Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Land van liefde en van zon.

U leest om dit moment het verhaal Land van liefde en van zon gepost door Tomtomgo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tomtomgo
Gepost op: 2009-4-8

Verhaal:

Land van liefde en van zon
Land van liefde en van zon (deel1)
Daar zaten we dan eindelijk. Na een lange en vermoeiende vliegreis,inclusief een tijdrovende tussenlanding, waren we dan eindelijk aangekomen in ons ressort in Puerto del Carmen. Het was nu half vier in de middag, maar wij hadden er natuurlijk al een hele dag opzitten en wilden eigenlijk lekker samen plat. We hadden allebei zin in sex, maar of het er echt van zou komen........
We hadden een all-inclusive reis geboekt en zouden de komende 8 dagen hier verblijven, voorwaar geen straf, want het zag er werkelijk prachtig uit. Onderweg hier naartoe hadden we al wel gezien dat de omgeving prachtig was; droog, maar aan zee mooi groen. We hadden prachtig witte en verlaten stranden gezien en in gedachten lagen we hier al lekker te bakken en in mijn rijke fantasie had ik voor ons al een mooi privéstrandje gevonden waar we ongeremd de liefde zouden bedrijven.
Ons appartement was heerlijk en lekker ruim, de badkamer zelfs superdeluxe en we waren heel blij met ons mooie balkon. Jammer genoeg niet met uitzicht op zee, maar wel vol in de zon.Ik zag dat ze de spullen onaangeroerd liet, zich helemaal uitkleedde en naakt op bed stortte. "Kom eens hier", zei ze alleen maar en toen ik bij haar kwam,pakte ze me vast, zei dat ik me ook moest uitkleden en dat ze hier al de hele dag zin in had gehad. Ik voldeed graag aan haar wens en zag dat ze al wellustig haar borsten aan het strelen was. In no-time was ook ik poedelnaakt en kroop naast en tegen haar aan. Het was erg warm, de airco stond volgens mij wel aan, maar de balkondeuren waren ook wagenwijd open, dus de buitentemperatuur van bijna 30 graden kon ongehinderd binnenkomen. We waren dus allebei bezweet en gaven ons over aan een heerlijke omhelzing, waarbij we elkaar lekker vastpakten op alle plaatsen die we raken konden. De vermoeidheid leken we even niet te voelen en al snel lagen we elkaar op te geilen, eerst met de handen,daarna met onze monden. Standje 69 is afgezaagd, maar een van mijn favorieten; heerlijk om het kutje van mijn vriendin te likken,terwijl ik zelf haar mond om mijn pik voel schuiven. " Ik wil je pik in mijn kutje" zei ze met een geile, hese stem en ook dat was niet aan dovemansoren gezegd. Ik draaide me om en nestelde me tussen haar mooie,slanke benen. Haar kutje was al lekker nat , waardoor ik mijn pik moeiteloos bij haar naar binnen kon schuiven. Het zal de vermoeidheid van de dag wel geweest zijn die eruit kwam, want veel te snel naar mijn zin, voelde ik mijn eerste Mexicaanse orgasme naderen en eigenlijk had ik niet de fut om dit uit te stellen. Ik kwam dus eerder klaar dan Lisanne, die dit gelukkig verbaal aanmoedigde: "Oja, kom maar,spuit me maar lekker vol, ja, ja, aaaaarrggggh". Was dit nou het fiesta waar ze in liedjes over Mexico altijd over zongen? Nog nagenietend van mijn orgasme, streelde en likte ik haar mooie geschoren kutje en ik voelde dat dit zijn uitwerking niet ging missen; steeds harder begon ze te kreunen en onder mij te kronkelen, waarna ze uiteindelijk met een luide kreet klaarkwam en daarna bewegingloos bleef liggen en inderdaad al vrij snel daarna in slaap viel. Ik keek even naar de balkondeur, meende stemmen gehoord te hebben en ik hoopte dat ons erotische spel niet de aandacht van andere vakantiegangers had getrokken. Ik bleef ook even liggen, maar merkte dat ik toch niet kon slapen en begon,zo geruisloos mogelijk onze koffers uit te pakken en alles op te ruimen in de kastjes van onze kamer. Onze kleren, de handdoeken, wat boeken, toiletspullen, alles gaf ik een plaats. ook vond ik haar vibrator en nog wat andere speeltjes, die ik in de la onder het bed opborg. Tenslotte vond ik een doos, met daarin het erotische spel "Ultiem verlangen". Dit hadden we een tijd terug al eens gekregen van een bevriend stel, maar nog nooit echt goed bekeken of gespeeld. Ik legde het op het kleine tafeltje en besloot eerst een douche te nemen. Eenmaal onder de warme en harde straal, met mijn ogen dicht, bracht mijn fantasie me al snel naar een van die prachtige verlaten strandjes die we onderweg gezien hadden. We liepen naakt langs de vloedlijn en toen we stilstonden en elkaar omhelsden, voelde ik mijn pik meteen verstijven, zeker toen jij je onderlijf geil tegen dat van mij aanwreef. "He geile vent, kun je er weer niet genoeg van krijgen?" hoorde ik ineens en schrok min of meer wakker. Ik zag Lisanne in de badkamer en merkte dat ik half wakker/half fantaserend onder de douche met mijn pik had staan spelen. "Zullen we wat gaan eten of zal ik je eerst even pijpen", was je vraag die niets aan duidelijkheid te wensen overliet."Eh, laten we eerst maar wat gaan eten, ik wil vanavond een spel met je doen en dan wil ik nog niet al mijn kruit verschoten hebben. Bij het woordje kruit keek ik ietwat beschaamd naar beneden, waar mijn pik inmiddels een gangbaarder formaat had aangenomen. We kleedden ons aan en gingen naar een van de restaurants. Hier kon je in buffetvorm genieten van een keur aan heerlijke plaatselijke gerechten. Zoals vermeld, waren inderdaad ook alle drankjes gratis en in ons geval was dat een heerlijke plaatselijke rode wijn, waar we samen bijna 2 flessen van pastoor maakten. Met onze buikjes meer dan vol, kwamen we,wat lacherig van de alcohol, terug in onze kamer, waar je meteen de balkondeuren wagenwijd openzette. het was ook erg warm en het spel dat we zouden gaan spelen zou het er waarschijnlijk niet koeler op maken.

Land van liefde en van zon (deel 2)
Ik zag Lisanne aanstalten maken om wat kleren uit te doen, maar ik vroeg haar dat niet te doen. Ik had vanmiddag al wat in de speluitleg zitten kijken en verwachtte dat het uitdoen van kleren wel bij het spel zou horen. "OK", zei ze, "laten we dan maar opschieten, want ik heb het bloedheet............en eigenlijk ben ik dat ook, volgens mij komt dat door de warmte hier". Ik wierp tegen dat ze dat in Nederland midden in de winter ook was en daar ging ze lachend mee akkoord. Het was een bordspel, waarbij het de bedoeling was dat je als eerste het eindpunt bereikte ("het hoogtepunt" noemden wij dat). Dat deed je door het beantwoorden van erotische vragen en het uitvoeren van dito opdrachten. Lisanne had geen idee wat voor soort vragen en opdrachten dit zouden zijn,maar ik had stiekem al enkele kaartjes bekeken. Ik vond het te ver gaan om de kaartjes met hele geile opdrachtjes bovenop te leggen, dus dat had ik niet gedaan, maar ik had al wel gezien dat de vragen en opdrachten best ver gingen. De eerste beurten viel het allemaal nog wel mee. Vragen als "met welke bekende Nederlander zou je weleens een erotische date willen hebben?" en "heb je weleens seks gehad met een collega?". We hadden afgesproken alles eerlijk te beantwoorden. Dit zorgde ervoor dat we al snel bezig waren met bekentenissen. Mijn gewenste date met Sophie Hilbrand was niet verbazingwekkend, naar die collega was Lisanne uiteraard wel benieuwd. Bij de opdrachten mocht Lisanne mij een erotisch verhaal vertellen, tot ik een zichtbare erectie kreeg. Dat was goed te zien want bij een wedstrijdje wie het eerst zou stoppen met een intieme Jorisgzoen, moest ik als verliezer mijn bovenbroek door haar laten uitdoen. In mijn onderbroek was al heel snel sprake van een bobbel, toen Lisanne begon te vertellen over sex in een sauna. Even later mocht ik haar slipje uitdoen, zonder er met mijn handen aan te komen en zo zaten we al snel naakt, hetgeen de erotische lading alleen nog maar spannender maakte. De vragen en opdrachten werden allengs gewaagder en soms was er echte twijfel over het te geven antwoord. Zo moesten we elkaar over een erotische ervaring vertellen, waarbij de ander moest beoordelen of het echt gebeurd was of niet. Ik vertelde dat mijn eerste echte sex (neuken) met een meisje plaatsvond op mijn 13e en dat dat meteen een trio met twee meisjes was. Lisanne antwoordde dat het echt gebeurd was, waarschijnlijk had ik haar dit al eens verteld, het klopte inderdaad. Overigens was het ook meteen het laatste trio, ondanks het feit dat het al die tijd een wens was geweest om dit nog eens mee te maken, was het er nooit meer van gekomen. We vonden het een geweldig spel, het was spannend, erotisch en we lachten wat af samen, om de vragen, de antwoorden en de opdrachten. Wat dacht je van de opdracht om samen een rondje om de bank af te leggen, terwijl Lisanne allebei mijn ballen in haar mond moest houden. Of dat Lisanne geblinddoekt moest raden wat ik in haar kutje stopte. Ik koos voor de kurk van onze derde wijnfles van de avond, maar Lisanne dacht dat het een pollepel was. Al die tijd hadden we geen gezamenlijke sex, maar golfde de opwinding wel op en neer. Allebei speelden we af en toe met onszelf, zat ik geregeld met mijn pik te spelen, een beetje aftrekken enzo en Lisanne streelde haar borsten en maakte af en toe haar vinger nat, waarmee ze geil over haar clitje wreef. Toen kwamen we bij een paar gezamenlijke opdrachten,waarbij we bijvoorbeeld onze grootste geheime wens moesten verklappen:die was voor mij niet moeilijk, een trio en ik maakte deze wens nog wat spannender door te zeggen dat ik dat heel graag met een echt jong meisje erbij zou willen doen, blond en heel mooi. Terwijl ik dit opbiechtte sloot ik mijn ogen, alsof ik deze fantasie zo tot leven kon wekken. Het was geil om dit zo te zeggen en mijn pik reageerde meteen op de gedachte aan zoiets opwindends. Lisanne biechtte ook haar geheime wens op, ze zou wel eens een keer echt sex willen hebben met een andere vrouw, "een hele avond en lekker de tijd nemen voor elkaar en samen alles doen wat we lekker en leuk vinden". Op mijn vraag of ik dan mocht kijken, zei ze: "Nee, het is mijn wens en die wil ik zeker de eerste keer, alleen met die andere vrouw. Ik gaf het nog niet op, wilde weten of ik dan daarna een keer mocht kijken, maar je wees mij erop dat ik aan de beurt was voor een opdrachtkaartje. Ik stond al vrij ver voor op het bord, maar daar waren we allebei niet mee bezig. Wel met mijn volgende opdracht: Ga naakt op je rug op bed liggen en onderga 5 minuten alles wat je partner met je wil doen, zonder te praten, zonder zelf actief te worden en zonder verzet. Ik wist dat ik hier geen enkel probleem mee zou hebben, ging ook meteen liggen, met mijn armen langs mijn lijf en wachtte af wat er komen ging. Lisanne lachte geheimzinnig, ze kroop naast me op het bed, ik zag haar stevige borsten dansen voor mijn ogen en ze begon met een heerlijke tongzoen. Daarna ontfermde ze zich over mijn pik, maakte wat aftrekkende bewegingen en likte langs de rand van mijn eikel. Ondertussen had ze haar benen aan weerszijden van mijn hoofd gezet, waardoor ik een prachtige close-up te zien kreeg van haar vochtige kutje. Plagend zakte ze door haar middel, waardoor ik heel soms haar kutlipjes tegen mijn mond aan voelde komen, maar ik mocht niks doen. Lisanne deed des te meer, lag mij nu heerlijk te pijpen en af te trekken en stopte zelfs een vinger in mijn kontgaatje. Ze ging steeds enthousiaster te werk, maar ineens stapte ze van me af en zei: "Zo, de5 minuten zijn voorbij". Ik had geen idee van de tijd en volgens mij had Lisanne dit ook niet bijgehouden, maar ik wist dat protesteren toch geen zin had. Daar lag ik dan, zo geil als boter en met een heerlijke erectie, klaar om snel verder te gaan. Maar dat verder gaan betrof ons spel en met een zwiepende en al behoorlijk vochtige lul, gooide ik de dobbelsteen, het aantal van vier bracht mij op een vakje, waar we weer allebei een bekentenis moesten doen, dit keer moesten we allebei vertellen waar we nieuwsgierig naar zijn, maar wat we nooit zouden doen. Een fantasie dus, die een fantasie zal blijven omdat het ons te ver gaat om hem ten uitvoer te brengen. Lisanne wist meteen wat ze zou antwoorden: "sex met twee mannen tegelijk, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, maar ga ik nooit doen, denk ik" Ik wilde van alles weten over deze gedachte; wat ze dan met die mannen zou doen, mochten ze haar om de beurt neuken, of wilde ze geneukt worden en pijpen tegelijk, wilde ze gesandwicht worden, mochten ze samen in haar gezicht klaarkomen,maar ze liet het bij de bekentenis, dat vond ze al ver genoeg gaan. Ik moest er lang over denken, kon eigenlijk niet kiezen tussen twee van dit soort heimelijke fantasieën: "ik zou wel eens willen ervaren hoe het voelt om een andere man af te trekken, maar ik denk dat ik dat nooit ga doen..........en ik ben wel heel nieuwsgierig naar groepsseks,zo'n orgie waar iedereen het met iedereen doet, maar ook dat zal er nooit van komen, al was het alleen maar vanwege het risico. Van buiten klonk gesmoord gelach, ik keek in de richting van ons balkon, maar zag alleen dat de duisternis inmiddels was ingevallen, het geroezemoes en gelach zou wel vanuit de tuin gekomen zijn, dacht ik.
Toen ik bijna gewonnen had, mocht ik nog bedenken wat ik Lisanne, op erotisch gebied graag een keer zou gunnen. Ik wist het meteen, ik zou haar heel graag een keer laten ervaren hoe het voelt om geneukt en tegelijkertijd gebeft te worden. Toen ik dit zei, lette ik op haar reactie en die was zoals ik verwacht had, ze liet duidelijk merken dat ze dit inderdaad erg lekker zou vinden. " Mag ik dit ook over jou bedenken", vroeg ze. Het stond niet op het kaartje, maar ik was natuurlijk wel benieuwd wat voor lekkers ze mij een keer zou gunnen."Anale sex", zei ze, "volgens mij ben je daar ook nieuwsgierig naar en volgens mij niet zo om zelf in je kont geneukt te worden, maar om te ervaren hoe het is om iemand anders van achteren te neuken. Ze had helemaal gelijk en met het beantwoorden van mijn laatste vraag, had ik"het hoogtepunt" bereikt en daarbij hoorde dat ik de verliezer mocht vertellen wat ik wilde dat ze deed. Hier had ik natuurlijk allang over nagedacht, zodat ik bij het bereiken van het laatste vakje, zei: "En nu wil ik dat je mij pijpt op het balkon".
Dit noemde ze "geen straf" en ze voegde meteen de daad bij het woord,door mijn nog halfstijve lul vast te pakken en mij daaraan naar buiten te trekken. Buiten het balkon was het donker, maar bij ons was het licht, ik was dus bang dat anderen ons zouden kunnen zien, maar zij leek daar geen acht op te slaan en begon meteen voortvarend aan haar geile blowjob. Ik stond met mijn kont tegen de balustrade en Lisanne stortte zich vol overgave op mijn erectie. Geraffineerd likte ze aan mijn eikel, daarna met haar tong van het bovenste puntje tot aan mijn zak, daarna met haar mond over mijn eikel, waarbij haar tong zich heerlijk uitleefde en daarna nam ze mijn hele pik in haar mond en werkte ze hem bijna tot aan de wortel naar binnen, zodanig dat ik dacht dat ze bijna zou stikken. Dat gebeurde gelukkig niet, maar door de stevige aftrekkende bewegingen, in combinatie met haar geile pijp- en likwerk, voelde ik een heerlijk orgasme naderen. Dat we buiten stonden,misschien in beeld bij meerdere andere gasten van het resort, interesseerde me niks meer, nu wilde ik klaarkomen, nu wilde ik spuiten, mijn warme zaad over haar borsten storten, in haar gezicht terecht zien komen en daarna de laatste restjes in haar mond. Kreunend kwam ik klaar, het voelde heel intens, het duurde langer dan ooit en het leverde het geile gezicht op dat ik zo gewenst had: mijn sperma in slierten op haar prachtige lijf en het mooiste van dit alles: ze lachte, genoot ervan en ze zei: "Dit wordt een heerlijke vakantie".
Dat gevoel had ik ook en na een paar slokjes wijn, heb ik haar gevraagd op het bed te gaan liggen en heb ik haar heerlijke kutje uitgebreid gestreeld en gelikt, net zo lang tot ze bijna gillend klaarkwam

Land van liefde en van zon (deel 3)
De volgende ochtend werden we om 11.00 uur wakker, ongeveer gelijktijdig. We keken elkaar aan, vervolgens naar de wekker. "Nou, het eerste ontbijt hebben we dus al gemist", zei Lisanne. Na de lange dag van gisteren met de vermoeiende reis en ons geile spel van 's avonds, zullen we de extra uren slaap wel nodig hebben gehad. Lisanne was meteen goed wakker, getuige het enthousiasme, waarmee ze bovenop me kwam liggen. En stilliggen was er niet bij, ze bewoog haar lijf op en neer op dat van mij en zoende mij geil op mijn mond. We stopten allebei tegelijk toen we meenden te horen kloppen. " Ze komen natuurlijk het ontbijt brengen dat we gemist hebben", giechelde Lisanne en toen er nogmaals werd geklopt gingen we braaf naast elkaar liggen, met het dekbed opgetrokken tot aan onze hoofden. "Come in", zei ik en nadat de deur een beetje open ging, zagen we twee aarzelende hoofden, van een man en een vrouw. Ze waren een stukje jonger dan wij en de vrouw kwam als eerste onze kamer in. Het was een prachtige verschijning. Niet heel mager, maar lekker voorzien op de juiste plaatsen. Daarbij was ze hartstikke blond en liet ze een verlegen en innemende lach zien. " We zijn jullie buren", zei ze. " We verblijven in het appartement hiernaast", vulde de man aan. Hij kwam naar ons voeteneind toe en stak zijn hand uit. We kwamen allebei wat omhoog en letten erop dat het dekbed onze naakte lijven bedekte. De man heette Jelle en de vrouw Ilja. "We wilden ons even komen voorstellen en eigenlijk wilden we zien welke gezichten er horen bij de dingen die we gisteren vanuit jullie kamer hebben gehoord". terwijl ze dit zei, keek Ilja ondeugend lachend naar Jelle en het was mij meteen duidelijk wat ze bedoelde. Toch hield ik me van de domme, vroeg wat ze bedoelden, maar aan het rode hoofd van Lisanne maakte ik op dat ook zij wel een voorgevoel had. Jelle legde uit dat ze gisterenavond lang op het balkon hadden gezeten, omdat het zo warm was en dat ze er echt niks aan hadden kunnen doen dat ze getuigen waren geweest van onze gezellige avond. "Eigenlijk konden we alles letterlijk verstaan en ik moet zeggen, we hebben ervan genoten". Ze kenden ons spel nog niet, maar waren zeer geïnteresseerd. "Door wat we vanuit jullie kamer hoorden, kwamen we zelf ook steeds meer in de stemming, als je begrijpt wat ik bedoel", zei Ilja. Eigenlijk maakte het me ook niks uit, dat ze alles hadden gehoord, als ze ervan hadden genoten was het goed, toch?
"Willen jullie koffie?" hoorde ik Lisanne vragen en toen ze allebei "ja,lekker" hadden geantwoord, vroeg ik me af, hoe ze dat ging doen. Maar ze stond op uit ons bed, liep naakt naar de kast, waar ik gisteren de kleding in had gelegd en begon zich aan te kleden alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ze keek verbaasd naar de andere aanwezigen, die haar zaten aan te staren. "Tja, als jullie alles hebben gehoord wat wij gisterenavond hebben besproken, kan dit er ook nog wel bij" en ze liep aangekleed de kamer uit om even later terug te komen met een dienblaadje met 4 koppen koffie.
Ik twijfelde om hetzelfde te doen en dat had alles te maken met de stijve toestand van mijn pik, niet helemaal, maar wel zo halfstijf,maar op een of andere manier wond het me ook wel op om me zo aan de aanwezigen te laten zien. Ik stond dus ook op en wist, zonder te kijken dat alle ogen op mijn half erecte zwiepende lul gericht waren. Langer dan nodig bleef ik zo staan, alvorens ook ik me aankleedde.
"Nou, da's nog eens een lekker begin van de dag", flapte Ilja eruit en Lisanne verklaarde de opgewonden toestand van mijn geslachtsdeel door te zeggen, dat we eigenlijk net begonnen waren met onze ochtendsex. Zo schaamteloos had ik haar nog niet eerder meegemaakt, tenminste niet met andere mensen erbij en deze bijzonder kennismaking zorgde ervoor dat we al snel in een gezellig gesprek verwikkeld waren, waarbij het erop leek, alsof we elkaar al goed kenden. Ilja en Jelle bleken al een dag of 4 hier te zitten en ze waren ronduit enthousiast over het ressort en de omgeving. Ze vertelden dat met name de stranden fantastisch waren en wat daar vooral zo goed aan was, was dat er vele kleine en bijna verlaten strandjes zijn. Toen Ilja dit vertelde, keek ze mij vragend aan en vroeg of ik wist waarom dat zo fijn was. "Omdat jullie van rust houden?", probeerde ik, maar het lag wat genuanceerder, ze vertelde zonder enige terughoudendheid dat ze dol waren op buitensex. "We vinden het allebei heerlijk om naakt buiten te zijn, het is hier geen officieel naturistenstrand, maar op vele plaatsen kun je gerust uit de kleren en als je het een beetje bekijkt, kun je mooie plekjes vinden voor heerlijke buitensex". "Ja", vulde Jelle aan, "en volgens ons lusten jullie er ook wel pap van", waarna hij mij betekenisvol aankeek. Ik was toch wel een beetje verlegen met de situatie en dat terwijl ik altijd zei dat ik hield van duidelijkheid en het beestje bij de naam noemen. De manier waarop dit stel over sex sprak, maakte me toch een beetje verlegen. "Tja, als jullie gisterenavond alles gehoord hebben,dan weten jullie eigenlijk al heel veel van ons. Dan lijkt het me nu wel zo eerlijk als wij een en ander van jullie te horen krijgen. Jelle en Ilja keken elkaar aan, waarna Jelle voorstelde om ons mee te nemen naar hun favoriete strandje: "op weg daarheen kunnen we eerst nog wel even ontbijten, want net als jullie hebben wij dat ook gemist en jullie hadden het net over ochtendsex, dat hadden wij al wel gehad".
Een uurtje later zaten we op een inderdaad verlaten stukje strand, op ongeveer een kwartiertje lopen van ons ressort. Het was inmiddels bloedheet, want midden op de dag en op weg hier naar toe en bij het heerlijke ontbijt op een terras, hadden we al mogen genieten van hun verhalen, met een zeer vrije moraal als rode draad. Ze waren allebei 34 jaar oud en niet getrouwd, maar al wel bijna tien jaar samen. Ze woonden in Alblasserdam, waren geen echte naturisten, maar wel fanatieke saunagangers. Aangekomen op hun plekje, gingen meteen al hun kleren uit. Ilja had inderdaad een heerlijk lijf, niet mollig, maar wel lekker stevig. Ze had hele mooie borsten, niet zo groot als die van Lisanne en ze had een volledig geschoren kutje. Daarbij viel het op dat ze mooi egaal bruin was en omdat dat laatste ook voor Jelle gold, staken wij een beetje wit tegen hen af. Ik zag dat Lisanne vol bewondering naar de naakte waarheid van Jelle zat te kijken en ik moet zeggen dat ik dat best begreep. Hij was stevig gebouwd, mooi gespierd en ook hij was helemaal geschoren. Hij had een flinke pik en ik zag dat hij zonder enige schaamte hier ook af en toe een beetje mee ging zitten spelen."Zullen wij dan ook maar?", vroeg Lisanne aan mij en zonder iets te zeggen, begon ik het voorbeeld van onze kersverse vrienden te volgen. Wat ik al een beetje vreesde, bleek ook zo te zijn, want toen ik als laatste mijn broek uittrok, sprong mijn pik enthousiast naar voren,overduidelijk dat ik de situatie als opwindend beleefde. "Istie nou nog stijf?" vroeg Ilja. "In de slaapkamer had je volgens mij ook al een stijve?" Lisanne was de laatste die zich blootgaf en Jelle reageerde wel heel erg bewonderend op haar naaktheid: "Mijn God, wat een lekker lijf zeg", waarna we dus met zijn vieren poedelnaakt op een verlaten Mexicaans strandje zaten. Jelle begon over onze fantasieën, die hij gisteren dus ook had gehoord en zei dat hij die van mij deelde. "Ik ben dol op trio's, dit doen we ook regelmatig, altijd met een vrouw erbij,nog nooit met een man. En de laatste tijd is dat steeds dezelfde vrouw".
"De ex van mijn broer", zei Ilja. "Die lul heeft haar laten zitten voor een leerling van hem, veel te jong en voor haar had hij nooit aandacht'.
Ilja boog zich in de richting van Jelle en gaf hem een kus, waarbij ze haar hand op zijn bovenbeen legde en na de kus met haar hand opschoof in de richting van zijn pik. "Hier hebben we gisteren lekker geneukt,ook zo rond deze tijd, eigenlijk heb ik er wel weer veel zin in, dat komt door de zon denk ik". zei Jelle. "Dat hadden wij ook al bedacht",zei ik. "Dat jullie hier willen neuken?", vroeg Ilja. "Nee, dat we hier geil worden door de zon", zei ik en ik richtte me tot Lisanne, streelde haar borsten, wreef over haar tepels en schoof wat dichter naar haar toe. Nog geen 10 tellen later lagen er twee stellen heerlijk te vrijen op het strand. Ik was me er heel erg van bewust dat ik nog nooit eerder sex had gehad, waar anderen bij aanwezig waren en ik merkte dat dit me nog meer opgewonden maakte dan ik al was. Ik kon ook maar moeilijk mijn ogen van het andere vrijende stel af houden en genoot van de mooie beelden die zich zo vlak bij ons afspeelden. Ik zag dat Ilja en Jelle elkaar heerlijk lagen op te winden. Jelle speelde met de borsten van Ilja en wreef met de binnenkant van zijn hand over Ilja’s mooi gevormde venusheuvel. Op zijn beurt streelde Ilja het mannelijke lijf van Jelle, met heel veel speciale aandacht voor zijn erectie, die nu nog een stuk groter geworden was dan de maximale grootte die ik hem had toebedeeld. Ik merkte dat Lisanne ook met aandacht naar dit schouwspel lag te kijken en even daarna richtten we onze aandacht toch op elkaar en genoten we van een heerlijke geile neukbeurt in het zand en onder de zon van het prachtige Mexico.
We lagen nu, net als onze buren rechttoe rechtaan te neuken, keken elkaar af en toe aan en genoten zichtbaar van het samenzijn. Ilja en Jelle waren luidruchtiger dan wij en gingen ook wat wilder tekeer dan wij gewend waren. Jelle stootte steeds harder zijn pik in het mooie kutje van Ilja en zij genoot juist zichtbaar van deze ongeremdheid. De laatste stoten gingen gepaard met dierlijke kreten van hen allebei en hun orgasme wond niet alleen hun op. Ook wij werden er nog geiler van dan we al waren, al duurde het een stuk langer voordat wij zover waren. Dat zorgde ervoor dat onze geile vrienden geamuseerd naar onze erotische finale lagen te kijken en wat Ilja betreft, bleef het niet helemaal bij kijken alleen. Ik zag dat ze wat dichter naar Lisanne toeschoof en haar haar begon te strelen, later gevolgd door haar gezicht. Lisanne reageerde niet afwijzend, integendeel en nog even later zag ik dat Ilja de op en neer gaande borsten van Lisanne begon te strelen. Ik keek Jelle aan en die zei: "Dat vind ik nou mooi hè, twee vrouwen met elkaar". Ik had even geen fut om te zeggen dat ik hier ook geweldig van genoot, want ik concentreerde me op mijn eigen sex, mijn op springen staande pik, die in en uit het heerlijke kutje van Lisanne schoof, het zand dat zich tussen mijn vlees en dat van Lisanne had genesteld, deed er niet meer toe, ik was op weg naar een geweldige zaadlozing en hoewel ik probeerde om het nog even tegen te houden, merkte ik dat dat niet nodig was. Lisanne lag namelijk al luid kreunend onder mij te kronkelen, haar borsten wild tegen de handen van Ilja aandrukkend en ietsje later bereikte ik mijn hoogtepunt, mijn stijve paal nog een paar keer op en neer bewegend, spoot ik mijn warme zaad diep in het lekkere kutje van Lisanne. "Oja, oja, spuit het diep in me, jaaaah, neuk me, aaaargh,lekker".


Aantal keer bekeken: 18044
Waardering: 8.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online