Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Jongensontmaagdng.

U leest om dit moment het verhaal Jongensontmaagdng gepost door Carlos vdb. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Carlos vdb
Gepost op: 2010-9-16

Verhaal:

Jongensontmaagdng
Hoi,

Ik ben Carlos. Het volgende overkwam me ongeveer 3 jaar geleden. Nou overkwam, niet dat ik het vreselijk vind of er enige spijt van heb.

Ik was toen net 18, bezig met mijn eindwerk voor de middelbare school. Om wat meer inzicht te hebben in wat en hoe bepaalde processen werkten had ik enkele firma4s aangeschreven in Nederland. Via één van die firma’s had ik een vrijkaart gekregen voor een beurs waar ik volgens hen maar eens moest op afkomen en dan bij zowel hen als bij de concurrentie van alles en nog wat kon meepikken en opsteken.

Na wat gezaag kon ik mijn ouders toch overhalen en zo zat ik op de trein richting Amsterdam. Toen ik aankwam in Amsterdam was het ongeveer 17h en heel druk. Ik zocht mijn weg door de menigte naar het hotel. Na het inchecken, douche enzo was het al 19h.

Ik had al wat honger en besloot om gewoon iets in het restaurant van het hotel te eten. Ik kreeg een tafeltje in een hoekje met overzicht over het volledige restaurant en bar. Het restaurant was behoorlijk vol en aan de bar zaten ook wat heren en dames te praten. Ik bestelde ondertussen mijn eten en drinken. Af en toe ging ik het hele restaurant af en tot mijn eigen verbazing stelde ik vast dat ik vaak oogcontact had met een kerel van ongeveer 25jaar oud die aan de bar iets stond te drinken met waarschijnlijk een collega. Hij keek af en toe naar mij en ik dus naar hem. Hoewel ik eigenlijk nog geen gevoelens had voor mannen en eerlijk gezegd ook nog niet echt voor meisjes kreeg ik een raar gevoel in mijn buik. Ik had al eens een blote borst enzo gezien maar was nog nooit met een meisje geweest.

Het ging zo een tijdje door maar het contact duurde steeds langer en langer. Ik denk dat ik op een gegeven moment toch met een rode kop of toch roze wangen zat te genieten van de aandacht van die heer. Naar mijn schatting was hij ongeveer 1m90, slank en sportief. Leuke kleine bruine krulletjes en hij had een brede borstkast. De kleur van ogen kon ik niet zien maar dat vond ik niet zo erg. Toen ik aan mijn nagerecht begon, een chocolade Mouse gaf hij me ook een knipoogje. Ik moest blozen en kon een glimlachje niet verbergen.

Toen ik bijna klaar was stonden beide heren op en namen afscheid van elkaar met een handdruk. De oudere man ging via een zijdeur het restaurant uit naar buiten en de leuke knapperd liep de lounge binnen van het hotel. Ik vond het eigenlijk een beetje jammer dat hij weg was maar ik wist ook wel dat hij in het hotel verbleef anders zou hij de lounge niet binnen stappen. Na enkele ogenblikken vroeg een ober me of ik had genoten van de maaltijd. Ik antwoordde dat ik het heerlijk had gevonden. Hij zei me dat indien ik het wenste gerust nog wat in de lounge kon gaan drinken. Het gevoel van daarnet kwam terug in mijn buik. Zou ik het doen of liever niet. Na enige twijfel dacht ik bij mezelf: “Wat heb ik te verliezen, gewoon iets gaan drinken in de lounge van het hotel”. En ja misschien die heer van daarnet tegen komen.

Een beetje nieuwsgierig kwam ik de lounge binnen en ging ik aan de bar staan en bestelde een drankje. Ik kon het niet laten om de lounge af te speuren maar kon hem niet zien. Eerlijk gezegd vond ik het jammer en wou eigenlijk onmiddellijk naar mijn kamer terug. Maar ja, ik had een drankje besteld en moest dit nu eerst uitdrinken. Ik zat de hele tijd te wriemelen op mijn stoel en te denken wat en hoe stom ik was om zomaar binnen te gaan in die lounge. En zat eigenlijk een beetje weg te dromen; Opeens voelde ik een hand op mijn schouder en een zachte mannenstem begroete me, vroeg of ik hier helemaal alleen was en bood me nog een drankje aan. Het was die knapperd die zich voorstelde als Rik. Na wat glaasjes en over koetjes en kalfjes te hebben gepraat zei Rik me dat hij homo was en dat hij me wel leuk vond. Ik moest terug blozen en vertelde hem dat ik het leuk en eigenlijk wel schattig vond daarnet en nu maar dat ik eigenlijk niet wist of ik homo was. Ik vertelde hem dat ik oog had voor meisjes zonder dat er al ooit iets was gebeurd maar toen hij me daarnet in het restaurant voortdurend zat aan te kijken ik wel een leuk gevoel in de buik had. Hij vond het wel grappig dat ik zo recht voor de raap was. Hij vroeg me of het gevoel enkel in de buik was en toen moest ik ook wel toegeven dat mijn piemel ook wel wat begon te groeien. Op dat moment raakte Rik mijn bovenbeen aan en een kleine siddering ging door mijn lijf. Rik had het onmiddellijk door en vroeg of ik het erg vond. Verlegen en met een waarschijnlijk hees stemmetje antwoordde ik dat ik het wel fijn vond en dat ik dit nog nooit had meegemaakt. Rik probeerde me zo goed mogelijk gerust te stellen. Hij zei me dat als ik niet leuk vond of zo het onmiddellijk hoefde te zeggen en hij zou stoppen. Ik vond het juist heel heerlijk en fluisterde het ook omdat ik bang was dat iemand dit zou horen. Ik vertelde hem dat ik dit nog nooit had meegemaakt en dat ik eigenlijk wel heel geil liep. Ik denk dat mijn hart wel 200 sloeg in mijn keel. Rik kon het niet laten om eventjes te glimlachen en kneep daarbij eventjes in mijn dij. Terug kreeg ik een siddering en hij vond dat ik wel goed aanvoelde. Goed gespierd maar ook niet te. Dat klopt wel want ik ga 2 keer per week ongeveer 5km lopen en doe regelmatig buikspieroefeningen.

Het was ondertussen 24h geworden en ik vertelde hem dat ik het eigenlijk niet zo laat wou maken omdat ik de volgende dag naar die beurs moest. Maar dat ik het ook heerlijk vond om zoveel aandacht van hem te krijgen. Ik wou afrekenen maar Rik stond erop dat hij betaalde en vroeg of ik nog iets kleins op zijn kamer wou drinken. Ik wou wel maar maakte hem duidelijk dat het echt maar iets kleins kon zijn want ik wou fris zijn voor die beurs. Maar eerlijk gezegd was ik ook wel nieuwsgierig om te weten wat nu verder zou gebeuren. Ik was wel een beetje geil en voelde dat mijn piemel al redelijk stijf was.

Ik stemde in om mee te gaan en bij zijn kamer aangekomen liet hij me binnen. Hij had een luxe kamer. Als je binnen kwam had je eerst een zitruimte met bar anex keukentje en sofa + tv. Hij stak de tv aan en vroeg wat ik wou drinken. Terwijl hij de drank uithaalde en ook nog een hapje uitpakte was ik aan het zappen. Toevallig of niet maar net toe hij aankwam zapte ik naar het volgende kanaal en daar was net een soft-gayporno film bezig. 2 mannen waren elkaar aan het kussen Ik weet niet hoe het komt maar ik had niet echt de reflex om verder te zappen. Rik had dit opgemerkt en vroeg me of ik het lekker vond om 2 jongens te zien kussen. En ja ik moest toegeven dat ik het wel leuk vond. Hij vroeg me of ik het ook eens wou proeven. Ik wist niet wat me overkwam en voor ik kon antwoorden gaf Rik me een kus op mijn mond. Hij bleef met zijn mond hangen voor de mijne en toen hij merkte dat ik het niet erg vond kwam zijn mond terug op de mijne. Zijn tong kwam in mijn mond en ik vond het heerlijk. Ik had al 1 keer een meisje gekust maar wist onmiddellijk dat Rik niet aan zijn proefstuk was. Zijn tong maakte heerlijke cirkels in mijn mond. Over en onder mijn tong en ik denk dat hij wel al mijn tanden telde. Hij beroerde echt alles in mijn mond. Af en toe stopten we enkele seconden maar telkens begon het tongen terug. En ik genoot er echt van. Af en toe liet hij zijn ene hand over mijn rug naar mijn dijen gaan terwijl hij me met zijn andere hand mijn hoofd zachtjes in de goeie houding hield om me innig te kunnen kussen.

Ik kreeg het erg warm en overal in mijn lichaam begon het te gloeien. Ik was bloed, bloed geil. Iedere keer zijn hand over mijn rug naar mijn dijen ging voelde ik me al in de zevende hemel. Hij merkte dat ik ervan genoot. We stopten eventjes. De film was ondertussen al een stuk gevorderd. Rik vroeg of ik verder wou gaan. Ik zei hem dat ik het wel wou proberen maar dat het veilig moest zijn en dat hij onmiddellijk moest stoppen als ik het wou. Hij ging akkoord. Ik wou eigenlijk dat hij niet gestopt was met me te kussen en dat ik eigenlijk zonder het te vragen wel had verder gegaan. Maar het voelde veilig aan dat hij het me eerst gevraagd had. Hij verzekerde me dat hij me geen pijn wou doen en niks tegen mijn zin ging gebeuren. Nadien kwamen onze lippen weer naar elkaar en begonnen we opnieuw te kussen. Na een tijdje voelde ik Rik mijn hemdje open doen terwijl we aan het kussen waren. Toen het volledig open was en hij met zijn hand over mijn borst en tepels wreef en zo naar mijn buik moest ik een kreuntje laten. Ik vond het zo verschrikkelijk lekker om zijn hand te voelen op mijn naakte lichaam. Ook hij kreunde en fluisterde dat hij mijn gespierde borstkast heel lekker vond. Hij hielp me volledig uit mijn hemd en deed zijn hemd ook uit. Hij had ook een prachtig lijf. Enkele borsthaartjes, een twintig tal. En net als ikzelf het begin van enkele blokjes. Hmm ik kon het niet laten om ook eens met mijn handen dit lijf te verkennen. Ik merkte dat hij het ook leuk vond en onder het kussen kwamen zowel bij hem als bij mij kreuntjes tussen het kussen door. Mijn tepeltjes stonden stijf van genot en Rik kneep er af en toe zachtjes in en beroerde ze ook met zijn tong.

Af en toe voelde ik ook zijn hand naar mijn kruis gaan maar hij kwam er nooit aan. Op een bepaald ogenblik kwam Rik met zijn hand tussen mijn billen en tilde me op en bracht me naar de andere kamer waar een kingsize bed stond; Als een baby lag ik in zijn armen. Hij zette me op de rand van het bed en deed mijn broek openen. Ik hielp hem een beetje met eruit te stappen en ik zag dat de natte plek in mijn onderbroek en de verscholen bommel erachter hem niet was ontgaan. Ook hij deed zijn broek uit en ik had zicht op een mooi stringetje met daarin een net niet meer verscholen piemel. Hij lachte een beetje en vroeg of ik het goed vond wat ik zag. Ik zei hem dat ik botergeil was waarop hij me achterover duwde en in geen tijd mijn onderbroek van mijn lijf had. Mijn piemel stond glimmend fier rechtop tussen enkele haartjes. Hij zei dat hij het niet zo erg vond maar ze liever weg wou. Ik had dit nog nooit meegemaakt en er dus nog nooit aan gedacht om als jongen me te scheren aan mijn piemel. Hij vroeg of ik het wou proberen. Ik was al zo geil dat ik ermee instemde. Een minuut later nam hij me onder handen met een scheermesje en scheerschuim. Heerlijk vond ik het. Hij raakte mijn piemel aan en ook mijn balletjes nam hij af en toe in de hand om mijn huid wat strakker te maken. Na een kleine 10 min was hij klaar en we gingen samen naar de douche om de restjes van het scheerschuim en de haartjes weg te spoelen. Hij zeepte mijn hele lichaam in en ik deed hetzelfde bij hem. Rik kwam achter me staan en bewerkte mijn hele voorkant met zijn handen en met zijn borstkast die volledig ingezeept was deed hij hetzelfde met mijn rug. Zijn handen gleden over mijn borstkast en gingen naar mijn piemel. Met zijn ene hand masseerde hij mijn ballen en met de andere trok hij het resterende deel van mijn voorhuid naar achteren om mooi mijn eikelringetje in te soppen met zeep. Ondertussen voelde ik ook zijn lid zachtjes tussen mijn bilnaad duwen. Iedere keer hij op en neer gaande bewegingen deed voelde ik zijn piemel mijn billen zachtjes uit elkaar duwen. Heerlijk was het Ik hield het bijna niet meer uit en ik liet geile kreuntjes. Rik had ook gemerkt dat het zo niet lang meer ging duren en spoelde me volledig af. Ik stond haast te trillen van geilheid. Rik tilde me terug op en ik zat letterlijk op zijn pik te steunen met mijn kontje. Rik bracht me zo terug naar het bed. Ik was klets nat van het douchen maar het geil stroomde ook al uit mijn piemeltje. Rik begon me terug te kussen op de mond en onze tongen waren terug verstrengeld. Hij betaste en kuste me overal uitgezonderd op mijn piemel. Op een gegeven ogenblik nam hij mijn hand en bracht dit naar zijn piemel van ongeveer16cm. In al mijn geilheid en de eerste keer ervaring had ik nog niet aan hem gedacht. Ik kneep zachtjes in zijn staafje en ballen en deed zoals hij daarnet bij mij had gedaan. Ik denk dat hij het wel heerlijk vond want ook hij kreunde en begon sneller en sneller te ademen. Na een tijdje zo gekust en gestreeld te hebben liet hij me stoppen en stopte een kussen onder mijn kontje. Hij kwam tussen mijn benen op zijn knieën zitten en hielp me mijn benen zo wijd mogelijk te openen. Hij kuste 1 keer met zijn lippen mijn eikel en kwam dan met het topje van zijn tong mijn plasgaatje bewerken. Na enkele seconden volgde hij de stam van mijn piemel naar beneden en likte mijn ballen tot aan mijn kontgaatje. Zo net geschoren gaf het me een super gevoel. Ik voelde me als een ijslolly. Mijn geile sapjes stroomden uit mijn piemel en Rik likte die af. Net als ijswater. Mijn stijve stam nam hij ook in zijn mond en ik voelde mijn eikel in zijn warme keel verdwijnen. Het gaf me zo’n geweldig gevoel. Ik kreunde en Rik bleef waar zuigen en mijn ballen masseren. Ik gaf aan dat ik het echt niet langer ging volhouden en voelde ook mijn ballen en penis nog opgezwollen worden. Maar Rik bleef me zuigen en nam toen met zijn beide handen mijn kontje vast en trok mijn billen zo wijd mogelijk open. Mmm wat een heerlijk gevoel was dat. Het was alsof ik nog dieper in zijn keel kwam. Na 2 of 3 keer mijn kontje zo gemasseerd te hebben voelde ik 1 vinger tegen mijn kontgaatje drukken. Zonder dat ik het echt besefte wat ik deed liet ik me op zijn vinger zakken en hij kwam enkele centimeter in mijn kontje. Op dat moment kwam ik ook klaar. Ik weet niet juist hoeveel stralen het waren maar toch enkele en mijn hele lichaam was terug aan het schokken en trillen. Mijn hele lichaam glom van het zweet en de geilheid. Ik denk dat ik 10min nodig had om terug op adem te komen terwijl Rik me helemaal schoonlikte en met een vochtig doekje de laatste restjes van mijn sperma opkuiste. Daarna ben ik tegen Rik gaan liggen met mijn hoofd op zijn borst. Ik weet niet meer precies maar ik denk dat ik 5min later in slaap ben gevallen.

Rond een uur of 5 ben ik terug wakker geworden met mijn hoofdje op de buik van Rik. Hij was nog aan het slapen. Bij het zien van zijn piemel kreeg ik het weer enorm warm vanbinnen en voelde ik mijn lid stijf worden. Ik had er zo van genoten en besloot Rik te proberen te bedanken met hem terug te verwennen. Ik probeerde zo zachtjes mogelijk tot bij zijn piemel te raken en gaf er kleine zachte kusjes op. Ik probeerde ook mijn tongetje te gebruiken en merkte al snel dat mijn daden reactie uitlokten. Rik zijn piemel begon te groeien en Rik kwam kreunend wakker. Ook al was hij nog een beetje versuft hij begreep al vlug wat er gaande was en gaf me nog wat aanwijzingen. Mijn tongetje met kleine cirkeltjes over zijn plasgaatje laten bewegen en geleidelijk aan het tempo opvoeren en ook de ring van zijn eikel likken met mijn tong. Hij vond het lekker om mijn lipjes net om zijn eikelring te houden en dat ik dan aan zijn eikel zoog. Ik probeerde hem ook zo diep mogelijk in mij te nemen maar zo diep als Rik dit bij me deed ging niet. Met mijn tong voelde ik zijn geaderde piemel in mijn mond en af en toe kneep ik eventjes in zijn ballen. Ik zoog aan zijn piemel en likte zijn volledige staaf. Af en toe kwam een drupje tevoorschijn uit zijn plasgaatje en ik likte het zoute mengsel van zijn plasgaatje en eikel weg. Ik werd er bloedgeil van om hem daarbij aan te kijken en ik zag dat hij het lekker vond. Ik wist niet hoe lang Rik het nog kon volhouden en besloot hem een beetje te laten rusten. Ik kuste me een weg naar boven tot ik bij zijn tepeltjes was aangekomen. Deze stonden al lekker stijf en ik kon het niet laten om aan zijn tepeltjes te knabbelen. Rik liet een kreetje maar ik maakte het onmiddellijk goed met er aan te zuigen. Ik likte en kuste me vervolgens tot bij zijn mond om hem deftig te tongen. Hij had zo’n heerlijke tong. Na enkele minuten zo gekust te hebben hield ik op en fluisterde in zijn oor dat ik nog iets had af te werken. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht en ik kuste en masseerde zijn hele lijf tot ik bij zijn lekkere paal was aangekomen. Ik nam hem zo diep als ik kon in mijn mond en likte en zoog eraan alsof het een lolly was. Rik vroeg me om me te draaien zodat we in een 69 houding kwamen te liggen en hij begon me ook te likken. Ik was terug bloed geil en vond het hierdoor nog plezanter waar door ik me helemaal liet gaan. Ik begon Rik eigenlijk te neuken in zijn mond. Hij kreunde volop van hoe ik hem aan het verwennen was en ik voelde dat zijn penis aan het zwellen was en bleef hem diep in mijn mond houden. Na nog enkele keren rond zijn piemel en eikel te likken voelde ik dat hij ging spuiten. Een warme gloed kwam terecht in mijn mond gevolgd door nog een 4 tal kleinere kwakjes. Dit vond ik lekker roomerig in mijn mondje, zaaaaaaaliiiiiiig. En ook ik kwam enkele seconden later terug klaar in Rik zijn mond.

Mijn lichaam stond terug in vuur en vlam en was aan het schokken zoals enkele uurtjes voordien. Ik ging van Rik af en Rik kwam naast me liggen zodat ik in zijn lepeltje lag en kuste me in de hals om me te bedanken voor de geleverde diensten. Ik zei dat ik het zalig vond om hem te voelen in mijn mond en dat ik dit wel meer wou.

Rik beloofde me dat als ik het wou dit vaker kon en dat hij me nog meer wou verwennen. Ik had niet onmiddellijk door wat hij bedoelde en toen fluisterde hij dat hij me wel eens wou neuken en door mij geneukt worden enkel en alleen als ik er klaar voor was en dat hij me er klaar voor wou maken……

Met deze gedachten viel ik terug in slaap en droomde van wat er allemaal kon gebeuren. Af en toe kwam ik wakker en voelde een keiharde piemel in mijn bilspleetje. De gedachte dat Rik min of meer hetzelfde aan het dromen was maakte me terug geil.

Wil je weten wat er verder gebeurde? Geef me dan een leuk cijfertje en wie weet….


Aantal keer bekeken: 24692
Waardering: 7.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online