Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kampvuurverhalen DE BOZE BOER.

U leest om dit moment het verhaal Kampvuurverhalen DE BOZE BOER gepost door Michael Doms. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Michael Doms
Gepost op: 2009-1-24

Verhaal:

Kampvuurverhalen DE BOZE BOER
Hallo het is wel eens leuk om een griezelig verhaal te vertellen wel hier heb je er één.


DE BOZE BOER

Een 10 jarige jongen genaamd Lens speelde voetbal met zijn vrienden. Toen de bal op het weiland van een boer terecht kwam wou Lens hem net gaan halen. Toen één van zij vrienden hem waarschuwde “niet gaan dat is het weiland van boer Jacob” “en wat dan” vroeg lens “je weet gewoon niet hoe een bloedhekel hij heeft aan bezoekers “ antwoorde zijn vriend “hij zou met zijn zeis je hoofd eraf halen” waarop lens dan weer antwoorde “het zal wel”. Hij klom over het hek en nam de bal net toen hij de bal vast had kwam de boer met een tractor, en wou hem overrijden hij reed er net langs en lens greep zij kans en nam de zijkant en klom naar boven en duwde de boer vlak voor de dikke banden van de tractor en de boer was op slag dood. Iedereen was zo blij en iedereen en dachten dat ze nu het weiland van de boer ongestraft konden betreden. MIS!!! De mensen werden telkens overreden door de tractor en het vreemde is dat er geen bestuurder was. men dacht dat de geest van de boer in de tractor was gekropen.


Aantal keer bekeken: 6020
Waardering: 5.01 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online