Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Koning Pimmelneus.

U leest om dit moment het verhaal Koning Pimmelneus gepost door Julencia Slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Julencia Slamet
Gepost op: 2010-11-22

Verhaal:

Koning Pimmelneus
Koning Pimmelneus staat voor zijn raam."Wat een mooie rijk zegt hij vaak"
Koning er wacht een meneer voor de deur op u zegt een lakei.
De koning loopt naar het grote paleis deur en maakt het open.
Hallo Koning Pimmelneus,ik ben de wijste proffesor Fimkelbos.Hallo Fimkelbos zegt Koning Pimmelneus.Laat me dit uwe eerst voorlezen zegt proffesor Fimkelbos.
"Geachte Koning Pimmel"
Ik wil uwe vragen om voor de kinderen van de Klarekfarek school een bijdrage te geven.Als uwe medelijden hiermee hebt,wilt uwe majesteit een kleinigheid meegeven.
Van de Klarekfarek school.

Mmmmmmmhhh zegt Koning Pimmelneus.
Dus u wijze Proffesor Fimkelbos komt bij mij om me deze advertentie te geven zegt Koning Pimmelneus.
Ja knikt Wijze proffesor Fimkelbos.
"Jij zal denken dat ik ook een rijkaard bent,donderop van hier schreeuwt Koning Pimmelneus.
Maar koningggg.....probeert Wijze Proffesor Fimkelbos.
Maak dat je wegkomt,smerigezak zegt Koning Pimmelneus.
De lakeien als de bedienden zijn zo geschrokken.Koning Pimmelneus was nooit zo.
Naar bed schreeuwt Koning Pimmelneus naar zijn bedienden.
De helft van de bedienden lopen met de Koning Pimmelneus naar zijn slaapkamer.
Drinken en eten schreuwt hij weer.
Kokken en Kokkinen rennen dan als een gek door de keuken om glazen en borden te zoeken.

Halo Koning Pimmelneus,alstublieft uwe eten zegt de bediende lief.
Koning Pimmelneus begint dan lekker te eten.
Slaappak schreeuwt hij dan weer.
Enkele kameraden die nu bezig waren met kleren vouwen en in de kast zetten zijn zo geschrokken dat ze alles weer overhoop gooiden.
Nadat ze de meterslange slaappak van Koning Pimmelneus al gestrijkt hebben geven ze die aan Koning Pimmelneus.
Extra lakens en dekens schreeuwt hij.
De kameraden geven hem wat extra dikke dekens en een mooie zachte laken.

Koning Pimmelneus,Koning Pimmelneus gilt een bediende.Wat,wat vragen de anderen.
Ziek,ziekkk gilt de bediende.Wattt roepen de anderen.
Stommie's bel de dokterrr gilt de bediende geergerd.
Dokter.....euhh oja dokterr roept een lakei.
221....ooh 122 gilt de telefoniste.

Waar is de koning roept de dokter.
Boven in zijn kamer zeggen de lakeien.
De dokter loopt naar boven en maakt de gouden deur van de koning open.
De dokter checkt een paar dingens en zegt"de koning is voor een tijdje ziek"
Geef hem voldoende eten zegt de dokter en loopt weg.
De komende dagen geven de bedienden Koning Pimmelneus voldoende eten en elke ochtend een nieuw deken en zachte laken.
Na 3weken is Koning Pimmelneus alweer beter.
Hij pakt zijn Gouden regeerboek en staat voor zijn grote balkon en zegt:
Nu ik al weer beter bent,zie ik dat mijn land achteruit gaat.Ik ga de Klarekfarek school een bijdrage van $1000 geven en de overige geef ik een feestje.
Na deze woorden verdwijnt koning Pimmelneus.
Eindelijk heeft hij naar zijn volk geluisterd zegt Proffesor Fimkelbos in zichzelf.

Nu is Koning Pimmelneus de beste en liefste koning van de hele wereld.

Dit is een kabouters verhaal.

Aantal keer bekeken: 3368
Waardering: 5.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online