Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Laura.

U leest om dit moment het verhaal Laura gepost door Malach. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Malach
Gepost op: 2008-7-25

Verhaal:

Laura
Laura

Eind vorig jaar, vlak voor mijn vijfendertigste verjaardag, bezocht ik een bijzondere tentoonstelling in het Jamina huis. Jamina is een kunstminnende vriendin van me. Ze is lesbisch en vreemd genoeg ontstond onze vriendschap toen we met dezelfde vrouw naar bed wilden. Helaas voor Jamina bleek het voorwerp van onze toenmalige lusten hetero te zijn, maar Jamina gunde me mijn geluk van harte. Maar die escapade dateerde al van vier jaar geleden en je bent nu eenmaal wat je bent, daar kan niemand wat aan veranderen.

Jamina stelde een gedeelte van haar huis open voor exposities van kunstenaars en verzamelaars. Ditmaal organiseerde ze een expositie van replica’s van Precolumbiaanse kunstwerken. Ik arriveerde rond een uur of negen, Jamina hielp me uit mijn kletsnatte regenjas en ik overhandigde haar een klein presentje. Ik droeg mijn grijze pak, een zwart hemd met openstaande kraag en zwarte Nikes.
"Dat had je niet moeten doen, Matt." Ze schudde met het ingepakte cadeautje en hield het bij haar oor. "Wat is het?"
Ik knipoogde.
"Zeg ik niet. Straks opendoen, oké? Voor je naar bed gaat."
"Schelm," reageerde ze grinnikend. "Het is druk. Veel mooie vrouwen."
"En dat vinden wij fijn," zei ik goedgemutst. Daarna volgde ik Jamina naar binnen.

Een half uur later stond ik met een glas Champagne in mijn hand naar een object te kijken. Het was een gladde, houten staf met een kunstig bewerkt handvat. Ongetwijfeld een knuppel of scepter of zoiets.
"Weet je wat dat is?" Het was de stem van een vrouw. Een stem met een vrolijke, wat plagerige ondertoon.
"Nee, niet echt," antwoordde ik terwijl ik me naar de aantrekkelijke vrouw omdraaide, "maar het is een heel mooi stuk."
"Dat is het zeker." Ze lachte haar witte tanden bloot, stak me haar hand toe en zei: "Hoi, ik ben Laura."
Ik beantwoordde haar handdruk. "Matt," zei ik vriendelijk. "Je hebt me nog niet verteld wat die knuppel nu eigenlijk voorstelt," bracht ik haar in herinnering.
"Hij werd gebruikt om jonge meisjes mee te ontmaagden," legde Laura uit. "Tijdens vruchtbaarheidsrituelen... Vreselijk opwindend, vind je niet?"

Ik knikte en en richtte mijn ogen op Laura. Ik vond het mooi zoals haar donkere ogen en ravenzwarte haar afstaken tegen haar bleke teint. Ze was lang, op hakken bijna net zo lang als ik, en ik schatte haar een jaar of dertig. Ze droeg een zwarte pantalon die haar fraaie achterste accentueerde en een wijnrood truitje met een diepe inkijk. In de gleuf tussen haar gladde, roomkleurige borsten telde ik een viertal moedervlekjes.
"Het zijn er vier," zei ik zacht, toen ik zag dat ze me betrapt had. "Moedervlekjes, niet borsten."
Ze schoot in de lach.
"Jamina zei me al dat jij de gewoonte hebt om heel erg direct te zijn."
"Wat zei Jamina nog meer?"
"Dat je een aardige man bent, niet vies bent van wat Bdsm spelletjes en altijd in voor fijne seks zonder verplichtingen."
Nu was het mijn beurt om te grinniken.
"Vind je die knuppel echt zo opwindend?"
Ze knikte.
"Vooral wat een man me ermee zou kunnen doen," antwoordde ze. "Ik word al nat als ik eraan denk."

“We kunnen natuurlijk een vibrator gebruiken,” stelde ik voor, “al vrees ik niet dat het effect hetzelfde zal zijn. Misschien is Jamina wel zo lief van ons de originele knuppel te lenen. Voor één nachtje kan dat toch geen kwaad, nee?”
“De manier waarop jij denkt, bevalt me,” zei Laura lachend. “Het is bijna niet te geloven dat je geen vaste vriendin hebt.”
De woorden hadden haar lippen nog niet goed verlaten of ze had er al spijt van. Haar wangen kleurden donkerrood.
“Sorry, Matt,” stamelde ze. “Dat zijn mijn zaken niet.”
Ik haalde mijn schouders op en glimlachte. “Trek het je niet aan, Laura. De verklaring is eenvoudig; de meeste vrouwen spelen niet graag spelletjes. Dat vinden ze maar drijfzand, en op drijfzand kan je geen huis bouwen.”
“Niet alle vrouwen willen een huis bouwen,” zei Laura. “Sommige willen andere dingen.”
Ik keek haar plagerig aan.
“Ja, sommige willen een man die met een lange, gepolijste knuppel over hun clitoris wrijft en het ding in hun vulva duwt. Zo langzaam dat ze het uitschreeuwen van genot.”

Jamina herkende de koortsige blik in onze ogen en stemde toe. “Voorzichtig met dat ding, hè,” zei ze berispend, terwijl ze me de knuppel overhandigde. “Het is omdat jij het bent, Matt. Maar morgenochtend wil ik hem terug, begrepen?”
Laura wilde op hotel, dus namen we een kamer in het Ibis hotel in de Brusselsestraat. Toen de baliebediende vroeg of we ook ontbijt wensten, keken Laura en ik elkaar aan. We knikten gelijktijdig, ja dus.
Alles aan Laura beviel me; haar opgewekte aard, haar lieve gezichtje en de snoezige manier waarop ze haar hoofd neeg als ze sprak, maar ook haar lichaam. Toen we ons enkele minuten later aan het uitkleden waren, merkte ik pas écht hoe aantrekkelijk ze was. Ze trok haar trui over haar hoofd en haakte haar beha los zodat haar borsten naar voren vielen.
Mijn penis reageerde op de visuele prikkels van de blankheid van haar borsten en van Laura’s fijne, roze tepels. M ’n lid begon zich op te richten. Onder de zwarte pantalon droeg Laura een bleekblauwe string. Die sloot nauw rond haar geslacht, nauw genoeg om er de contouren van haar schaamlippen onder te onderscheiden. Mijn penis schoot omhoog en Laura gniffelde.
“Moet m ‘n string ook al meteen uit?” vroeg ze, met een stem waar de opwinding in doorklonk. Bovendien gaf ze op die manier een klaar en duidelijke boodschap. Door om mijn toestemming te vragen, gaf Laura aan dat ze graag wilde dat ik de leiding nam.
Ik schudde mijn hoofd. “Niet voordat ze door en door nat is. Heb je een inlegkruisje in?”
Ze knikte.
“Haal het eruit.”
“Jij schurk,” zei ze grijnzend, maar ze gehoorzaamde me onmiddellijk. Toen ze de string weer om had, vormde er zich al een donkere, natte vlek bij haar geslacht. Ze strekte haar vingers en reikte naar mijn erectie, maar ik hield haar tegen.

“Niet doen,” zei ik, op een fluistertoon. “Jij bent eerst aan de beurt.” Ik trok mijn leren riem uit mijn kostuumbroek, gebaarde naar haar polsen en zei: “Ik wil zeker zijn dat je jezelf kunt bedwingen, Laura. Armen op je rug.”
Ze nam een onderdanige houding aan en ik gebruikte de riem om er haar polsen mee vast te binden. Haar borst ging op en neer en in hoorde haar ademhaling versnellen. Ze kreunde zachtjes toen ik de riem aanspande, maar niet uit pijn. Het was een geil geluidje, hees en het kwam van ergens diep vanbinnen.
“Bij ons thuis werd er nooit veel over seks gepraat,” zei ik, terwijl ik mijn hand tussen Laura’s benen liet glijden en met mijn vingertoppen over de uitstulping van haar schaamlippen wreef. “Maar één keer, in een zeldzame bui van openhartigheid, vertelde m ’n moeder me dat een vrouw het héél erg op prijs stelt als een man eerst aan haar pleziertje denkt.”
“Een goede raad die jou vast en zeker al veel fijne seks heeft opgeleverd,” zei Laura hijgend. “Mag ik gaan liggen?”
“Straks. Als je helemaal naakt bent.”

Ik schoof mijn hand onder de elastische zijkant van haar string en mijn middelvinger vond het plekje dat Laura het meeste genot schonk. Mijn vingers werden heerlijk glibberig en nat. Onmiddellijk begon ik zachte druk uit te oefenen op haar clitoris. Ze kreunde opnieuw, spreidde haar dijen, stak haar heupen naar voren en drukte haar vulva harder tegen mijn handpalm aan.
Als door een bij gestoken, trok ik mijn hand terug.
“Je gedraagt je schaamteloos en ongehoorzaam,” zei ik. Het echte spel begon en ik nam mijn rol ter harte. Ik zag de uitdrukking in Laura’s ogen veranderen, ze genoot zichtbaar van mijn plagerijtjes.
“Wat ga je doen, Matt?” vroeg ze slaafs.
“Je zult me om genade smeken voor ik met je klaar ben,” antwoordde ik rustig. “Vooruit, trek dat vodje nu maar uit. Ik wil je naakt kunnen bekijken.”

Laura schoof de doorweekte string over haar dijen. Ik keek een seconde naar het verfrommelde stukje textiel op de grond bij haar blote voeten en richtte dan al mijn aandacht op haar venusheuvel. Die was volmaakt te noemen. Een donker vachtje van zijdezachte, fijne haartjes sierde Laura’s onderbuik en schaambeen, en de hardheid van mijn toch al behoorlijk opgezwollen penis nam nog toe.
“Nu mag je op het bed gaan liggen,” fluisterde ik hees. “Ruggelings en met je mooie billen op de zijrand zodat je benen over het bed hangen, maar je mag ze nog niet spreiden. Dat wil ik zelf doen.”
Laura slaakte een luide zucht. Haar adem vibreerde, alsof zelfs haar ademhaling zich bewust was van de seksuele spanning die er in de lucht hing.
Ze ging op het de rand van het bed liggen, haar met mijn leren riem samengebonden polsen verdwenen onder haar naakte lichaam. De gesp van mijn riem prikte in haar onderrug.
Het staal drukte hard tegen haar huid, tussen de kuiltjes boven haar ronde billen. Toch bewoog ze zich niet. De gesp zou een merkteken achterlaten en ze wilde dat straks in de spiegel kunnen bekijken.

Ik kwam zo dicht bij Laura staan tot ik haar knieën raakte, boog me naar haar toe en spreidde haar benen. Langzaam dwong ik haar om zich helemaal voor mij te openen, terwijl ik genoot van de aanblik van Laura’s rozige geslacht. Alles aan haar opengesperde vulva glinsterde en was nat van het vocht dat opwelde bij haar schaamlippen en overvloedig uit haar opening vloeide.
“Oh, Matt… Ooooow, ja! Mmmmh,” kreunde ze, toen ze voelde hoe ik de gladde, houten knuppel uit Jamina’s tentoonstelling op haar kloppende geslacht liet rusten.
Ze kronkelde wellustig met haar heupen en begon me te smeken om de knuppel in haar te steken, maar natuurlijk ging ik niet op haar smeekbeden in. Integendeel, ik wreef minutenlang met het donkere, gepolijste ding over de plekjes die haar meest genot schonken.
Ik gebruikte hem om haar gezwollen schaamlippen open te spreiden en om er haar super gevoelige klitje mee te aaien. Maar ook als een soort van kwast die ik eerst enkele centimeters in haar vulva liet binnendringen, om hem er dan weer uit te halen en er het zwarte vachtje van fijne haartjes rond haar geslacht mee te verven. Als verfstof gebruikte ik het verrukkelijke vocht dat Laura zelf uitscheidde.
Ze schokte. Ze kronkelde en kreunde. Laura genoot.

Onder andere omstandigheden zou ik ook uitgebreid de tijd genomen hebben om mijn stijve penis heerlijk te laten kwellen, maar Laura’s gekonkel had me zodanig opgewonden dat ik haar daar en dan wilde bezitten. Het was sterker dan mezelf.
Enkele tellen later – de tijd om een condoom aan te brengen – drong ik in haar naar binnen. Ik had het gevoel haar helemaal te vullen en voelde me geheel omsloten door het zachte, knedende vlees van haar binnenste. We smolten samen. Samen. En klaarkomen was een heel klein beetje de dood in de ogen kijken. Dat gevoel had ik alleen wanneer mijn orgasme zo intens was dat het tientallen seconden duurde voor ik mezelf weer terugvond nadat ik mijn zaad uitgestort had.
Het ontbijt was ook fijn en Laura en ik besloten om onze opties open te houden. Niemand hoefde zich tot iets verplicht te voelen. Zelfs het GSM nummer dat ik Laura gaf, was écht mijn geheime nummer. Met de G voor gratis en de S en M voor mmmh...

Einde


Aantal keer bekeken: 18285
Waardering: 8.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online