Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kip en kuikentjes.

U leest om dit moment het verhaal Kip en kuikentjes gepost door Depover Glenn. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Depover Glenn
Gepost op: 2005-5-8

Verhaal:

Kip en kuikentjes
Kip ging naar haar huis, zij wist dat haan straks thuis zou komen. Ze had niet verteld dat zij over een tijdje kuikens zou krijgen. Ze wilde het nog even geheim houden.Ze eitjes kwamen over een dag eruit. Daar kwam haan aangelopen. Hopelijk heeft haan het niet door dat zij dikker is dan normaal en dat ze naar de dokter Konijn was geweest om te vragen om te controleren of dat alles goed was met haar kuikentjes Dr. Konijn had gezegd dat ze drie kuikentjes kreeg.
Kip ging lekker op de bank tv kijken met een zakje mais op haar schoot. "Hoi", zei haan. "Hallo", zei Kip. Intussen dat kip dacht dat Haan het niet wist dat ze kuikens kreeg had Haan tegen iedereen gezegd dat ze niks mochten zeggen dat hun het wisten. Haan had van alles geregeld. Kuiken kleertjes enzovoort.

dag Later

Kip had nog steeds niks gezegd dat ze kuikens kreeg. de eitjes waren net eruit gefloepd.Als haan dan aan het werken was en terugkwam dan verborg Kip de eitjes. Kip ging er meteen op broeden. " Zo nu nog heel even verbergen in een mandje en dan na een maand zijn ze uit het ei", zei Kip.

maand later

Haan ging naar zijn werk en wist dat ze vandaag uit zouden komen omdat hij diezelfde dag de eitjes had zien liggen en nu wist hij precies wanneer ze uitkwamen. natuurlijk ging hij niet naar zijn werk maar ging hij naar muis toe.
Ze hadden een taart. kleertjes een wiegje waar drie kuikentjes inkonden. Haan kom precies zien wanneer de kuikens werden geboren omdat hij een webcam had geplaatst. En ja hoor na 3 uurtjes zag hij 3 kuikens op het computerbeeldscherm. Snel rende alle dieren inclusief haan naar de deur. "Klop Klop". Kip deed de deur open en schrok. Iedereen had een feestmuts op en liepen met een taart en beschuit met maiskorrels.
"gefeliciteerd", riep iedereen. Kip was heel erg blij. "Wat een verrassing maar hoe wisten jullie dat weet jij er meer van Haan?". "Ja ik was iets vergeten om mee te nemen wat ik nodig had voor mijn werk en toen zag ik jou net de deur uit lopen. Ik volgde en toen hoorde ik dat je drie kuikentjes zou krijgen." " Ik ben zo blij", zei Kip. "Wij allemaal", riepen alle dieren in koor.
Het feest duurde tot laat in de avond. Zo blij waren alle dieren in het bos en daaromheen.

Aantal keer bekeken: 16344
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online