Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kamp.

U leest om dit moment het verhaal kamp gepost door maria. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: maria
Gepost op: 2008-10-19

Verhaal:

kamp
donderdag 16 oktober 2008


ik was op kamp 1e brugklas,
het was de 2e dag van het kamp.
we maakten een speurtocht langs het strand en was een koude en donkere nacht.
ik liep helemaal achteraan van de groep
ik keek 1 keer naar achteren en zag dat er iets aanspoelde, het was een lijk ik durfde niks te zeggen maar gilde in mezelf ik bleef heel even staan en zag nog iemand (een schim)
het kwam op het lijk afstappen.
ik was bang, maar durfde niks.
een vriendin die voor me liep vroeg me
wat er aan de hand was. ik aarzelde even en zei daarna; niks, er is niks aan de hand hoor!
maar diep in mezelf voelde ik me schuldig dat ik niks had gezegd. daarna liep ik door, en toen keek ik toch nog eens achterom en zag de schim in het levenlooze lichaam verdwijnen.
die zelfde nacht toen we weer trug kwamen bij het kamp waar we verbleven
ging iedereen met een gerust hart naar bed (behalve ik) ik sliep boven in het stapelbed. de deur van ons huisje bleef de hele nacht open, iedereen lag te slapen behalve ik dan ik was zo bang. te bang!!
ik pakte mijn zaklpamp en ging uit mijn bed (ik moest naar de wc) , langzaam liep ik de trap af. het was donker dus ik deed het licht aan.
ik hoorde de buitendeur kraken. en ik zag een schim voorbij lopen, ik deed de deur open en keek naar buiten ik zag niks behalve het grote sportveld wat voor het huis lag.
ik ging trug en deed de deur weer voorzichtig dicht en ik ging naar de wc.
ik kwam uit de wc en zag iets naar boven verdwijnen. toen ik onderaan de trap stond zag ik het lichaam wat ik zag toen we over het strand liepen. ik zag dat er bloed uit z'n mond droop.
en een meisje van me klas werd wakker en werd beet gepakt door het gedaante het gedaante rende de trap af met het meisje ik rende er achteraan, het gedaante ging naar buiten ik 5rende er achteraan maar zag niks meer, ik rende over het sportveld want ik zag er iets liggen.
het was mijn klasgenote (bewusteloos!!)
ik rende snel naar binnen en maakte de boel wakker en vroeg ze snel mee te komen en zij belden de politie en ik moest alles uit leggen. en gelukkig is alles weer goed gekomen. en het gedaante is nooit gevonden en dus loopt het nog steeds rond, DUS WEES GEWAARSCHUWD EN OP JE HOEDE !!!!!!!

Aantal keer bekeken: 4359
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 34 bezoekers online