Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Killer hous.

U leest om dit moment het verhaal Killer hous gepost door Radhika Gerits. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Radhika Gerits
Gepost op: 2010-10-31

Verhaal:

Killer hous
Ane en Jack stonden voor het grote gebouw die boven heel het bos uitstak. "Weet je zeker dat dit een doed idee is?"aarzelde Jack "Hoezo ben je soms bang?"daagde Ane hem uit. Ane klom met gemak over de grote roestige poort en Jack klom haar achterna en gingen het oude gebouw binnen "Waarom doen we dit eigenlijk?" vraagt Jack "Duh,mischien vinden we wel super veel geld ofzo. wat ben jij een sukkel!" Ane en Jack splitste zich op maar Jack vondhet eigenlijk geen goed idee maar dat wild hij natuurlijk niet zeggen tegen haar want Jack vond ane wel leuk en mooi,maar hij wist dat dat niet andersom was. Jack wilde al jjaren zeggen maar hij kreeg nooit de kans want bijna altijd zeurde Ane of deed ze hem super hard pijn.Op een dag bokste Ane zelfs in zijn oog en Ane heeft nog steeds geen sory gezegt,maar Jack houd maar niet op met van haar te houden. Jack gaf een diepe zucht en begon te zoeken. Tot hij opeens een harde gil hoorde! Jack volgde de gil en kwam uit bij een lege kamer daar zat Ane helemaal in de hoek omsluierd door schaduw Jack kwam dichter bij en trok haar mee in het licht en slaakte een kreen toen hij zag dat Ane geen hooft meer had in de verte hoorde hij een zacht kwaadaardige lach die harder wert Jack draaide zich om en zach tot zijn verbaazing een pop met een misvormt gesicht die de hooft van Ane vast heeft Jack rende weg en liet het lijk achter in het gebouw en heeft nooit meer gepraat alleen tegen mij heeft hij verteldt wat er was gebeurdt een een maand later had hij zo veel verdriet om Ane dat hij zelfmoordt heeft gedaan.......

Aantal keer bekeken: 2620
Waardering: 2.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online