Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kapotte camera.

U leest om dit moment het verhaal Kapotte camera gepost door Adisha,. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Adisha,
Gepost op: 2011-5-30

Verhaal:

Kapotte camera
Florien maakte nog wat foto's van haarzelf. Gisteren was ze jarig en ze heeft een digitale fotocamera gekregen. Dolgelukkig is ze ermee. Plotseling laat ze het ding vallen. Florien vloekt zachtjes in zichzelf en raapt de camera op. Om te kijken of hij het nog doet maakt ze nog een foto van haarzelf. Ze kijkt even hoe de foto is geworden. Ze schrikt als ze de foto ziet. In de hoek van de foto zit een wit gewaas. Langzaam draait Florien zich om maar ze ziet niks op de plek.

1week later.

Florien zit in het park met Louise, haar beste vriendin. Ze heeft haar camera meegenomen. Na die vreemde foto heeft ze geen foto's meer genomen.
'Zullen we foto's maken?' Vraagt Louise aan Florien. Florien tweifelt maar doet het dan toch. Ze heeft dat ding toch niet voor niets meegenomen.
Maar als ze de eerste foto gemaakt hebben ziet Florien alweer het witte gewaas. Maar nu is het gezicht recht voor de lens en je ziet Florien en Louise niet eens. Ze schrikt.
'Is er wat?' Vraagt Louise.
'Zie je dat niet dan? Dat witte.' Zegt Florien. Louise bekijkt de foto nog eens. Het is Florien al snel duidelijk dat ze niks ziet. Florien vind het maar raar. Die nacht ligt ze in bed. Ze denkt na over de rare foto's. Plotseling springt de fotocamera aan die op haar nachtkastje staat aan en begint de ene naar de andere foto te maken. Als het ophoud pakt Florien de camera en bekijkt de gemaakte foto's. Ze ziet weer de witte waas maar op elke foto komt het dichterbij. Florien bekijkt de lens om te kijken of de lens niet gewoon vies is. Plotseling maakt de camera nog een foto. Florien bekijkt de de foto en ze ziet zichzelf in haar bed liggen. Dood. En het witte gewaas heeft zijn handen om haar keel.

Aantal keer bekeken: 3485
Waardering: 7.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online