de vrouw vertelde dat ze vroegr geobserdeerd was van capuchons en dat ze al 15 kinderen aan de kapstok gehangen had. voor de fun.

Dat was mij ultra stom gezever verhaal xD


Aantal keer bekeken: 3411
Waardering: 7.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online