Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ken je dat?.

U leest om dit moment het verhaal Ken je dat? gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-10-21

Verhaal:

Ken je dat?
Ken je dat, van die situaties dat je zou willen dat de grond zich onder je zou openen, en dat je kon verdwijnen?

Nou ik heb het vaak zat..

Ik heb een dochter van 4, ok, die hebben er zovelen, maar de mijne is er 1 die haar mond niet dicht kan houden op momenten dat je zou willen dat ze het deed.....

Loop je op een gloeiendhete dag in de zomer, je weet wel, zo 1 waar je het liefste niets zou doen..
Zo'n dag dat de lamlendigheid zich van je lichaam meester maakt, je bijna alles op de automatische piloot doet, klinkt dat bekend?

Op zo'n dag doe ik liever niets, maar goed, als je dan de keukenkastjes opentrekt, en er ligt een schamel beetje eten naar je te glimlachen, MOET je wel...

Dus hup, slippers aan, oudste in de auto, pinpas mee, tassen mee, legen flessen op het laatste moment nog mee, met het zweet tussen je naad kruip je in de gloeiendhete auto, (nee ik heb geen airco), ramen open, en stuif je weg...

Onderweg, ja hoor....Mamaaaaaaaaaaa, ik moet plassen...
Zuchttttttttttttttttttt....auto aan de kant, kind weer uit haar stoeltje, langs de kant van de weg, kind laten plassen..

Hangend in je armen plast ze eerst haar straaltje vooruit, en de rest gaat in een soort sproeier over je blote benen en voeten heen...
Met het zweet dat over je hele lijf uitbreekt omdat je in die hitte moest bukken om je kind vast te houden, mopper je dat ze niet gelijk haar sluizen helemaal moest opentrekken...

Soppend op je natte teenslippers berg ik mijn kind weer op in haar stoeltje, veeg op hoop van zegen de spetters van je benen, en voeten af met natte doekies die je nog vond in de auto, en hup, gas!!!

Stomverbaasd dat het op het parkeerterrein nog zo druk is met die hitte vind ik, ja natuurlijk in de allerverste hoek nog een gaatje om mijn auto in te parkeren.

Met de tassen in de ene hand, kind aan de andere hand, wurmen we ons tussen de auto's door, worden we zowat nog aangereden door een versufte bejaarde, die door de hitte ietewat de weg kwijt was..

Je sluit aan in de rij van de lege flessen..
Het is een warm hokkie en de warmte is behoorlijk drukkend aanwezig, en blijkbaar ben ik niet de enige die last heeft van de drukte..
Hijgend en steunend staat een ietewat te dikke vrouw haar flessen in de automaat te doen, en met het omhoog gaan van haar armen komt een aroma van oud zweet, vermeng met vers zweet ons zachtjes tegemoet..

Door mijn mond ademend wacht ik gelaten mijn beurt af..
Plots hoor ik mijn dochter snuiven..
Ow God....laat ze haar mond houden, het hokje is klein, en ze praat erg hard, als ze wat zegt, dan hoort iedereen het...
Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar mijn snuivende meisje, voor ons staan er 2 mensen, achter ons begint zich een rij puffende mensen te vormen, en het angstzweet breekt me uit...

Mamaaaaaaaaaaa???????
..jaha...fluister ik, hopend dat ze met me mee doet...
Wat ruik ik?
Ehhhhhhhh, we zijn zo aan de beurt meisje, even wachten nog, mag jij de flessen erin doen..
Hopend dat ik haar kan afleiden, en die dikke vrouw opschiet, sta ik te bidden dat ze haar mond houd..

Mamaaaaaaaaaaaaaaa?????
Ja schat?
Het zweet breekt me uit, mama, en dan mag ik ook op het knopje drukken he?
Ja hoor fluister ik, MAMAAAAA, keihard nu, die dikke vrouw stinkt....DAT ruik ik joh, gekkie!!!

Met het schaamrood op de kaken duik ik ineen.
Met het zweet over me rug heen druppend probeer ik mijn dochter haar mond te laten houden...
Ik hoor de mensen achter me gniffelen, met een vuurrood bezweet hoofd, kijk ik de andere kant op als de dikke vrouw snuivend onze kant op voorbij schuift...

Eindelijk is het onze beurt, en na 5 minuten sta ik weer buiten in de zinderende zon, met een trotse dochter die het muntje in het karretje mag doen..

Nadat ik snel wat boodschappen ingeladen heb, mijn kind een korstje brood heb gegeven die ze smakkend naar binnen werkt, kom ik bij de de melkafdeling, het is daar koeler dan elders.

Daar staan een aantal huisvrouwen luidkeels vergadering te houden middenin het pad..
Met een frons zo diep dat je je fiets ertussen kan parkeren staar ik ze aan....
Geen sjoege......

Ik kuch eens....geen sjoege....

BURPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, 6 ogen vliegen mijn kant op, mijn dochter heeft haar broodje op, en dat was erg smakelijk zo te horen....
Eindelijk kan ik passeren, de dames gaan opzij...

MAMAAAAAAAAAAAAAA, o nee, ik had het in het voorbij gaan al gezien, en hoopte dat mijn dochter het niet in de gaten had, er stond een vrouwtje tussen die een aardige voorgevel had..

Maaaaaamaaaaaaaa, snel pakte ik vla, melk en yoghurt, mama die megauw heeft dikke tieten he, ja he????????

Inwendig lachend om haar verspreking, maakte ik me uit de voeten, je schaamt je toch kapot..

Na snel door de winkel te zijn gecrossed sta ik aan de kassa...

Nooit gezien dat daar een meneer met een zogeheten aardbeienneus stond, pal voor ons...
Even draaide hij zich om, knikte vriendelijk, ik knik vriendelijk terug..

De kleine meid had het nog niet door, die moest ik tegenhouden om niet alles al op de band te zetten terwijl we nog niet aan de beurt waren..
Maar toen ik een waarschuwing moest geven dat we echt even moesten wachten, zei die meneer, het valt niet mee he mevrouw, om die kleintjes in bedwang te houden...

Verbaasd keek mijn te behulpzame meisje op naar die grote man met zijn rode neus...
Met grote ogen keek ze hem aan, ik voelde het zweet al lopen...
Mamaaaaa????????
sssttttttt, nog even wachten, dan mag je alles op de band zetten...

Plots bukte die meneer, en zei tegen mijn kind, wil jij mama zo graag helpen dan?
Zegt ze: wijzend met haar vingertje naar zijn rode neus..
Heb jij in je neus gepeutert??????
Nu heb je auw, en moet jij een pleister...
God breng me weg, laat me verdwijnen, ik wist me echt geen raad, de goede man stond me aan te kijken, sorry was het enige wat ik kon uitbrengen...

Mamaaaaaaa?
Heb jij een pleister voor die meneer zijn neus?
Hij heb een auw..

Met een rood hoofd van ellende gooide ik alles op de band, liet haar wel meehelpen en was zo snel klaar, ik durfde de goeie man niet meer aan te kijken, mijn dochter heb ik meegetrokken, en ben gauw de auto ingestapt en weggereden...

Nooit mag ze op zulke dagen meer mee, ze leert eerst haar mond maar eens houden..



Aantal keer bekeken: 4217
Waardering: 7.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online