Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kelly, in het duister... .

U leest om dit moment het verhaal Kelly, in het duister... gepost door Nathalie. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Nathalie
Gepost op: 2010-10-25

Verhaal:

Kelly, in het duister...
Kelly, een knappe meid van 16 jaar.
Ze loopt voorzichtig over het schelpenpaadje, met de fiets in haar ene hand, en in de andere heeft ze
een mand, voor haar oma. het is zo pikdonker al buiten, dat ze maar is afgestapt en is gaan lopen.
Het is nog maar 8 uur, en dan al zo donker! De lucht is helemaal zwart.
Tussen de bomen door kijkt ze of ze of het mooie villa 'tje van haar oma al in zicht is.
Het huis heeft een prachtig rieten dak, het is echt Kelly' s droomhuisje.
Ze gaat graag naar haar oma toe. haar oma voelt eerder als een hele leuke tante, omdat ze nog helemaal niet zo oud is, ze is nu vijvenvijftig jaar.
En haar eigen moeder is ook nog heel jong, namelijk vierendertig, omdat Kelly geboren was toen haar moeder achttien was.
vier jaar daarna heeft ze nog een zusje gekregen, die nu dus 12 jaar is.

De mand is best zwaar! Kelly wisseld even de mand, in haar andere hand.
Normaal gaat ze nooit zo gauw ergens naar toe als het al zo donker is, maar nu verveelde ze zich erg,
en ze had er nu wel even zin in, lekker door de frisse lucht.
In het bos is het erg rustig altijd.
Opeens schrikt Kelly zich rot! Ze gilt van schrik... ''Aaaaaaah!!!! Wat!?? wat doe je!??'' schreeuwd ze.
Iemand pakt haar beet, en in een stevige greep leid hij haar ergens heen.
Ze word mee gesleurd. ''KOP houden!'' zegt de jongen. Ze beeft het uit, ze zit zo strak vast in de greep, dat ze gewoon geen poging meer doet om te ontsnappen.
''We.. wie.. be... b ben je'',, vraagt ze stotterend.
''Wat zei ik nu net?'' snauwd de jongen in haar oor. ''KOP DICHT!''
Na een klein poosje versuft meegelopen te hebben, word ze geduwd in een klein schuurtje.
Het is ver weg, van van het schelpenpaadje af. Midden in het bos, tussen de bomen ergens.
De jongen duwt haar op de grond.
Hij gaat voor haar zitten op een krukje. ''Zeg op, hoe heet je!'' hij gebied het eerder dan dat hij het vraagt. '' K.. ke Kelly..'' weet ze er met moeite uit te brengen.
''En nu in een woord zeggen graag.'' zegt de jongen geiriteerd.
''Kelly..'' zegt ze dan zacht. Ze durft niet te kijken naar die valse ogen van hem. dan zegt hij. ''Mooi zo. Mijn naam is Jordy, als je doet en luisterd naar wat ik je zeg, kun je
hier makkelijk vanaf komen. Maar anders gebeuren er levens bedreigende dingen met je. Begrepen?'' hij wacht.
''Oke.'' zegt Kelly dan. '' Dan zeg je,, 'Ja Jordy.'' hij kijkt haar aan. ''Niks, oké.'' ''Een beetje respect voor je baas graag.''
zegt hij op een vervelend bazige manier. Dan knoopt Jordy stevig een touw om Kelly' s polsen. Ze zitten nu echt muurvast aan elkaar.
''Goed, maak je klaar want ik wil je graag even onder handen nemen.

Dan gaat de mobiel van Jordy, er klinkt een piepje. zeker een smsje. denkt Kelly, stil voor zich uit kijkend.
Hij tikt wat in, en legt het mobieltje dan weer terug op een grote doos, met waarschijnlijk spullen erin.
Na een paar minuten niks gedaan of gezegt te hebben, gaat de deur ineens open.
Er komt iemand binnen. Kelly schrikt zich dood. Weer een jongen van een jaar of negentien.
Zwart haar heeft hij, en een getinte huidskleur.
''Dus, deze dame word het vanavond.. ?'' vraagt de jongen, terwijl hij hun onderzoekend aan kijkt. Jordy en de jongen geven elkaar high five. ''Oh, mijn naam is trouwens Ivo.'' zegt hij dan, naar Kelly gericht.
Hij knielt neer voor Kelly en houd haar hoofd omhoog, door zijn wijsvinger onder haar kaak te leggen, en die omhoog te duwen.
Kelly kijkt dan in de donkere vurige ogen van Ivo. Dan vraagt hij haar, ''Wat is je naam?'' ze zegt dan weer snel haar naam.
''Goed, dan kunnen we, Jordy.'' zegt hij dan.
Kelly denkt.. wat zijn die in vredesnaam met me van plan! Ivo gaat weer op z'n hurken zitten en vraagt aan Kelly,,
''Meid, wil je jezelf een handje helpen, of moeten wij je helpen met uitkleden?''
Kelly schrikt zich dood als ze dit hoort!! ze moet weg hier! NU meteen!
Ze staat op en beweegt en slaat zo gek en wild ze maar maar kan, en ze rent richting de deur.. maar zover komt ze niet eens.
Jordy neemt haar weer in een stevige houdgreep, en legt haar terug, maar dan liggend op de grond.
Dit wordt m' n dood! denkt Kelly. Jordy gaat nu op haar heupen ongeveer zitten, en trekt haar truitje een stukje omhoog en de rest wat daaronder zit. Het kan niet helemaal uit, omdat ze nog vast zit met touwen, om haar polsen.
Bewegen!! denkt Kelly.. Uit alle macht, probeert ze het nog een keer, maar dan merkt ze dat Ivo er ook nog is.
Die houd haar lichaam stevig in bedwang.. ze kan geen kant op.


Jordy keert zich om en ritst dan het gulpje van haar broek ook open. Ivo staat bij haar benen klaar, en trekt hem omlaag..
Tranen prikken achter Kelly' s ogen, maar huilen kan ze niet eens.. alles draait en tolt door haar hoofd.
Dan ziet ze uit haar ooghoeken dat Ivo het lichtje uit knipt. Het is pik zwart nu in het schuurtje.. helemaal donker.
Het is zo stil, dat ze af en toe alleen het roeken van een uil buiten hoort. en het zware ademen van Jordy die boven op haar zit. Hier in dit schuurtje waar niemand vanaf weet,
gaan gruwelijke dingen gebeuren.. ze ziet het allemaal al voor haar. Alles spookt door Kelly's hoofd.
Kelly trilt aan alle kanten, en ze heeft het ook nog supper koud, zonder kleren over haar lijf. En benauwd, door het zware lichaam van Jordy op haar.
Ze verlangt nu echt naar huis, wat zou ze haar moeder nu willen knuffelen.. Nu beseft ze hoe goed ze het eigenlijk heeft thuis.
In haar hoofd besluit ze om nooit meer ruzie te maken, als ze hier ooit uit zal komen.
Maar terug in de tijd gaan kan niet meer.. alleen maar hopen kan ze, op vrijlating. Ondertussen merkt ze dat Jordy zelf ook de gulp van z'n broek inmiddels heeft opengeritst. Ze voelt dat hij opeens van haar af gaat! Maar dan toch, even later is het mis.
In haar mond word iets geduwd.. ze houd haar kaken stevig op elkaar, maar het word gewoon naar binnen geperst, tegenhouden lukt niet! Ze duwt dat met haar tong eruit en schut met haar hoofd heen en weer. Dan komt Jordy op haar borstkas te zitten.
En weer word dat in haar mond geduwd. ze weet wel wat het is! WEG! het moet eruit! Er komt vies spul in haar mond..
zuur slijmerig spul! het proeft gewoon als.. iets als, bedorven karnemelk ofzo.. ze voelt dat ze moet overgeven.
Het komt naar boven.. ze braakt. maar het word tegengehouden.. haar mond zit vol met braaksel en het heeft geen
ruimte om naar buiten te komen. Dan ineens krijgt ze lucht, alles spuit uit haar mond! ''GATVER!'' roept Jordy.
Ivo doet het licht weer aan. en nu zien ze wat Kelly eruit gebraakt heeft.. Ivo pakt een grote doek, en veegt het weg.
Kelly is helemaal wit geworden van alle schrik. ''Oké. we kleden je weer aan.'' zegt Ivo dan. ''Maar, we zijn nog niet met je klaar, dame.''
zegt hij er achteraan. Nadat ze haar kleren weer aanheeft, zit ze weer stil rechtop.. ze voelt zich niet lekker.
Jordy en Ivo kijken haar aan, en bedenken wat ze met haar aanmoeten. ''Wat zocht je hier, in dit bos?'' vraagt Ivo dan.
''Ik.. be.. ik ..wilde naar m'n oma gaan..'' zegt ze hakkelend. ''Hmm.. kunnen wij er van op aan, dat je je klep houd, hierover?!'' vraagt Ivo
dan weer. Tranen prikken achter Kelly' s ogen. Ze zegt dan.. ''Waarom moest dit dan?'' ze kijkt naar Jordy, omdat hij degene is die het gedaan had bij haar. ''DAT WAS mijn vraag NIET!'' schreeuwd Ivo boos. ''En kijk me aan!'' 'Houd je je smoel?''
Kelly weet dat ze zich moet gedragen hier. 'Ja oké..'' antwoord Kelly dan verontwaardigd.
''Nee, dit niet zeggen, om er vanaf te zijn. We willen zeker weten dat je hier over ZWIJGD.'' zegt Jordy dan ook.
''Ja, mag ik dan weg?'' vraagt ze. ''ALLEEN, als je zwijgen kan.'' zegt Jordy. Kelly weet al gauw het antwoord. ''Nee, dan zeg ik echt niks!'' Opgelucht voelt ze zich nu. ''We weten waar je woont hoor!'' zegt Ivo. ''Dus als we iets merken, ga je er als nog helemaal aan. Dan zoeken we je zeker te weten op. Begrepen?'' Kelly kijkt hem aan en antwoord gauw. ''Ja goed.'' zegt ze zacht.
''En, wat heb je voor smoes, voor je ouders? Omdat je zo lang weg gebleven bent dus?'' vraagt Ivo.
''Uhm.. die weet ik nog niet eigenlijk.'' zegt Kelly eerlijk. ''Oké, dan helpen je daar een handje mee.'' zegt Jordy. ''Ivo denk jij ook eens mee.''
dan na even nadenken, weet iemand wat. ''Ik weet wel wat.'' zegt Ivo. ''Je gaat nu gauw naar je oma, die mand brengen en je verteld haar dat je aangehouden was door de politie. Maar na lang volhouden, had jij toen gewonnen en je hoefde gelukkig geen bekeuring te betalen, omdat je je licht dus niet aanhad. En daarna was je nog gevallen in het bos, over een lange tak die in de weg lag, op het schelpenpaadje.
En het duurde lang voordat je je jasbeschermen er weer aan kreeg, omdat die eraf gevallen was. Oké? is dat een goede smoes of niet?'' vraagt
Ivo dan nadat hij z'n verhaal had verteld. ''Ivo dat is een geweldige smoes!'' zegt Jordy dan. en Kelly knikt instemmend.
De jongens ruimen de boel op en laten Kelly alvast de deur uit gaan. Jordy maakt eerst nog haar handen los, van het touw.
En dan fietst Kelly naar haar oma. ze vertelt de smoes, en dan krijgt ze wat lekkers van haar oma. Gauw gaat ze nog trillend naar huis.
Haar moeder keek haar erg bezorgd aan. Maar ze geloofde de smoes toch wel. Toch keek ze Kelly een beetje achterdochtig aan.
''Je bent ook erg wit hoor Kell.'' zegt ze dan. ''Ja, ik ben erg geschrokken, het was ook zo donker!'' zegt Kelly terug, maar in haar hoofd
weet ze dat dit laatste, geen smoes is.

En pas, na éen jaar durfde Kelly deze gebeurtenis te vertellen aan haar moeder.
ze heeft dit verhaal toen geschreven, het zat nog helemaal vers in haar geheugen geschrift en heeft toen haar ouders
dit laten lezen.
Ze wilde absoluut geen aangifte doen, want ze was bang, om alsnog vermoord te worden, door die jongens.

Bedankt voor het lezen, en geef dit verhaal een cijfer!


Aantal keer bekeken: 3444
Waardering: 7.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 33 bezoekers online