Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kut Kapper.

U leest om dit moment het verhaal Kut Kapper gepost door Lotte Jordaan. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lotte Jordaan
Gepost op: 2008-12-6

Verhaal:

Kut Kapper
De glimlach van een kind. Absoluut niet opgedragen een André Hazes.

Ik stond net voor de spiegel voor mijn dagelijkse avond ritueel, en word echt knettergek van die lompe grijns die maar niet van m’n smoel te krijgen is. Ik voel me nu echt een idioot.. Al is idioot misschien niet helemaal de goede benaming. Ik voel me denk ik meer als een kind. Een verliefd kind van 11 jaar oud, in groep 8 van de basisschool.

Je zit verdiept in je “spelen met taal” boek en schrikt op van een propje dat midden in de inktvlek ploft die je zonet veroorzaakt hebt met je nieuwe vulpen. Zo’n vlek die je niet eens met een krijtje weg krijgt. Je word rood. Je grist het propje van je schrift en probeert hem te verstoppen in je hand onder de tafel, wat moeilijk lukt aangezien je de kleinste van de klas bent en je tafeltje dus veel te hoog is. Je kijkt schichtig om je heen, ervan overtuigd dat iedereen het gezien heeft. Vooral bang voor de meester, want stel je voor dat hij het briefje afpakt en het voorleest, net als toen Precilla Hein een briefje stuurde waarin ze met mooie krullerige sierletters schreef: “Er is hier niemand die jij aardig vind. Als ik jou was zou ik maar van school af gaan..” Zou dit ook zo’n briefje zijn..? Je kijkt angstig om je heen, maar iedereen zit nog met het puntje van de tong uit de mond over het taal boek gebogen. Iedereen, behalve 1 iemand. Je kijkt recht in de mooiste ogen die je ooit hebt gezien. Je word nog rooier. 4 tafeltjes verderop zit de leukste jongen van de hele klas tussen zijn haar door naar je te staren. Hij heeft zijn pen neergelegd. Hij buigt bijna onzichtbaar een stukje naar voren en kijkt je doordringend aan. Ben je betrapt, of..? Het propje voelt nu zwaar aan in je hand. Wat zal erop staan? Zal hij je net als Precilla bij Hein belachelijk maken, of..? Je haalt het kladje uit elkaar en strijkt het plat over de knie van het vale afdankertje van je grote broer.

2 zinnen. Een blanco regel. 2 hokjes met daarachter een woord. Geen naam.
Je knippert een paar keer met je ogen om helder te kunnen zien.

Ik ben verliefd op je.
Wil je verkering met mij?

# Ja
# Nee

Wham. De wereld staat stil. Geen geluid meer. Geen gekras van vulpennen, geconcentreerde kreuntjes of irritant vrolijke vogels die in de appelboom in de schooltuin zitten te kwetteren. Just the two of you. Je voelt 2 ogen branden op je kruin en hebt het lef om op te kijken. Hij, de leukste jongen van de klas, van de school eigenlijk, fuck it, van het hele universum!! haalt zijn ring- en middelvinger van zijn rechterhand over zijn voorhoofd om zijn prachtige halflange bruine lokken uit zijn ogen te wrijven en achter zijn iets wat van zijn hoofd afstaande elf-achtige oren te stoppen. Hij houdt zijn hoofd 18º schuin en kijkt je enigszins zenuwachtig, maar vooral heel vragend aan.

Het moet vanuit je tenen komen, maar je verzamelt genoeg moed om je kin naar je kinderlijke, platte borst te brengen en weer terug. Dat was genoeg. Hij lacht. Hij ontbloot zijn prachtig mooie tanden en krult de heerlijk volle lippen aan de buitenkanten omhoog. Hij lacht..

“Manon”

Shit. De wereld draait door. 26 paar kinderogen draaien jou richting op. Je word indien mogelijk nog rooier.

“Manon, was je van plan vandaag nog aan het werk te gaan? Of ben je compleet in beslag genomen door het stel mooiste ogen dat je ooit gezien hebt? Volgens mij word jij dusdanig gehypnotiseerd door die grote licht bruine ogen, met een prachtige groene waas erover, dat je niet eens meer in staat bent om fatsoenlijk te functioneren.”

Kut. Dat denk je natuurlijk niet echt, want een kind van 11 zou het niet durven om aan een geslachtsdeel te denken. Tenminste, ik niet. En natuurlijk sprak de meester ook helemaal niet over de ogen van de leukste jongen van de hele wereld, maar dit was het enigste waar jij aan kan denken.. Zijn ogen.. Zijn ogen en die prachtige, volle, lachende lippen..

Maar wat weet een kind nou van liefde?! Een kind weet dat het leuk is om samen te spelen dat je volwassen bent, samen met je duim in je mond op de bank naar Winney the Poeh kijken, en elkaar stiekem achter de boom bij het basketbalveldje een kusje te geven. Maar is dat liefde?

Ik zou het niet weten.. Het enigste dat ik weet is dat ik ervan geniet om samen met jou te fantaseren over hoe we zullen leven als we later groot zijn, dat ik het heerlijk vind om op de bank tegen je aan te kruipen en net te doen of ik de film heel eng vind, en dat ik week in mijn benen word als je je armen om me heen slaat en me kust..

Ik ben tot over mijn oren, head over heals, like wanne marry you when I grow up en cant’t stop thinking about you, vlinders in mijn buik, duizelig als je me aankijkt, 1 voet in de lucht als je me zoent, ja echt zo erg, smoor verliefd op je..!!

Lotte Jordaan


Aantal keer bekeken: 7586
Waardering: 4.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online