Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jongens op het strand.

U leest om dit moment het verhaal Jongens op het strand gepost door Working lady . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Working lady
Gepost op: 2008-2-19

Verhaal:

Jongens op het strand
Jongens op het strand

Na een paar lange dagen werken is het tijd voor wat ontspanning. Woensdagmiddag vrij en eindelijk het zonnetje, een mooie dag om eens bij de Noord Hollandse kust te genieten van het mooie weer. Het appartementje van vrienden staat leeg en ik heb een sleutel. Rustig rijd ik naar het parkeerterrein en zet mijn opeltje neer, druk op de afstandsbediening en de auto knipoogt terug. Dat is een goed begin, de eerste knipoog is binnen. Weliswaar een goedkope maar toch dit biedt perspectief voor de rest van de middag. Ik slenter naar het appartement en steek de sleutel in het slot, heerlijk wat een rust. Vanuit het raam kijk ik uit op de duinen en kijk uit op het parkeerterrein. Ik zie een groepje jongens uit een oude jeep stappen. Ze zijn met zijn vieren, één van de vier is een eigenlijk best wel aantrekkelijke jongen. Vreemd dat een jongen van die leeftijd toch mijn aandacht trekt. Ik had zijn moeder kunnen zijn, had ik wel al met mijn 16e zwanger moeten zijn. Ach wat een fantasie, toen had ik andere dingen aan mijn hoofd.

Ik merk een kriebel in mijn buik en kleed me om, wat zal ik aandoen. Ik trek een zomerjurkje aan, slippers en een bikinibroekje, een string. Wandel naar het strand en zoek een plekje, voel me loom. Zie de jongens een stukje verderop liggen. Eens kijken of ik ze wakker krijg. Zet demonstratief mijn tas neer, terwijl ik voorover buk voel ik hun blikken gericht op mijn kont. Ze kunnen nu bijna in mijn vochtig wordende spleet kijken, een klein touwtje houdt het vocht nog net tegen. Shit man, ik wist niet dat ik zo geil was. Straks toch maar de druk er wat vanaf halen als ik weer in het appartementje ben, of zou ik het niet zo lang volhouden. Ik kijk om me heen en zie dat de jongens niet de enigen zijn die genieten van mijn showtje. Ik trek langzaam het jurkje over mijn hoofd en leg het onder mijn handdoek. De zon brandt inmiddels behoorlijk op mijn huid en ik smeer me langzaam in. Eerst maar eens even op mijn rug liggen.

Na een half uurtje draai ik me om en ga onhandig mijn rug insmeren, lukt voor geen meter. De leukste van de 4, blijkbaar ook de brutaalste, ziet het gebeuren en komt aanlopen. Mevrouw, kan ik misschien assisteren met het aanbrengen van de zonnefilter??? is zijn vraag. Nou als je zakdoekjes voor het vocht bij je hebt denk ik stiekem. Zou je dat willen doen? zeg ik poeslief. Natuurlijk mevrouw, met veel plezier. Hij gaat naast me zitten en begint onhandig mijn rug in te smeren, ik word ondertussen steeds natter en hoop dat ie naar beneden afzakt. Moet ik de benen ook doen?? MMMM, kreun ik. Hij heeft volgens mij een vermoeden van wat er aan het gebeuren is en groeit zelf bijna uit zijn broek. Tergend langzaam komen zijn handen omhoog vanaf mijn enkels. Jezus, dat zo'n jochie zo bedreven kan zijn. Ik zie dat wat in zijn broek groeit ook best de moeite waard is en heb moeite hem niet ter plekke te pijpen. Maar het is veel te druk op het strand en de dag is nog lang. Ik bedank hem voor zijn insmeerbeurt en zeg hem dat ie wat tegoed heeft. Hij heeft het graag gedaan en gaat er verder niet op in. Ik dommel langzaam weg en denk aan alle dingen die ik met hem zou kunnen doen.

Het is tijd voor een drankje, trek mijn niemendalletje aan en ik loop naar de strandtent. Bij het raam is nog een plekje en ga er lekker zitten. Bestel een wijntje en staar over de zee. Wat zal ik eens gaan doen, eigenlijk wil ik wel toegeven aan mijn verlangen, maar durf ik het ook? Ik drink mijn wijntje op en ga langs het toilet. Ik besluit mijn string niet weer omhoog te trekken maar mee te nemen. Rustig wandel ik terug naar mijn handdoek, buk voorover met mijn naakte natte spleet gericht op mijn 4 aanbidders. Ze liggen allemaal op hun buik naar de voorstelling te kijken. Heb wel een idee van wat er in de zwembroekjes gebeurt. Voel me steeds heter worden, rustig pak ik mijn tas in. Trillend op mijn benen zwaai ik naar de 4 jongens en geef een vette knipoog. Heupwiegend loop ik de strandopgang op en kijk nog eens om wat ze doen. Druk zijn ze aan het overleggen en in snel tempo pakken ze hun tas in. Precies wat ik gehoopt had. Het geil drupt inmiddels aan de binnenkant van mijn benen. Ik vraag me af of dat wel te blussen is door deze 4 jonge knapen.

Bij het appartement aangekomen kijk ik weer even om: ze staan boven op het duin. Beetje verlegen, maar toch met bravoure... Zouden ze het durven?
Ik ga naar binnen en laat de deur open: je weet maar nooit...
In het appartement aangekomen pak ik een koud drankje en ik doe wat ijsklontjes in mijn glas. Het geluid van de rinkelende klontjes doet mijn tepels nog harder worden. Waar blijven ze nou toch? Ik loop het balkon op en ga in de hangmat liggen. Ik zie de 4 jongens weer en ze zien mij ook. Ze zitten in en op de jeep en kijken naar mij... ik voel me ongelooflijk geil en wil ze uitdagen. Dat zulke leuke knullen opgewonden worden van mij windt me nog meer op. Ik trek mijn jurkje wat omhoog en maak wat knoopjes bovenaan los. Ze kunnen mijn natte geile spleetje nu zien, het vocht komt er uit. Mmmmm, wat wil ik graag genomen worden! Ik kreun... Met een ijsklontje draai ik rondjes om mijn tepels, ze zijn superhard en gevoelig... Ik zie het effect in de ogen van die knullen. En niet alleen daar! De brutaalste kijkt me recht aan en draait zijn ogen niet weg als hij ziet dat mijn koude vingers mijn natte grotje inglijden.... Aaargh!

Ik speel met mijn klitje terwijl ik zo geil mogelijk terug kijk naar die gozer. Die anderen zie ik niet eens meer staan. Het lijkt wel alsof zijn ogen me hypnotiseren! Gelukkig heb ik dat wijntje gedronken, anders zou ik dit vast niet durven... Ik trek m'n spleetje open, hem een blik gunnend op mijn heerlijke kut. Twee vingers glijden naar binnen, m'n lijf reageert als een bezetene en schreeuwt om meer, m'n rug kromt... Ik voer het tempo op, zie dat die leuke knul flink aan zijn harde paal staat te trekken, midden op de parkeerplaats, wat een lef! Ik bereik een hoogtepunt, het geil spuit over mijn vingers!

Dan komen ze in beweging, de 4 knapen lopen terug naar het appartement. Ze zien dat de deur open staat en lopen naar binnen. De knapste van het stel loopt op me af en zegt: Dus mevrouw is een beetje opgewonden? Kon je het zien vraag ik hem en terwijl ik het hem vraag trekt hij zijn kleren uit. De nog steeds harde paal ramt hij bij me naar binnen. Zijn 3 vrienden zijn ook binnengekomen en langzaam wiegend, nog steeds in de hangmat, voel ik zijn paal in mijn druipnatte spleet. De andere heren hebben ook de broek op de knietjes. Ze spelen met hun pikken. Een prachtig gezicht, ik wenk de jongens en begin er eentje te pijpen. Heerlijk, de andere 2 pakken mijn tieten vast, ik voel overal handen. Ik kom weer klaar. Jeetje, ik wil gevuld worden, het kan me niet genoeg zijn. We gaan naar binnen. Op het bed ga ik bovenop 1 van de andere jongens zitten en ...

Ik begin hem te neuken terwijl een ander mijn bezwete jurkje van me aftrekt en in de hoek gooit. Terwijl ik in een opzwepend tempo zijn harde paal neuk, m’n borsten bewegen mee, pakt een tweede mijn hoofd vast en dwingt me om aan zijn lul te zuigen, mmmmm, dat smaakt naar meer. Ik bedenk me dat ik me nog nooit zo opgewonden en begeerd heb gevoeld, wat een genot! Ik hoop niet dat slechts het een droom is… Iemand heeft de fles olie gevonden, want ik voel hoe het over mijn borsten stroomt en over me heen gesmeerd wordt. Geil! Opeens voel ik een vinger in m’n kontgaatje komen, aaaahhh, ik kom er bijna alweer door klaar. Ik hou het tegen, ben veel te veel aan het genieten om een climax te bereiken…

Ik weet het nog even te rekken, maar dan wordt de vinger vervangen door de derde pik. De jongens hun ballen klotsen tegen elkaar aan. Die ene jongen houdt het niet meer en spuit zonder waarschuwing mijn gulzige mond vol. Zijn geile sappen druipen over m'n kin.
Ook ik kan me niet langer beheersen en kom sidderend en zuchtend klaar. M'n kutje is opgezwollen van het harde neuken.

Terwijl ik na lig te genieten van al dat jeugdige geweld zie ik dat het laatste knaapje nog zwaar met zijn pik bezig is. Vertwijfeld kijkt ie me aan en ik zeg kom maar. Weer word ik opgewonden en vraag me af of dat normaal is. Heel langzaam haalt hij in lange slagen zijn pik in en uit mijn kut. Zijn langzame halen is precies wat ik nodig heb om nog een keer tot een hoogtepunt te komen. Uitgeput val ik in slaap op bed. Ik hoor mezelf nog zeggen, jullie weten de uitgang zelf wel te vinden en draai me om.

Working lady

Aantal keer bekeken: 13153
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online