Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kermis.

U leest om dit moment het verhaal Kermis gepost door haha . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: haha
Gepost op: 2009-11-3

Verhaal:

Kermis
nieuwsbricht : vermist meisje jana ze is 1m20 en weegt 26 kg

Er was een een meisje die vandaag naar de kermis mogt . ze was een kei in schieten dus ging ze naar het schietkraam en betaalde een rondje van 8 kogel en 15 euro . ze schoot alle kogels in de roos ! ze kreeg een grote hello kitty knuffel . die was eigelijk wel hard ! ze ging naar huis met de knuffel maar vond wel dat de knuffel zwaar woog , en hard dat die hello kitty was ! ze vroeg aan haar mama , die naaister was , of ze hem effe wou opensnijden en dan terug dich naaien . dat deed ze en er zat een meisje in ongeveer 1m20 groot . ze gingen naar de politie en vertelde dat verhaal . de politie , het meisje en haar mama gingen naar de kermis en ze zagen het schietkraam wegrijden .

nieuwsbericht : het schietkraam ' DE BALLENVERSLINDER ' heeft knuffels met alle vermiste kinderen gelieve iets te melde als u dit kraam ziet !

het kraam is nooit meer terug gezien
en de vermiste kinderen werden allemaal teruggevonden in een gracht .

DIT IS ECHTGEBEURD !!!!!

Aantal keer bekeken: 3733
Waardering: 5.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online