Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kim & Roy.

U leest om dit moment het verhaal Kim & Roy gepost door Laura. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Laura
Gepost op: 2009-5-17

Verhaal:

Kim & Roy
Kim & Roy.

Kim zit aan de ontbijt tafel als haar moeder beneden komt. Haar vader is al naar zijn werk. ‘Moet ik een eitje voor je maken’,vraagt haar moeder. Nee, hoeft niet, ik moet zo naar school, zegt Kim. Kim staat op om haar tas te pakken. Plots valt haar oog op een brief, Kim leest : Camping Italiano In Italië. Voor 2 weken een huisje van 4 personen gehuurd. Daar gaan we dus op vakantie! Denkt Kim. Plots kijken kim op de klok al twintig over 8. Ze moet opschieten anders komt ze te laat! Snel geeft ze haar moeder een kus en gaat naar school.

Ze komt nog net op tijd en loopt snel naar Lisanne. Hé, waar was je nou! Je was bijna te laat, we hebben Wiskunde met Mevrouw Dijk, en als je daar te laat komt. Nou dan heb je nog eens strafwerk! Zegt Lisanne. Ja, sorry maar ik zag een brief liggen van Italië Daar gaan we op vakantie heb ik ontdenkt! Cool hé? Antwoord Kim. O! Ja Cool, wij blijven altijd in Nederland zegt Lisanne sip. Is het theekransje afgelopen? Horen ze Mevrouw Dijk plotseling snauwen. O ja, sorry Mevrouw Dijk zeggen Lisanne en Kim tegelijk. En ze beginnen met de les.

Na school spreken Lisanne en Kim af Kim thuis. Ze lopen de keuken in en pakken wat drinken. Zullen we even naar mijn kamer gaan? Vraagt Kim. Is goed, kunnen we huiswerk maken. En even later zijn ze druk aan het werk met wiskunde.






Na een half uur hard werken zijn ze klaar. Het is nog maar 3 uur zullen we even naar het centrum gaan? Stelt Kim voor. Oké is goed, kunnen we ook gelijk een cadeautje kopen voor Stef die is overmorgen jarig antwoord Lisanne. Ow ja, dat is ook zo, weet jij al wat je hem cadeau gaat geven? Vraagt Kim. Geen flauw idee, maar zullen we gaan. Anders word het veel te laat!. Ja, even me tas pakken.


En 10 minuten later liepen ze in het centrum. Eerst maar een cadeautje kopen Voor Stef? Oké antwoordde Lisanne . En ze liepen hun lievelings winkeltje binnen. Ik denk dat ik een voetbal voor hem ga kopen, daar houd hij toch zo van vraagt Kim.
Ja, maar zou ik een lekker luchtje kopen, of die stoere voetbalschoenen? Vraagt Lisanne.

En even later lopen Lisanne en Kim in het centrum met een voetbal en een lekker luchtje. Ze lopen naar de H&M. Kim ziet een leuk jurkje hangen en loopt er direct op af. Ik ga deze even passen zegt ze tegen Lisanne. Ze loopt naar de pashokjes als er plots een jongen tegen haar opbotst. De tas met de voetbal valt uit haar hand. Ow sorry, ik zag je niet! Ik heb het ook zo druk. Sorry.! Ow, het geeft niet hoor, en Kim pakt de tas met de voetbal op. Ze stond op en keek recht in de ogen van de jongen. Nu zag ze pas hoe knap hij was!. He! zit jij bij Stef in de klas? Vroeg De jongen plotseling. Ja hoe weet jij dat? Antwoordde Kim verbaasd. Stef is mijn Neefje ik help hem met het organiseren van zijn feestje. En toen zag ik jou op een van zijn kaartjes staan. Oké, Hoe heet jij eigenlijk? Vroeg Kim. Roy. Oké Roy, maar ik ga dit jurkje even passen, Doeg ik zie je wel weer op Stef’s feest. Oké doeg! Zei Roy.

Toen Lisanne en Kim uitgewinkeld waren gingen ze naar huis. Toen Kim naar bed ging moest je steeds aan Roy denken. En toen ze in slaap viel droomde ze zelfs van hem! Een ding was zeker. Kim was verliefd. En nog wel op Roy.





Het was vrijdag en ze hadden het eerste uur vrij. Dus ging Kim even naar Lisanne.
Bij Lisanne vertelde ze hoe ze Roy had ontmoet. Heb je zijn mobiel nummer ook? Vroeg Lisanne. Nee, maar dat vraag je toch ook niet als je iemand nog maar 1 keer gezien hebt! Antwoordde Kim. Hij komt ja ook op het feest als ik het goed begrijp? Dan kun je zijn nummer ja vragen! Zei Lisanne. Ja, dat is een goed idee! Maar we moeten naar school anders komen we te laat, kom je?.

Na school heeft Lisanne muziek les. Dus fietst Kim alleen naar huis. Thuis maakt Kim haar huiswerk. En als ze klaar is kijkt ze in haar kast, Ze pakt het jurkje dat ze met Lisanne had gekocht. Ze trekt het jurkje aan samen met een legging en ballerina’s.

Ze bekijkt zichzelf in de spiegel en denkt dit doe ik morgen met Stef’s feest aan!.
Die avond kijkt Kim in haar agenda en ziet ze dat het over 1 week, vakantie is!
Dan gaat ze ook al met een week naar Italië. Dan al!.

’s Avonds in bed moet Kim steeds denken aan Stef’s feestje die morgen is.
Ze weet eigenlijk niet eens wat ze gaan doen. Dat wou Stef niet zeggen.
Straks gaan ze een survivaltocht maken en heeft zij een jurkje aan! Nou ja ze ziet wel en anders loopt ze even naar huis om andere kleren aan te doen, Stef woont maar een straat verderop. Kim gaat nog even lezen, en daarna valt ze in slaap.




De volgende dag, word Kim wakker om half negen. Ze stapt uit bed en pakt het kaartje dat ze van Stef had gekregen woensdag. Er staan allemaal muziek noten op. Kim legt de kaart terug en trekt zich aan, Ze doet niet gelijk het jurkje aan want misschien word hij vies voor vanmiddag. Kim loopt de trap af, naar de keuken, haar moeder slaapt nog. Kim pakt een snee brood en begint er boter op te smeren. Plots voelt ze haar mobiel trillen, ze heeft een sms’je gekregen! Ze kijkt en ziet dat het van Lisanne is.
Hé, kim! Kom je om tegen 1 uur naar mij toe? Dan kunnen we samen naar het feest!
Kusjes Lisanne! Leest Kim. Ze stuurtje gelijk een sms’je terug. Heei. Is goed.! Tot straks Kusjes Kim.

Om vijf voor 1 belt Kim aan bij Lisanne. Haar moeder doet open en zegt dat Lisanne boven is. Kim trekt haar jas uit en loopt dan naar boven. Ze neemt haar tas mee, want daar zitten haar jurkje, legging en ballerina’s in. Kim stapte Lisanne’s slaapkamer binnen en zag Lisanne staan voor haar kledingkast. Hé Kim, Wat trek aan? Ik doe denk dat ik dit shirtje aan doe met dat zwarte rokje. En Lisanne pakte een Rood shirtje uit haar kast. Ik doe dat jurkje aan, die ik toen kocht in de H&M weet je nog? Maar weet jij wat we gaan doen dan? Vroeg Kim.


Ja, eerst is er een barbecue, en daarna disco tot 11 uur of zo. Ow leuk! Maar hoe weet jij dat? Vroeg Kim. Van Floris, Stef heeft het hem alleen vertelt. Zullen we ons maar gaan omkleden? Vroeg Kim. Een halfuurtje later waren ze helemaal klaar voor het feest!

Lisanne’s vader bracht Kim en Lisanne om 4 uur naar het feest. Bijna iedereen was er al. Het feest werd in de tuin gegeven. Er was ook een podium. Toen iedereen er was gingen ze aan een hele lange tafel zitten. Er stonden twee barbecues. Iedereen kreeg een bordje en Kim Lisanne liepen gelijk naar de barbecue. Kim keek om zich heen om te kijken waar Roy zat, Hij zat helemaal aan de andere kant. Dat vond ze wel jammer.
Toen iedereen uitgegeten was, was er een disco en er kwamen ook artiesten optreden.
Daarvoor was het podium dus. Lisanne en Kim stonden met Joost en Pim te dansen die ook in hun klas zaten. Plots kwam Roy op Kim aflopen. Wil je met me dansen? Vroeg Roy nogal verlegen, en Kim zag dat Roy rode wangen kreeg. Ja hoor. Zei Kim.

Roy en Kim dansten heel lang, bijna de hele avond! Weetje Kim, ik vind jou wel heel erg leuk, zei Roy verlegen. Ik vind jou eigenlijk ook wel heel erg leuk zei Kim.
En voor dat Kim het doorhad kuste Roy haar.

Toen het feest was afgelopen bracht Roy haar naar huis. Toen ze thuis was dacht ze maar aan een ding ze had verkering met Roy! En wat helemaal geweldig was, is dat Roy ook naar Italië op vakantie! Op dezelfde camping!. Lisanne wist het ook al, en die was nogal ongelukkig, want zij ging niet naar Italië. Maar Kim zei dat ze elke dag contact zou maken.

Na een week, gingen Kim en haar vader moeder en broertje, op weg naar Italië.
En daar zou ze een vakantie meemaken die ze nooit zou vergeten!



Einde.



Aantal keer bekeken: 2812
Waardering: 7.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online