Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lange vergadering.

U leest om dit moment het verhaal Lange vergadering gepost door Xanadu. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Xanadu
Gepost op: 2006-11-28

Verhaal:

Lange vergadering
"Het was me wel weer een weekje geweest. Druk, moe, stress, weinig ontspanning en veel gelul door die kerels. Mijn baas spande de kroon. Het leek wel of-ie rook dat ik, ondanks de vermoeidheid, aan het toppen ben. Tijdens de vergadering raakt-ie me zijdelings aan het de rug van zijn hand terwijl koffie inschonk. Ik kreeg een korte rilling. Helaas: verkeerde man op de juiste plaats. Hij had net weer een van zijn zoveelste monologen afgestoken over wat we zouden moeten doen. Als-ie nou een wat minder lulde en wat meer deed .... aangezien het vrijdagmiddag was en warm in ons vergaderhok, was ik afgedwaald tijdens zijn monoloog. Ik moest weer denken aan de electricien die laatst in ons vergaderhok had zitten rommelen aan de conference call apparatuur. Regelmatig hebben we via webcams contact met ons zusterbedrijf in Amerika. Die electricien was een leuke vent met gevoel voor humor. Toen het opnieuw geinstalleerd was, had-ie nog een geintje gemaakt dat ze aan de andere kant van de lijn nu alle hoeken en gaten van ons vergaderhok konden bekijken. We zouden ons bij wijze van spreken niet meer kunnen verstoppen. En ik zei nog: ook niet onder tafel? Nee hoor had-ie gelachen! Ik stelde me nu voor dat onder tafel een onbekende een lange veer heel langzaam langs de binnenkant van mijn been streelde. Het gaf een heerlijk prikkelend gevoel. Ik haalde mijn voeten van elkaar en deed mijn benen lichtjes uit elkaar. De veer was misschien wel een plumeau, zoveel lichte prikkelingen kwamen er omhoog. De onbekende ging maar door. Telkens als ik mijn benen verder uit elkaar wilden doen, werden ze zachtjes weer dichter tegen elkaar gedrukt. Dit was pas een erotisch spel. Ik wilde verder en sneller, maar de onbekende niet. De monoloog van mijn baas ging nog steeds door. Wat een eikel was die vent eigenlijk. Maar dit gaf mij nu wel de mogelijkheid om een zwaar nat te worden en lekker te ontspannen. Na diverse spreid en schaarbewegingen met mijn benen, liet de onbekende eindelijk mijn benen verder uit elkaar. Ik voelde een warme rug van een hand rond mijn knie. Van de schrik ging ik meteen wat meer rechtop zitten. Mijn baas keek me nu aan alsof hij me het woord wilde geven. Heel snel ging ik weer onderuit zitten, nu wat verder. Laat hem nu maar even doorlullen dacht ik, dit is een te lekker gevoel in de baas zijn tijd. De hand was nu denk ik een vinger van mijn kruis verwijderd. Hoe lekker kan een vinger zijn. Ik liet mijn hand langzaam onder tafel verdwijnen en stroopte mijn rokje nu iets omhoog. Ik bedacht me plots was de electricien had gesuggereerd. Stel je voor dat er een webcam onder tafel was geinstalleerd ... ik voelde mezelf soppen ... wat een geil idee ... vooral ook om me voor te stellen dan een van mijn vriendinnen hier zou zitten en hetzelfde zou doen als ik nu deed ... die electricien zou ik een moeten bellen! Mijn string deed ik opzij en ik begon heel langzaam mijn dingetje rond te draaien met langzame halen naar beneden om was nat op te halen. Dat ik dit niet eerder had gedaan tijdens zo'n stommer afdelingsvergadering op vrijdagmiddag! Ik had niet het idee dat een van mijn collega's er iets van merkte. Ik paktje mijn dingetje beet en begon er in te knijpen en het langzaam omhoog te trekken. Zo ver als het geen pijn deed. De hand wachtte op dit moment want toen ik mijn vagina opende door aan mijn dingetje te trekken, voelde ik ineens 2 vingers naar binnen komen. Ook dit deed me weer opveren. Godver dacht ik. Dit gaat te ver. Ze merken er iets van dat ik er met mijn kop niet bij ben .... En mijn baas fronste inderdaad zijn wenkbrauwen. Gelukkig was ik nog zo bij de les dat ik meteen weer onderuitzakte, waardoor het leek alsof ik even ging verzitten. De vingers hadden mijn g-plekje gevonden. Allemachtig wat was dit lekker. Ik stond plots op en verontschuldigde me voor een toiletbezoek. Met samengeknepen billen liep ik de deur uit, waggelde wat met mijn billen en had het gevoel dat er 16 ogen op mijn achterste waren gericht. Ik besloot terplekke dat ik dit vaker zou gaan doen. Het toilet gaf me de rust nu mezelf een goed onder handen te nemen. Zelden kwam ik zo lekker met mezelf klaar. Wat een plezierige samenloop van omstandigheden! Ik liep gewoon terug naar de vergadering alsof er niets was gebeurd. Gelukkig was min baas inmiddels bij de rondvraag aangekomen. Nee, ik had verder geen opmerkingen. Iedereen liep het hok uit en bleef nog even zitten om een paar aantekeningen te maken (althans dat dachten mijn collega's). Toen iedereen weg was, dook ik onder tafel. Is er een webcam of niet? Ik meende een miniscuul cameraatje te ontdekken schuin tegenover mijn zitplaats. Plots hoorde ik een stem achter me. Ben je iets kwijt? Ik schrok me dood. Jezus, wat moets dit er gek uitzien en ik had mijn korte rok nog wel aan. Nou nee, zie ik maar het leek vanmiddag net alsof ik telkens tegen iets aankwam. Mijn collega dook meteen onder tafel. Dit was het foute antwoord geweest. Ik keek nu in het decollete van Susan. Zij lachtte me toe. Kreeg je het benauwd vanmiddag? Ik kreeg een boei als een rooie biet. Ik had wel in de gaten dat je afwezig was en met een geil idee aan de gang was, zie ze. Ze gaf me een zoen op mijn mond en haar tong drong bij me binnen. Ik kom vanavond bij je langs, OK? Dat wordt gezellig vanavond ..."

Aantal keer bekeken: 12050
Waardering: 6.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online