Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Komt een vrouw bij de dokter.

U leest om dit moment het verhaal Komt een vrouw bij de dokter gepost door Lise. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Lise
Gepost op: 2011-3-3

Verhaal:

Komt een vrouw bij de dokter
Ik opende de deur en stapte de lichte wachtruimte in. Ik zag verscheidene mensen zitten, lezend in de bladen die er lagen. Sommigen keken op toen ik binnenkwam. De afgelopen dagen had ik last gehad bij het plassen, ik was bang dat ik een blaasontsteking had. Uiteindelijk had ik toch maar besloten een bezoek aan de dokter te brengen. Ik wilde plaatsnemen op een stoel in de hoek van de ruimte, maar een assistente kwam binnen en riep mijn naam al om. Ik keek op en volgde haar naar de dokter. Het was een redelijk jonge man, ik schatte achterin de dertig. Hij was niet direct knap te noemen, maar hij had een uitstraling. Misschien dat dat de reden was dat ik me zo gemakkelijk liet overhalen. Hij glimlachte naar me en stak een hand uit. Hij had kraaienpootjes in zijn ooghoeken, maar die sierden hem. "Dokter Evers", stelde hij zich voor. Ik noemde mijn naam, en vertelde hem over mijn probleem.
"Ah, ik zal er even naar kijken. Dan mag je je broek uitdoen. Neem maar plaats op het bed."
Een beetje verlegen kleedde ik me van onderen uit. Ik had expres een makkelijk zittende joggingbroek aangetrokken, maar mijn ijdelheid had het uiteindelijk toch van me gewonnen en ervoor gezorgd dat ik wel de rode, licht doorschijnende kanten string eronder had aangedaan.
Ik dacht dat ik hem er vanuit zijn ooghoeken naar zag kijken, maar misschien verbeelde ik het me. Het idee maakte me een beetje opgewonden. Ik voelde me er bijna schuldig over, ik was 19, de dokter was ongeveer dubbel mijn leeftijd! Maar toch kon ik wel zien dat het een charmante man was.
Ik had mijn string ook uitgetrokken, en nam plaats op het bed. Hij kwam naast me staan, en trok zijn handschoenen aan. "Ga maar liggen", zei hij, terwijl hij mijn knieën iets uit elkaar duwde. Ik voelde zijn vingers langs de binnenkant van mijn dijbeen strijken en langs mijn schaamlippen. Een rilling voer door mijn lichaam. Hij glimlachte. "Nu al nat?" Zei hij, en hij keek me dubbelzinnig aan vanonder zijn wimpers.
Ik zweeg, een lichte blos op mijn wangen. "Nog maagd hè?" zei hij. "Er is iets wat we nog kunnen doen, nu je toch hier bent. Een klein onderzoekje, alleen om te kijken hoe je lichaam erop reageert. Wil je dat ik dat doe?" Hij had een hand op mijn knie, en de ander op mijn dijbeen.
Ik knikte. "Nu ik hier toch ben..." Antwoordde ik een beetje schor.
Hij glimlachte naar me, draaide zich half om, en riep naar de assistente. "Het gaat wat langer duren hier, misschien kan dokter Langstraat wat extra patiënten nemen? Ik wil nu even niet meer gestoord worden." De assistente keek naar mijn ontblote onderlichaam, knikte, en verdween weer.
"Zo," de dokter wendde zich weer naar mij, "dan mag je je nu helemaal uitkleden. Ik keek hem aan terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Ik wilde mijn beha losmaken, maar hij hield me tegen. "Zal ik helpen..?" Vroeg hij. Ik liet mijn handen in mijn schoot vallen. Ik voelde me weerloos, zwak in mijn onderbuik. Ik wist dat het verkeerd was dat ik me zo liet gaan, maar er was iets zo ongelooflijk sexy aan de autoriteit en zelfverzekerdheid die hij uitstraalde.
Mijn beha was uit, ik zat nu helemaal naakt in zijn praktijk, en zijn nog altijd gehandschoende handen omvatten mijn borsten. Hij kneedde ze, kneep in mijn tepeld. Ze werden keihard, ik rilde en zuchtte. "Heb je jezelf wel eens betast?" Vroeg hij fluisterend. Ik knikte, kon niets uitbrengen. "Ik zal je eens wat laten meemaken", fluisterde hij in mijn oor, en hij beet in mijn oorlelletje.
Hij duwde me achterover op het bed, en zijn handen bewogen naar beneden, over mijn buik, tussen mijn lipjes naar binnen. Ik zuchtte, spreidde mijn benen een beetje. Hij vingerde me, steeds iets sneller. Hij stopte er een tweede vinger bij, een derde. Mijn maagdelijke kutje rekte iets op. Ik had mijn benen opgetrokken en helemaal wijd liggen, zodat hij de ruimte had. Ik kon kleine kreuntjes nu niet meer binnenhouden. Plots haalde hij zijn vingers uit me, trok mijn natheid over mijn buik. Ik lag na te hijgen op de tafel. Hij pakte mijn borsten stevig beet, en zette zijn mond om mijn tepel. Hij zoog ze, beet er zachtjes in. Ik steunde, het was zo'n heerlijk gevoel, dit was ik niet gewend. Zijn vingers bewogen zich weer naar beneden, begonnen mijn clitje te masseren. Ik trilde en sloot mijn ogen. "Ja, vind je het lekker meisje? Wil je meer?" Ik knikte. "Zeg dat je meer wilt, ik wil je geile stem horen." beval hij me. "Ga door!" Stootte ik uit. "Alsjeblieft hou niet op, ga door!"
Ik voelde zijn tong bij me naar binnengaan, en ondertussen was hij met zijn vingers mijn anus aan het strelen. Ik hield het niet meer. Ik klemde mijn kiezen op elkaar en spande mijn spieren om het gevoel nog even vast te houden, maar toen explodeerde ik. Ik kreunde mijn hardste kreun tot nu toe, en ik voelde mijn lichaam samentrekken. Ik schokte, en hij ging nog even door. Toen stopte hij, en keek naar mij. Zwetend en hijgend lag ik op zijn tafel, mijn benen gespreid, mijn borsten bewogen op en neer door mijn gehijg. "Ik wil dat je me zuigt." Zei hij. Hij trok me van het bed, duwde me op mijn knieën voor hem. Hij trok zijn broek naar beneden, en zijn grote, harde pik kwam tevoorschijn.
Hij legde zijn handen om mijn hoofd, en duwde mijn mond om zijn pik. Ik cirkelde met mijn tong om zijn eikel. Hij duwde zijn pik verder mijn mond in, ik bewoog naar voor en weer terug. Mijn handen kropen over zijn benen naar zijn billen. Voelden de bilspleet, zijn anus. Ik zoog door, hij trilde, zakte iets door zijn benen. Hij had moeite te blijven staan. Nog een keer stootte hij zijn lul mijn mond in en ik proefde zijn vocht. Ik slikte het door, en veegde de rest van mijn lippen. "Whaa, je bent goed!" Hijgde hij.
Hij trok me aan mijn armen omhoog, duwde me het bed weer op. Ik opende me automatisch en te gewillig voor hem. Hij duwde zichzelf bij me naar binnen. Ik kreunde, zijn lul was groot. Ik voelde een lichte pijn, en greep boven mijn hoofd de rand van de tafel beet. Hij stootte weer, en ik liet weer een kreun horen. Hij ging wat sneller nu, de pijn zakte weg. Hij stond voor me, ik had mijn benen om zijn billen geslagen. Mijn vingers vonden het harde, nu vooruitstekende bobbeltje en ik bevredigde mezelfd, terwijl hij me neukte.
Ik hijgde nu echt beschamend hard, en kon steeds luidere kreunen niet inhouden. Hij hijgde ook, ik zag dat hij naar zijn climax klom. Tegelijkertijd kwamen we er. Mijn rug kromde zich, mijn kutje spande zich om zijn lul. Hij kreunde, en liet zich over me heen vallen.
Nahijgend bleven we zo even op elkaar liggen. Toen tilde hij zich van me af en gleed uit me. Mijn benen lagen nog gespreid, het geil over hun binnenkant gesmeerd.
Hij trok zijn broek op, en pakte mijn slipje. "En hier begon het allemaal mee..." Zei hij met een grijns. Hij gooide het ding naar me toe. Ik begon me ook weer aan te kleden, voelde me nog beverig, mijn kutje licht gekneusd. "Kun je nog lopen?" Grinnikte hij, en trok me tegen zich aan. "Amper", antwoorde ik trillerig.
Hij opende de deur, en ik zag weer wat mensen die nog in de wachtkamer zaten, opkijken. "Nog een fijne dag," zei hij, "en dan zie ik u snel weer. Bij de balie kunt u een vervolgafspraak maken." De ondeugende knipoog die hij na die dubbele boodschap maakte, zag alleen ik.

Aantal keer bekeken: 17094
Waardering: 5.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online