Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Judith .

U leest om dit moment het verhaal Judith gepost door Sjaak. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sjaak
Gepost op: 2008-9-2

Verhaal:

Judith
Buurmeisje (Judith)
Ik heb een aantal jaren in een grote stad gewoond, en daar speelde het zich allemaal af, ik heb daar 13 jaar op een flat gewoond. Mijn huwelijk is uitgelopen op een scheiding, doordat de liefde voor elkaar over en uit was, mijn ex vond het toch wel moeilijk maar accepteerde mijn beslissing. In de periode van mijn huwelijk hadden wij 2 honden en die moesten dan ook regelmatig uitgelaten worden. Nu had ik voor de flat een groot plantsoen, en daar kwamen daar ook regelmatig andere honden bezitters. Alle rassen waren daar wel vertegenwoordigd en ze waren ook allemaal zo’n beetje van dezelfde leeftijd en het was altijd wel een gezellige boel de groep werd steeds groter en de zelfs de kinderen kwamen ook steeds vaker mee. We waren allemaal in de leeftijd van 30 tot 45 en de meesten hadden dan ook al kinderen. Het begon meer een soort kenniskring te worden en het werd een gezellige club mensen. Nu was er ook een stel met een zwarte flatcoat retriever , ook zij hadden kinderen 2 jongens en één meisje, die jongens waren er maar zelden bij en die lieten de hond dan alleen maar uit als het niet anders kon. Het meisje was nog te klein om hem uit te laten. Maar naarmate ze ouder werd ging zij ook de hond uitlaten, kwam ook steeds vaker bij de groep en ze hoorde er toch wel een beetje bij. Het was niet zo dat je het een leuke meid vond, ze was niet echt knap en was zelfs soms een beetje irritant bezig. Na die periode ben ik zelf verhuist naar een nieuwbouw wijk aan de andere kant van de stad. De honden hadden onder tussen allemaal een leeftijd van 10 tot 13 jaar en er waren er ook al een aantal overleden. De vriendenkring werd daardoor ook een beetje minder. Ik kwam nog wel regelmatig in mijn oude wijk terug voor diverse dingen. Tot ik mijn oude buurmeisje tegenkwam, we kwamen aan de klets en ze vertelde dat haar moeder overleden was en inmiddels op haar zelf woonde en dat haar vader een klein flatje gekocht had voor haar. We hadden dan ook afgesproken om is samen wat te gaan drinken in de stad. Ze was wel veranderd en het was echt spetter van meid geworden. Ze vertelde mij toen dat ze ging zwemmen bij open water dichtbij en ik kon het niet laten om daar ook naar toe te gaan. Het wat moeite om haar te vinden maar ze was daar met een vriendin, ik had de pech dat ik geen zwemkleding bij mij had. Dus werd allen gezellig kletsen en meer ook niet. Ze besloot om te gaan zwemmen maar ik kon dus niet mee, ze had een topje aan en dat deed ze dan ook uit, en daar kwamen een paar mooie borsten tevoorschijn met een mooie tepel piercing, ik kon mijn ogen maar niet van haar afhouden en maakte dan grappen over die piercing. Uit eindelijk moest ik weg want had een afspraak staan. Ik geloof dat er wel een half jaar tussen zat voor ik haar weer tegenkwam, en zij nodigde mij spontaan uit voor de koffie bij haar thuis. Dat zou de volgende dag worden, ik was toch vrij en kon dus alle kanten op. Toen ik dus rond half 10 bij haar aanbelde werd de deur van het portiek voor mij geopend en liep naar boven, ze zij dat ze er aan kwam. Ik wist niet waarom maar ze lag dus nog in bed toen ik aanbelde en toen moest dus even wat aan doen. Ik ging een beetje opzoek naar haar want wou haar maar al te graag zien. Maar ze kwam mij tegemoet lopen en ze gaf mij een kus op de wang en verontschuldigde zich dat ze niet klaar was. Wil je koffie vroeg ze, en zei ja graag we gingen samen naar de keuken en kletsten wat over van alles en nog wat terwijl zij koffie zette. We namen onze koffie mee naar de kamer en het leuke was dat haar ochtend jas iets los stond en ik zo dus naar haar heerlijke borsten kon kijken. We gingen op de bank zitten en begonnen over van alles te kletsen, de honden natuurlijk en over haar studie en ze vertelde mij het verhaal van haar moeder die overleden was aan kanker, en tijdens dit verhaal begon haar gezicht te betrekken en werd ze verdrietig en ze liet een traan vloeien. Ik pakte haar vast en trooste haar zo goed als ik kon, even gaf ze aan dat het wel weer ging. Haar ochtendjas was inmiddels wat meer open gevallen en het gaf mij een mooi uitzicht, en maakte een compliment over haar mooie borsten, ze had inmiddels in beide tepel een piercing laten zetten. Ze liet haar ochtendjas voor wat het was, ik had inmiddels mijn hand op haar been laten liggen en begon dan tussendoor ook zachtjes haar benen te strelen wat ze zonder moeite ook toe liet. Onze koffie was op en ze vroeg of ik nog een kopje lust en die namen we dan ook. Toen ze terug kwam uit de keuken kwam ze closer bij mij zitten als voorheen en ik legde mijn hand weer op haar been. Nu was de ochtendjas aan de onderzijde ook wat meer open gevallen en daardoor kon ik haar mooie heerlijke kutje zien. Hij was heerlijk kaal en zelfs pas geschoren, het was een genot om er naar te kijken. Tijdens het gesprekje gleed mijn hand richting haar kutje en begon zachtjes haar schaamlippen te strelen, ze reageerde gelijk door wat dieper adem te halen, en daardoor mij ook meer toegang gaf tot haar genotheuveltje. Mijn hart ging ook steeds sneller kloppen en mijn lul reageer ook al heftig op wat er allemaal gebeurde. Ze sloot haar ogen en begon zelfs al iets te hijgen. Ik dronk snel mijn koffie op, en nam het initiatief op mij om haar maar is heerlijk te verwennen. Zij dronk haar koffie ook op ik trok haar iets onderuit op de bank, ik ging zelf op de knieën en begon haar zachtjes te beffen. Haar ochtendjas werd helemaal los gedaan zodat ik alle vrijheid had om haar geheel te betasten ik likte haar zoog aan haar klitje en mijn handen streelden haar borsten. Het duurde dan ook niet lang voordat ze haar eerste orgasme kreeg. Ze vond het heerlijk en genoot er goed van, ze ging staan en nam mij mee naar de slaapkamer, Waar ze gelijk begon mij uit te kleden, en mij mijn strak gespannen lul bevrijde uit zijn benarde positie. Dat ziet er ook heerlijk uit zij ze en begon en heerlijk mee te spelen, en vervolgens begon ze mij te pijpen. Ze ging er heerlijk meer door en ik kwam al bijna klaar, dit had ze door en stopte gelijk, en ze ging toen gelijk boven op mij zitten, en stopte mijn lul in haar sappige kutje. Ze begon te rijen en dat was heerlijk zal ik je zeggen en een orgasme was dan ook niet ver weg. Ze bleef stil zitten omdat ze niet wou dat ik klaar kwam, en vervolgens ging ze met haar klitje spelen en wat ik nog nooit mee gemaakt had was dat tijdens het klaarkomen van haar ze begon te spuiten. Het spoot langs mijn gezicht bijna tegen de muur aan, wat is dat geil als je dat zo ziet en deze dame wist dus wel waar abraham de mosterd haalde. Nadat ze weer op adem was gekomen was ik aan de beurt, ze begon mij te pijpen en likte ook alle vocht op wat op mijn buik lag, en het duurde dan ook niet lang voor ik ook denderend klaar kwam in haar mond ze slikte alles door en het was een genot zo te vrijen. Nadat we beide weer op adem waren gekomen gingen we ons even afspoelen en konden niet van elkaar afblijven waardoor we beide nog een keer klaar kwamen. Die middag zijn we samen nog even de stad in gegaan en hebben even wat gedronken , en hebben we elkaar een kus gegeven en zijn we onze eigen weg gegaan. Ik denk nog wel is aan haar terug ze is inmiddels verhuisd en zal haar dan ook niet snel meer zien en vergeten. Maar het was een ervaring op zich, een man van 38 en jonge meid van 19, gewoon heerlijk.









Aantal keer bekeken: 19636
Waardering: 8.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online