Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kleuterjuf Elise .

U leest om dit moment het verhaal Kleuterjuf Elise gepost door Marcel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Marcel
Gepost op: 2011-1-31

Verhaal:

Kleuterjuf Elise
Wat ik nou weer mee maakte dat had ik in mijn stoutste dromen niet mee gemaakt. Ik ben gescheiden en heb een dochter van 5 jaar. Mijn ex-vrouw vroeg of ik mijn dochter op wilde halen want zij kon het niet redden. En omdat het niet mijn weekend was zou ik mijn dochter van de kleuterschool halen en dan bij mijn ex-vrouw brengen. Ja ik ga heel goed met mijn ex-vrouw om alleen kunnen we niet in een huis wonen. En ik ben ook wel is een heel weekend bij mijn ex-vrouw. Maar goed ik ging naar de kleuterschool en ik was een van de laatste die zijn kind ging halen. En mijn dochter had een nieuwe juf zag ik. Mijn dochter was nog even lekker in een hoekje aan het spelen. En ik maakte kennis met haar nieuwe juf. Het was een lekker ding een jaar of twintig blond haar en iets mollig niet veel ze hete Elise. En we zaten wat te praten ik vertelde haar dat ze mij niet veel zal zien hier omdat ik gescheiden ben. Dus u heeft het weekend jou dochter thuis vroeg Elise. Nee zei ik en vertelde dat ik heel goed met mijn ex om ging en dat ze het nu niet ging halen om op tijd hier te zijn en dan vraagt ze of ik mijn dochter wil halen. Dus breng ik mijn dochter naar haar moeder en dan ga ik naar huis als ik niet uitgenodigd wordt. En als u uitgenodigd wordt en u heeft een afspraak wat dan vroeg Elise. Ik zei dat ik dan nee zeg en dat ik weer weg moet. Mooi zei Elise dan zou ik het leuk vinden als u bij mij kwam eten als u dat wil. Ik zei nou dat lijkt me wel leuk. Dus ik kreeg het adres en we liepen met ze drieën de kleuterschool uit en ik stapte met mijn dochter in de auto en Elise stapte alleen in de auto en we reden allebei weg. Ik kwam bij mijn ex aan en ze vroeg of ik mee at. Maar ik zei nee want ik heb een andere afspraak waar ik over een uur moet zijn. Is goed zei maar kun jij wel wat voor mij doen. Ik zei ja hoor zeg maar wat en we liepen naar boven. En er was een buurmeisje van zestien jaar die bleef even bij onze dochter. Dus ik kwam boven en ze trok gelijk haar kleren uit en zei ik wil nu gelijk je pik in mijn kut hebben. Dus trok ik mijn broek uit en boxer ook uit en ramde mijn pik gelijk helemaal haar kut in. En ik bleef haar hard en snel door neuken en we kwam al snel klaar. Ze lag nog op bed na te genieten toen ik de badkamer in liep en mijn pik schoonmaakte. Ze maakte haar kut niet schoon want ze wilde mijn sperma in haar slip voelen lopen. Dus liepen we allebei weer naar beneden en dronk ik nog wat en ging ik weg. Ik ging gelijk door naar kleuterjuf Elise die voor zover ik dat kon in schatte zo geil als boter is. Toen ik bij kleuterjuf Elise aan belde en er open gedaan werd stond ze daar in een doorschijnede nachtpon. Ja geloof mijn maar wat ze had echt geen bh om en ook geen slip aan. Ze begroete mij met een zoen en ik liep naar binnen toen Elise de deur dicht deed. Ik zei jij ziet er lekker uit zo. Dankje zei Elise dat heb ik speciaal voor jou gedaan in de hoop dat er wat gaat gebeuren want ik heb z’n jeuk. Ik zei nou het doet echt wel wat met mij. Toen zei ze nou trek uit die handel op je slip na dan, dan blijft het nog een beetje spanend. Dus ik trok mijn kleren uit en alleen mijn boxer liet ik aan en toonde het aan Elise. Ze zei alle me macht ik geloof dat ik dus altijd een verkeerde vent heb gehad. Ik vroeg haar wat er dat was. En ze zei dat ze net van haar vent af is en dat hij niet eens een stijve kreeg als ze er zo bij liep. Ik zei dat vindt ik maar raar wat als ik dat zie dan reageert hij gelijk van z’n mooi lijf als jij heb. Ze zette het eten op tafel en we gingen aan tafel zitten met een drankje er bij zaten we lekker te eten. En tijdens het eten voelde ik haar voet tegen mijn pik op zitten. En ik deed het ook bij haar tegen haar kutje aan. Ze ruimde de tafel af en kwam met een schaal fruit in stukjes gesneden aan. Ze zei ik wil dat jij je boxer uit trekt en op tafel gaat liggen zodat ik goed en lekker van mijn toetje kan genieten. Dus trok ik mijn boxer uit en ging op tafel liggen. Elise zei god wat een super lekker toetjes wordt dit zeg. Ze legde overal op mijn lijf stukjes fruit en daarna ging er nog is siroop over mij heen. En toen ging ze het langzaam alles er weer af slikken. Toen ze alles er af had gelikt en opgegeten had deed ze een licht warme chocola over mijn pik en zak en over mijn tepels. Wat een lekker gevoel is dat als het er over heen gegoten wordt. Toen likte ze net zo lang op mijn tepels totdat alle chocola er weer van af is. Daarna likte ze mijn zak helemaal weer schoon. Ja dat is een super geil gevoel en toen likte ze mijn pik aan de buiten kant. En nam hem gelijk in haar mond. Ze deed het allemaal zo lekker dat ik al snel haar mond volspoot. Toen ging Elise op de tafel liggen en ging ik mijn toetje maken. Ik legde haar lichaam helemaal vol met fruit en ik vond een banaan Ik haalde de schil er af en stopte de banaan in haar kutje. Toen goot ik de warme chocolade over haar heen en begon te likken en te eten. Ze vondt het zo lekker want ik hoorde haar al kreunen. Ik at alles op en likte alles netjes schoon. Daarna ging ik haar borsten schoon eten en likken en die super lekkere grote tepels van haar. En als laatste ging ik haar kutje doen. Ik at de banaan uit haar kutje vandaan op en likte de chocola van haar clitoris af en toen kwam ze al klaar. Maar ik bleef maar door likken aan haar clitoris en ze begon toen weer te trillen en te schudden. Maar ik bleef door gaan en toen kwam ze met een gil klaar dat wil je niet weten. Toen zei Elise je mag alles met mij doen maar nu moet jou grote pik in mijn kutje anders wordt ik gek. Dus ramde ik mijn pik in haar lekkere kutje. En stond ik haar te neuken of dat mijn leven er vanaf hing. Ze kwam gelijk klaar ze gaf een gil dat ik dacht als de buren het maar niet gehoord hebben. Want anders gaan ze nog denken dat er iets ergs met Elise is gebeurt. Maar goed ik bleef haar maar door neuken want ik wilde op dat lekkere kutje klaar komen en lekker volspuiten. Ik stopte met neuken en haalde mijn pik uit dat lekkere kutje. Ik liet Elise op haar hand en knieën zitten. Ik ging achter Elise zitten en ramde mijn pik in een keer haar kutje in. En ik neukte haar weer op hoog tempo. En toen duurde het niet lang dat zij weer klaar kwam maar ik kwam ook klaar en spoot haar kutje vol. Elise zei god wat voelt dat lekker dat wil ik elke dag wel voelen. Ik kom nu regelmachtig bij Elise over de vloer soms om haar alleen maar te neuken en soms blijf ik ook bij Elise slapen. Elise is niet alleen een goede kleuterjus maar is ook een top vrouw die weet wat lekker is.

Aantal keer bekeken: 14630
Waardering: 6.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online