Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kom je met me spelen.

U leest om dit moment het verhaal Kom je met me spelen gepost door Onbekedjje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Onbekedjje
Gepost op: 2011-3-21

Verhaal:

Kom je met me spelen
Er was eens een meisje (13 jaar) ze was helemaal alleen thuis want haar moeder was naar haar werk en haar zusje (10 jaar) was bij een vriendinnetje gaan slapen Ze was in de woonkamer tv aan het kijken boven hoorde ze lawaai en stemmetjes ze hoorde kom je met me spelen... ze dacht dat ze het zich verbeelde ze ging weer tv kijken en later hoorde ze het weer ze hoorde voetstappen en stemmetjes kom je met me spelen (ze trok zich er niks van aan) en ging weer tv kijken later ging de bel en zei ze hallo met wie ?? de persoon zij hooii meissie doe de deur open ik ben thuis (ze herkende de stem van haar moeder) en deed de deur open haar moeder vroeg...en heb je het naar je zin gehad..Ze zei ja hoor...Later moest ze gaan slapen ze lag in haar bed en dacht na wat ze vandaag hoorde boven ze viel langzaam haar moeder maakte haar wakker het was 10 uur ze zei dat ze moest opstaan en haar tanden poetsen om te gaan ontbijten ze deed wat er van haar gevraag werd tijdens het aan kleden zag ze allemaal blauwe plekken en schrammen op haar lichaam ze rende naar haar moeder en liet het zien haar moeder zei wat heb je gedaan ze zei dat heb ik niet gedaan en opeens hoordde ze : WAAROM HEB JE NIET MET ME GESPEELD ze keek naar haar moeder en dat was het laatste wat ze ooit zag.

Aantal keer bekeken: 2929
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online