Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Juffrouw Michelle deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Juffrouw Michelle deel 1 gepost door V. de Jonge. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: V. de Jonge
Gepost op: 2010-3-18

Verhaal:

Juffrouw Michelle deel 1
Toen ik op een ochtend op het kinderdagverblijf kwam om mijn jongste zoon weg te brengen stond er plotseling een jong blond tenger meisje voor mijn neus dat zich licht giechelend voorstelde als Michelle, de vaste inval. Nu was ik gewend aan een nieuw gezicht naast dat van Yasmin, een vlotte Turkse dame van achter in de twintig en van Marsha die begin veertig was, maar Michelle leek me wel erg jong. Al 22 hoor, zie ze me toen ik er naar vroeg. Ze rook heerlijk fris maar het vleugje tabaksrook veraadde dat ze rookte.
Ze droeg een baggy joggingbroek maar in de hoek zag ik een paar hooggehakte zwartleren knielaarzen staan. Ja die zijn van mij, vind je ze mooi? zei ze en onbeschaamd fluisterde in mijn oor dat ik mijn zoon het beste om vijf uur kon komen ophalen.
Stipt 5 uur stond ik dus weer bij de creche en in haar zwarte hooggehakte laarzen over haar strakke spijkerbroek stond Michelle me al op te wachten met mijn zoon. Omdat mijn vriendin al bijna twee weken op zakenreis was, had ik wel behoefte aan wat gezelschap en die laarzen maakten dat ik niet kon weigeren toen ze naast me in de auto stapte.
Ik woonde dichtbij en opende de deur om haar binnen te laten. Mijn zoontje van 1 vond het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld en nadat we gegeten hadden en wat gespeeld legde ik hem op bed.

Wijn? zei Michelle, Ik weet niet of ik dat lust hoor. Maar al snel had ze haar glas rose leeg en kwamen haar laarzen steeds dichter bij mijn benen... Terwijl haar in zwart leer gehulde onderbenen mijn kuiten streelden boog ze naar me toe en vroeg me of ik wel eens een pak droeg. Toen ik bevestigend antwoordde, vroeg ze me zwoel om mijn mooiste strakste pak voor haar aan te trekken.

Ik weigerde en zei haar dat ik dat niet kon maken naar mijn vriendin toe. Michelle moest weten wie er hier in huis de baas was. Ik stelde voor om haar laarzen te poetsen. Dat vond ze een geil idee en ik nam een kwartier per laars om ze weer mooi zwart en glimmend te krijgen terwijl ik zo nu en dan haar dijen streelde waardoor ze zich helemaal uitstrekte van genot.

Na een half uur trok zo snel als ik kon mijn best zittende Italiaanse maatpak aan.
Ogen dicht zei ik toen ik binnenkwam en ging voor haar staan.
Haar handen gingen voor haar ogen weg, ze stond in een beweging op en liep langzaam op me af, sloeg haar arm om mijn hals, legde haar andere hand op mijn kruis, haakte een van haar laarzen tussen mijn benen en gaf me een ontzettend geile tongzoen.
Mijn pik stond in de hens en ik kon haast niet wachten om hem tevoorschijn te halen maar ik hield me in.

Haar tongpiercing tikte tegen mijn tanden aan en ik hield het bijna niet meer maar wist nog hijgend uit te brengen dat het echt tijd was voor haar om nu naar huis te gaan. Met een pruillipje gleed ze van me af. Deze anticlimax had ze niet verwacht maar ik had nog een verrasssing voor haar in petto. Voordat ze de taxi instapte gebood ik haar om hier niet over te zeggen en morgen na 8 uur 's avonds weer naar me toe te komen. Ze klaarde helemaal op. Hard to get he, ik krijg je wel, giechelde ze. Streng sprak ik haar toe dat ze morgen in de dresscode wit met nog hogere laarzen moest verschijnen.
Gaat lukken, knipoogde ze terwijl de deur van de taxi dichtging.

In bed hoefde ik maar aan laarzen te denken en ik kwam al...

Aantal keer bekeken: 31060
Waardering: 5.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online