Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kadootje.

U leest om dit moment het verhaal Kadootje gepost door W.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: W.
Gepost op: 2007-9-27

Verhaal:

Kadootje
Ik zit in de trein en voel een beetje hoofdpijn. Gisteren is het laat geworden. De trein stopt midden tussen de weilanden. Iedereen om mij heen baalt. Ook de oudere vrouw, een jaar of 40, die tegenover mij zit. Tot het vorige station zat ze te chansen met het stuk, dat naast mij zat. Ik zag wel dat hem probeerde te versieren. Haar blouse staat nèt iets te ver open. Maar ik zag ook dat het niet op hem over kwam. Ik lachte inwendig toen hij na een kort ‘Tot ziens’ uitstapte. Ergens voelde ik ook mededelijden - of was het angst: hoe zou het met mij zijn als ik 15 jaar ouder ben?

Ik besluit haar te pesten; ‘Jammer, hè?’
Ze kijkt verbaasd op en vraagt: ‘De vertraging?’.
‘Ja, maar ook het gezelschap’, antwoord ik.
Nu kijkt ze verlegen door het raam, maar daar zijn alleen maar koeien in het gras te zien. Een koe staat er lekker te poepen.
Ik ga verder met gedempte stem: ‘ ik vond het een lekker ding, maar wel een beetje oud.’ Ze kijkt me verontwaardigd aan: ‘Oud??’. Voor haar niet, denk ik stilletjes, want hij was hoogstens 35.
‘Minstens vijf jaar jonger dan de man die ik gisteren had’, vertel ik haar, ‘maar dat doe ik nooit meer’.

De vorige avond had ik mijn afstudeerfeest gehad. Ik dacht na over het baantje dat ik tijdens mijn studie had bij een advocatenkantoor. Ontslagzaakje, echtscheidinkje, burenruzies, ik schok koffie en bracht de dossiers.
De oudste advocaten waren over het algemeen saai, maar wel aardig. De jonkies waren veel te tevreden over zichzelf. Eéntje, Henk, middelbare leeftijd,was bijzonder. Er wàs iets tussen ons. Ik zorgde er daarom voor dat ik steeds korte rokjes aan had. Als ik mij voorover boog om uit de onderste la van de dossierkast iets te pakken, voelde ik de ogen van Henk over mijn slipje gaan. Ik wist al vanaf de eerste dag dat hij bloedgeil op me was. Een keer, toen we na zessen doorwerkten, legde ik mijn hand op zijn arm en zag ik zijn nekhaartjes overeind komen - en even later stond iets anders ook overeind, maar ik dat wilde niet meteen. Geen groter genot dan uitgesteld genot.

Henk wilde ik op mijn afstudeerfeestje. Zo vertelde ik het hem ook: ‘Ik wil jou op mijn feestje. Dan kom je toch?’ ik knipoogde om de beeldspraak nog duidelijker te maken. Hij had namelijk meer dingen niet meteen door.
Braaf kwam hij met een boek en een bos bloemen. Hij verontschuldigde zich over het boek: onderweg was er koffie overheen gekomen. Maakt niet uit, dacht ik toen, ik weet een beter kado.

Na een uurtje wat had hij een halve fles wijn op en voelde zich op zijn gemak. Nu begon hij met mijn vriendinnen te keuvelen. ik besloot iedereen alvast vooruit te sturen naar de studentensoos, maar vroeg hem me te helpen met de afwas.
Hij waste af. Terwijl ik naast hem stond met de droogdoek, voelde ik hem in mijn blouse loeren - inderdaad, geen BH.
De afwas hebben we niet afgemaakt, want toen ik even met mijn pink over zijn billen streek, reageerde hij als een geile beer die een winterslaap lang droog heeft gestaan. Hij tilde me op de keukentafel, alle schone vaat werd eraf geveegd, mijn rokje ging omhoog en zijn nette broek hing op zijn hielen, mijn string zat maar eventjes in de weg, en zijn paal zonk diep weg in mijn natte kut. Wild begon hij te stoten. Ik liet me achterover zakken om hem de volle aanblik te gunnen. Hij rukte mijn bloes open en begon met zijn beide handen mijn borsten wild te masseren, kietelde me in mijn zij, wreef hard over mijn buik en vingerde me klaar terwijl hij doorging met stoten. Zijn ogen rolden toen hij zich kort daarna helemaal leeg spoot.

De trein gaat weer rijden en de conducteur roept iets om over een storing met een wissel.
De herinnering an gisteren maakt me weer nat. Ik doe mijn benen een beetje uit elkaar, maar let erop dat niemand daar iets van kan zien.
Zij zegt: ’zo te zien heb je plezier gehad.’
Ik voel me blozen.
‘Feestje gehad?’
‘Hoe weet je dat nou?’, vraag ik.
‘Nou, jij bent Marieke’, vertelt ze.
Ik ben stomverbaasd.
‘Ik zie het aan het boek’, zegt ze.
Naast me ligt het boek dat ik van Henk had gekregen.
‘Dat is het boek, met diezelfde vlek, dat ik gisteren in de uitverkoop kocht voor mijn Henk. Hij moest een kadootje hebben voor, zoals hij dat noemt, een kantoorgleuf. Maar toen hij thuis kwam, roken zijn vingers naar een gleuf. Niet voor het eerst, trouwens. Je mag hem helemaal hebben, hoor, al zou ik ook maar eens bij een dokter langs gaan.’
Ik voel me voor gek staan, maar heb geen woorden.
Ze houdt niet op: ‘Hij heeft jou zeker ook al niet verteld over zijn syfilus.’



Aantal keer bekeken: 9887
Waardering: 8.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online