Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kneusje wil duiken (echt gebeurt).

U leest om dit moment het verhaal Kneusje wil duiken (echt gebeurt) gepost door Griezel Miranda. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Griezel Miranda
Gepost op: 2011-5-29

Verhaal:

Kneusje wil duiken (echt gebeurt)
Een groep hangjongens wouden duiken bij een meer.
Eerst duikte een jongen vanaf een kant. Alles verliep goed. Zo klom hij weer uit het water.

(Dit moet je alleen lezen als je tegen griezelen enz. kan)

Toen was de andere jongen aan de beurt. Hij doet stoer en gaat op een houten doos staan die ver aan de kant staat. Dan springt hij...
Hij komt met zijn gezicht(midden) tegen de scherpe rand. Na een paar seconden drijft hij dood aan de kant. Een ander jongen komt dichtbij kijken en ziet dat het hele gezicht door midden is gesneden!!!
Je kon zo zijn gezicht uittrekken en zijn BINNESTE zien!
URGG!(moet ervan kotsen)

Vergeet niet te stemmen!

Miranda

(PS: Als je het durft of bewijs wilt hebben moet je naar google gaan (NIET naar afbeeldingen)en in typen: Kneusje wil duiken.
Daarna naar een website waar je het filmpje kan zien.)

Aantal keer bekeken: 16553
Waardering: 3.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online