Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Keurige P&O dame zonder slipje.

U leest om dit moment het verhaal Keurige P&O dame zonder slipje gepost door Pieta Derksen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pieta Derksen
Gepost op: 2008-11-9

Verhaal:

Keurige P&O dame zonder slipje
Keurige P&O dame zonder slipje

Ik werk sinds een paar jaar bij een gerespecteerde bank in een mooi pand met een prachtige marmeren ingang. Zelf hou ik ook van netjes en ordelijk en voel me prima thuis in ons kantoor. Ik werk met veel plezier en ondanks dat ik pas 40 ben geworden zie ik er altijd goed verzorgd uit, slank en gezond, goed gekleed en bruis altijd van energie. Ik ben meestal vrolijk en dat moet ook wel op P&O vind ik. Thuis is het minder de laatste jaren, we zoenen nooit meer en een lekkere vrijpartij hoort alleen bij de jeugd zegt mijn man. Als je ouder bent wordt dat vanzelf minder zegt hij en ik dacht dat hij misschien wel gelijk heeft. De laatste tijd echter krijg ik alsmaar meer fantasieën, draag ik graag rokjes en droom ik steeds vaker over mannen, maar geen mannen die ik ken. Het is meer een droomwereld, maar wel heel leuk om over te fantaseren. Een droomwereld, die laatst heerlijke werkelijkheid werd.

Onlangs had ik weer zo’n droomwereld dag. Ik voelde me opperbest en liep de hele weg naar m’n werk over van alles te fantaseren. Het wond me erg op en ik genoot van de spanning in mijn lijf. Ik wiegde af en toe lekker met mijn billen, ik kan daar echt van genieten, zeker als ik mooie mannen naar me zie of voel gluren op straat. De dag begon zoals altijd. Goedemorgen Petra, dag Louise, hoi Jan etc. Op mijn kamer nam ik de dag met de secretaresse door. Wat zie je er weer mooi uit Louise zei ze. Ja, ik heb er echt zin in vandaag, zei ik. Wat zij niet wist, maar ik wel was dat ik al de hele dag bezig was met mannen, heerlijke mannen in mijn hoofd. Ik droomde over hun mooie gespierde lichamen, warm en stoer. Ik had mijn rokje aan gedaan met zwart/grijstinten en een wit overhemd, rood jasje, panty’s en halfhoge hakken. Mijn billen en verdere lichamelijke rondingen komen dan mooi tot hun recht en ik weet dat mannen daar op kicken.

Ik stond bij de kopieermachine en kreeg opeens vreselijke zin om met m’n blote billen op de glasplaat te gaan zitten en een kopietje te maken. Ik werd erg opgewonden van het idee alleen al. Ik keek even buiten het hok en zag niemand, zal ik het er op wagen?. Ik trok snel mijn slipje naar beneden en ging bovenop de glasplaat zitten. Mijn benen wat open en hup druk op de knop, nog wat andere standjes en sprong er weer snel vanaf. Net op tijd, want Frans kwam binnen. Ben je nog lang bezig? Nog een minuut of 5 zei ik. Ooh, dan kom ik straks wel terug. Oef, net op tijd, dacht ik. Zal ik nog een paar kopietjes van mijn blote borsten maken? De spanning zat volop in mijn lichaam want als er iemand kwam dan was ik de sigaar. Ik, keurige nette dame, die hier heel plat ondeugende dingen doet. Gelukkig kwam er niemand en met mijn kopietjes ging ik terug naar mijn kantoor.

Achter mijn bureau bekeek ik mijn kopietjes, ik vond mijn roosje zelf heel mooi en droomde weg in gedachten. Ik droomde van een mooie man, die lekker onder mijn rokje zat terwijl ik zelf over mijn borsten wreef. Ik werd zo heet en hitsig dat ik snel het toilet in ging. Het was erg nat tussen mijn benen en deed mijn slipje naar beneden en begon mezelf lekker te strelen. M’n dijen, m’n benen, m’n roosje, hmmmm. Ik kreeg zin om mijn slipje helemaal uit te doen en uit te houden en heerlijk in mijn blote billen onder mijn rokje door het pand te gaan lopen en te werken. Het wond me alsmaar meer op en deed het. Ik deed mijn jarretels vast aan mijn rokje zodat mijn panty’s bleven zitten en deed mijn slipje geheel uit. Tijdens de lunch in de kantine wond het me erg op dat ik daar zo zat tussen al die mensen en vooral mannen. Ik, zo keurig gekleed, netjes sprekend, altijd kordaat en op tijd. Gewoon een representatieve P&O dame. Maar ondertussen in mijn blote billen onder m’n rokje. Af en toe deed ik mijn benen wat wijder. Ik zorgde dat niemand het zag, maar het wond me vreselijk op dat er een kans was dat iemand het zou zien. Ik moest toch wel erg uitkijken anders verlies ik mijn baan nog. Ik begon te verlangen naar meer. Het werd middag en om half vijf had ik mijn laatste afspraak met een sollicitant.

Hij kwam binnen en pats daar stond hij. Een mooie man, keurig in het pak met stropdas, goed geknipt, glimmende zwarte schoenen en stelde zich netjes voor en dat deed ik ook. Als dat maar goed gaat. Gaat u zitten. In mijn kantoor heb ik een ronde tafel, niet te groot, waar je goed met z’n vieren aan kunt vergaderen en dergelijke. We hadden het over de reis en wat koetjes en kalfjes en vroeg hem wat over zijn achtergrond te vertellen. Hij had een mooie stem met een prachtig zacht timbre. Terwijl hij sprak droomde ik dat ik in zijn armen lag terwijl hij lieve woordjes tegen mij sprak. Tussen mijn benen werd het natter en ik genoot van het moment. Wat een mooie man is dit. Ik schoof wat heen en weer en voelde het warme leer tegen mijn warme natte kutje. Heerlijk zeg. Ik deed mijn hand onder de tafel en wreef over de binnenkant van mijn dijbenen. Hmmmm, genietend van zijn stem en mijn eigen handjes. Ik deed mijn hand even onder mijn billen om mijn lipjes wat opener te schuiven zodat ik met mijn rose vlees zo op het stoelleer zat. Ik lette wel op dat het niet opviel. Af en toe verschoof ik wat en mijn stoel werd drijfnat, mijn tepeltjes waren lekker hard, ik genoot. Wat een mooie baan heb ik toch, dacht ik.

Toen vroeg hij mij iets te vertellen over de baan en het bedrijf. Ik vertelde over de historie van het bedrijf en pakte wat papieren en schema’s en gaf deze. Blader maar wat door terwijl ik verder vertel zei ik. Toen ik weer ging zitten zag ik dat mijn stoel vochtig was en rook een heel klein beetje mijn pleziertje. Toen hij bladerde bleek dat er een kopietje van mijn kutje tussen zat en werd knalrood. Hij schraapte zijn keel en wist zich geen houding te geven. Ooh oo, ik eeuuh. Van welke kunstenaar is deze? Zei hij snel. Dat vond ik wel heel goed gevonden. Euh, ja. Dat weet ik niet, een collega gaf hem aan me en ik realiseerde me dat dit niet echt het goede antwoord kon zijn. Hij is heel mooi, zei hij, maar het origineel zal nog mooier zijn. Ik gloeide van binnen en de spanning zat er onmiddellijk goed in. Ik probeerde zo gewoon mogelijk verder te vertellen over het bedrijf en hij vroeg af en toe wat. Ik raakte natuurlijk vol begeerte, lust en zin, ooh wat was ik gewillig. Als hij me zou vragen om …….. van alles te doen zat ik meteen op zijn schoot. Maar beiden bleven we beleefd en op afstand. Hij keek naar het kopietje en zei hmmmmm. Vervolgens schoof hij wat opzij en keek onder de tafel. Ik werd super opgewonden en deed mijn benen ietsje wijder. Genoeg om mijn naakte kutje goed te kunnen zien, te weinig om overtuigd te zijn dat ik het express deed. Waar woont u? En we namen de adresgegevens door. Hoe oud bent u?, vroeg ik. 28 jaar sinds vorige week. En hoe heet u als ik mag vragen? Louise, zei ik. Je hebt een heerlijk origineeltje Louise, zei hij opeens. Hij had het dus gezien! Ik was overdonderd door zijn directheid, maar eerlijk gezegd houd ik erg van zulke mannen. Bent u het type dat recht op het doel af gaat vroeg ik?. U bent een indrukwekkende P&O dame zei hij. Hij ging wat omhoog en WAT zag ik? Een pimpelpaarse blote eikel kwam boven de tafel uit. Hoe had hij dat gedaan? Ik heb hem niet zijn broek zien open doen. Het was wel een hele mooie paarse knuffel en kreeg meteen zin om……. Wat een heerlijk knuffeltje heeft u, zei ik. Ik, ik, ik ….hmmmmm en genoot van het aanzicht. Hij wil graag aandacht, zei hij. Ik ging verder met mijn vragenlijst terwijl hij over zijn eikel wreef. Ik werd steeds geiler en wreef over mijn dijbenen en zat vol met lust. Houd u van een lekker warm nat kutje, vroeg ik? Deze jongen houdt van mooie geile vrouwen en ik zit hier tegenover zo’n lekker wijffie. Ik vertelde dat mijn man al heel lang niets meer wilde en dat ik daardoor allerlei dromen en fantasieën kreeg. Dat is wel heel opwindend, zei hij. Ja, maar deze werkelijkheid vind ik nog opwindender. Dat rook ik ook een beetje daarstraks sprak hij. Terwijl hij over zijn paarse schat wreef zei hij: Doe je hand maar lekker onder je rokje en vinger jezelf, zei hij. Ik deed mijn rechterschoen en sokje uit en zocht met mijn voet zijn warme harde penis onder de tafel op. Tegelijkertijd verdween mijn handje en vingertjes tussen mijn benen, ik begon zachte kreungeluidjes te maken.U besteed veel aandacht aan werving en selectie merk ik en dat stel ik erg op prijs, zei hij. Ik vroeg hem met zijn blote tenen mijn kutje te verwennen onder tafel. Zo zaten we daar samen. Boven tafel 2 keurige personen, die een sollicitatiegesprek hielden en onder tafel een voos en geil ondeugend spel, heerlijk. Hang eens een borst uit je overhemdje schat zei hij en weer schoot mijn hart in mijn keel van genot. Ik deed het gewoon. Mooi zei hij, nu kunnen we weer verder.

Ik wil je zoenen zei ik. Hij stond op om de deur op slot te doen en daar stond hij, keurig in pak met stropdas zonder broek en onderbroek aan en een enorme stijve penis, een prachtig gezicht. Wat een mooi gespierd lichaam en hij kwam naar me toe. Ik ontving hem met mijn ene handje onder zijn ballen en de andere op zijn paarse eikel en begon zachtjes te wrijven. Hmmmm, dat is een prettige ontvangst, zei hij. Wat een heerlijke sollicitant, bent u. Hij deed zijn arm onder mijn hemdje door naar achteren en legde zijn warme hand via mijn rug op mijn billen. Ben je lekker nat vroeg hij. Boterzacht, nat en erg gewillig zei ik. Laat me je origineeltje voelen zei hij. Ja, pak me lekker tussen mijn benen, hier is mijn kutje, speciaal voor jou. Daarna liep ik naar mijn bureau, bukte voorover en zei. Kom, ik wil graag dat je me hier lekker neukt op tafel schatje. Hij pakte een stoel, ging achter me zitten en schoof mijn rokje omhoog. Hij kneedde mijn billen en rook lekker tussen mijn benen. Mijn roosje gloeide en vroeg om meer en meer en kreeg meer, veel meer. Hij sabbelde heerlijk en zijn tongetje wist waar hij moest wezen. Ik hing over mijn tafel en genoot van zijn ervaring, aandacht en lichaam. Hij ging staan en zei: Ik ga nu lekker bij je naar binnen, zei hij. Ja, schat kom, kun je er zo goed bij. Hij begon mij fantastisch te neuken, de schat. Ik kwam meerdere keren klaar en het vocht droop tussen mijn benen. Zijn ballen waren nat en het sopte heerlijk tussen onze warme lichamen. Ik voelde zijn penis zwellen en wist dat de ontlading er aan zat te komen. Hij greep me bij mijn borsten en spoot het zaad diep in mij. Heerlijk. Samen kwamen we heerlijk op mijn kantoor klaar.

Je bent aangenomen zei ik. Ik wil graag regelmatige functioneringsgesprekken, zei hij. Wanneer kun je beginnen?, vroeg ik gretig.



Aantal keer bekeken: 31921
Waardering: 7.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online