Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Kutregen.

U leest om dit moment het verhaal Kutregen gepost door GDB le mal aimé. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: GDB le mal aimé
Gepost op: 2007-4-2

Verhaal:

Kutregen
Op een dag regende het vagina's. Echte, warme, kloppende schaamlippen, inclusief genotsknop en schede. Sommigen waren kaalgeschoren, anderen sterk behaard, kortom: het waren doodgewone vagina's die uit de lucht vielen.

Ik was erbij toen het gebeurde. Ik had net de Standaard Boekhandel verlaten. Welk boek ik had gekocht herinner ik mij niet meer. Iets van Brusselmans, denk ik, Vrouwen met een IQ of zo. In ieder geval begon de hemel met pruimpjes te gooien terwijl ik mij in het hart van Antwerpen bevond.

Je had erbij moeten zijn om het te geloven. De chaos was onbeschrijflijk. Auto's botsten tegen elkander op, de tram kwam tot stilstand en elke voetganger en fietser staarde met open mond naar de lucht.

Een vrouw, die ik rond de veertig schatte, schoot als eerste terug in actie. Zij diepte een paraplu uit haar boodschappentas, klikte hem open en vervolgde snel haar weg. Zij trachtte niet op de vagina's te trappen, de honderden vagina's die zich gestaag vermenigvuldigden op het voetpad en op straat. De tram trok zich als tweede op gang. Ik vergeet het gezicht en het geluid van het openspatten van de vagina's die zich op de sporen bevonden nooit. Het bloed spoot zo ver dat de onderbenen van verscheidene mensen op het voetpad besmeurd geraakten nadat de tram was voorbijgereden. Het open spatten der vagina's klonk als het zacht uit elkaar trekken van vlees, een zompig, enigszins zuigend en erg pervers geluid dat met niets te vergelijken valt.

Ik zag hoe een dikke, kale man een groot exemplaar uit de goot opraapte. Hij rook er gretig aan en stak vervolgens ongegeneerd zijn tong tussen de buitenste schaamlippen. Zijn broek bolde op, merkte ik in een flits op, en het duurde niet lang eer hij zich in een steegje met zijn hemels exemplaar terugtrok.

Een schaamteloze puber was zo geil dat hij met zijn ontblote, stijve penis een vagina trachtte op te vangen. Natuurlijk slaagde hij er niet in maar hij giechelde zich krom. Tussen de giechels door riep hij luid: "Neuken! Neuken!" Zijn vrienden kwamen niet meer bij van het lachen.

Een kleurling kon zich ook niet bedwingen. Hij begon met open rits een vagina vol te pompen tegen het uitstalraam van De Standaard Boekhandel. De vagina, die af en toe langs het glas schoof, baarde een raar geluidje: iepe iepe iepe. Ik bleef de man gefascineerd aankijken. Hij was amper twee meter van mij verwijderd. Geilde hij erop als ik toekeek? Met twee vingers van z'n ene hand sperde hij de vagina open, z'n andere hand gebruikte hij om zijn eigen kont te kneden. Hij sloot de ogen en bevochtigde meermaals z'n lippen met de tong, heel traag en sensueel.

Wat moest ik doen? Ik trachtte de vagina's en de geile taferelen uit m'n hoofd te bannen en stak de straat over. Daar was een kroeg waarin ik hopelijk de geestelijke rust zou terugvinden die ik broodnodig had. Naar huis fietsen was immers uitgesloten; de vagina's op de weg zorgden voor een verkeersonveilige situatie.

Ik betrad het schaars verlichte café. Op de grond lag een koppel heftig te vrijen, op de bank zat een man te voorhuidjoggen en de cafébazin trakteerde zichzelf op een clitorispolitoertje met behulp van een zakvibrator. Ik sloot zuchtend de deur, ging aan een vrije tafel zitten en belde met m'n gsm m'n schat op.
"Liefste," vroeg ik met m'n zoetste stem "draag je momenteel pikante lingerie?"

Ik voelde hoe ik een hoofd als een tomaat kreeg en langs het koppel naar de wc crosste en mijn hand naar mijn kruis gleed. Het moest. M'n hoofd stak tjok- maar dan ook tjokvol geilheid. Ik kon niet anders. Mijn mobiel was m'n redding; zo was mijn lief toch een beetje bij mij en ik deed het met haar, met haar alleen. Toen ik vertrok was ik drie keer zedig in het pissijn van het café gekomen.

Buiten viel geen kut meer te bekennen. Waarschijnlijk hadden de witte tornado's alle geslachtsdelen netjes opgeveegd.

Ja, de dag dat het vagina's regende zal ik niet licht vergeten.

Aantal keer bekeken: 6606
Waardering: 4.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 36 bezoekers online