Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Leenheer.

U leest om dit moment het verhaal Leenheer gepost door Dizja. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Dizja
Gepost op: 2011-4-10

Verhaal:

Leenheer
“Nee, jij mag mij niet neuken.” Ze tuit haar lippen eigenwijs.
“Een andere keer dan wel?”
“Alleen als je doet wat ik wil”, antwoordt ze.
“Maar hoe weet ik wat jij wil?”
“Ik geef je wat opdrachten.” Ze kijkt hem uitdagend aan. “Ten eerste: Zoek een bijzonder voorwerp, dat je in me wilt stoppen en stuur me een foto. Nu moet je gaan.” Zijn adem stokt.

Deze opdracht is te doen. Zijn gedachten draaien op volle toeren. Elke fallusvorm passeert de revue. Van groentes, via enorme dildo’s tot gebruiksvoorwerpen. Hij houdt het simpel en koopt bij de sexshop een enorme dildo en verzend de foto. Opgewonden bedenkt hij hoe het zal zijn om die haar kutje in te zien glijden en of hij dat ooit zal mogen zien.

Haar antwoord liegt er niet om. Kort en zakelijk. ‘Opdracht 1 voltooid. Nu volgt opdracht twee. Schrijf voor mij de plaats op waar jij het liefst sex zou willen hebben. Binnen 24 uur wil ik jouw antwoord.

Daar het lente is besluit hij voor de buitenlucht te kiezen. Een plaats bij een meer in haar woonplaats, beschut door bomen. Bij mooi weer bestaat de kans om gezien te worden, hopelijk vind zij dat ook een geil idee.

Opdracht drie: Vertel mij waar je mijn lichaam voor zou willen lenen?

Heetgebakerd beschrijft hij zijn fantasieën in de hoop ook haar warm te laten lopen. Haar antwoord is koel: ‘Haal me over 13 dagen op om half negen ’s ochtends en neem het voorwerp uit opdracht 1 mee. Je hebt de test doorstaan en mag me hebben voor een paar uurtjes. Op mijn voorwaarden.’

Dertien dagen later stopt hij voor haar deur en toetert, op haar verzoek. Na een minuutje komt ze naar buiten, haar haren los, wapperend in de wind. Rode lippen, rode schoenen. Ze pakt zijn blik en laat hem niet meer los tot ze naast hem zit. Hij wil haar kussen, maar ze keert hem haar wang toe.

“Eerst koffie.”
“Waar?”
“Bij het benzinestation.”
Daar aangekomen haalt hij snel koffie. Teruggekomen met twee bekers krijgt hij wat hoop. Ze heeft haar jasje uitgetrokken en showt haar overvloedige decolleté. Hij kan zijn ogen er niet vanaf houden. Voorzichtig nipt ze van haar hete koffie. Hij kan niet nalaten te fantaseren hoe het zou voelen om die lippen om zijn lul te voelen. Ze lacht naar hem, alsof ze zijn gedachten geraden heeft.

“Waar is het?”
Zonder verder te vragen haalt hij een tasje vanonder de zitting vandaan. Ze opent het en glimlacht. Uit haar eigen tas pakt ze een flesje. Ze laat de inhoud van het flesje rijkelijk over de dildo stromen. Olie.
“Zou hij passen?”Spottend rollen de woorden van haar lippen. Ze wacht zijn antwoord niet af, bevochtigd haar vingers met wat olie en steekt drie vingers onder haar rokje. Stiekem buigt hij voorover en ziet hoe ze eersr het goedje tussen haar schaamlippen smeert en vervolgens een kus op de nepeikel geeft, alsof ze het ding veel geluk wenst. Ze beweegt het blauwe rubber onder haar rokje.
“Oh, hij is wel erg groot.” Even gaat ze verzitten, stroopt haar rokje op en spreidt haar benen. Met enige druk verdwijnt het gevaarte in haar. Hij hoort hoe haar adem even stokt, maar verder blijft ze uiterlijk onbewogen. Rustig beweegt ze de dildo op en neer. Steeds als hij eruit gaat maakt het een zuigend geluidje dat hem opwindt. Als ze het merkt stopt ze en pakt zijn hand.
“Dit wil je, hè?”fluistert ze, terwijl ze de hand in haar topje leidt. Hij voelt haar haarde tepels en knijpt er zachtjes in, speelt er mee, terwijl hij als gebiologeerd, naar haar kruis kijkt en luistert.
“Vind je dit geil? Vertel me wat je wil, geneer je niet en doe het grof.”

“Ik wil naar het water. Sorry, maar het enige waar ik aan kan denken is dat ik jou wil neuken.”
“Hoe?”
“Doet er niet toe.” Hij start de auto. Ze haalt de dildo uit haar kut en begint hem af te likken.
“Je mag me neuken.” Even kijkt hij haar aan. Ze vervolgt: “Maar… Ik wil ook in mijn kont geneukt worden. Dat is zo lekker… Ik smeer jouw lul in met olie, zodat je voorzichtig mijn kontgaatje in kunt glijden, dat met wat vingers vast wat is opgerekt. Wat denk je daar van?” Hij knikt alleen maar ‘ja’. Ze is nog niet klaar: “En ik wil dat je mijn g-spot vindt. Heb je weleens een vrouwelijke ejaculatie meegemaakt?”
Het idee van een spuitende vrouw windt hem op. Antwoorden lukt niet, maar inmiddels zijn ze bij het meertje aangekomen, dus hij haalt zijn hand uit haar kleding en loopt hand in hand met haar naar de bosrand. De grote blauwe dildo heeft ze als een handtasje aan haar hand bungelen. Ongegeneerd.

Op de deken, die hij uitspreidt over het gras, vleit zij zich neer. Op een elleboog liggend kijkt ze naar hem. Ongemakkelijk komt hij naast haar liggen en pakt de dildo uit haar handen.
“Mag ik?” Keurend laat hij zijn handen over het voorwerp glijden. Haar aankijkend manouvreert hij zijn hand via haar been omhoog. Ze laat het schijnbaar onbewogen toe. Als zijn vingers haar schaamlippen bereiken voelt hij gelijk dat die onbewogenheid uiterlijke schijn is. Ze is nat. Hij hoeft haar kutje niet in te gaan om dat te voelen. Ze pakt zijn pols.
“Ik wil stevig geneukt worden.”
“Komt voor elkaar.”
Eén vinger vindt ze niet genoeg, dus hij stopt een tweede in haar en beweegt op en neer. Onbeschaamd stopt zijzelf nog twee vingers in het gaatje. Met haar andere hand besprenkelt zij zichzelf met olie. Even draait hij met de blauwe eikel over haar klit, om hem vervolgens in één beweging bij haar binnen te drukken. Oef. Dat vult. Ze kreunt. Haar eerste kreuntje. Met één hand trekt hij haar topje wat omlaag en zuigt aan haar tepel. Ze hapt naar adem. Een zwakke plek. Nu is het zijn beurt om te plagen. Hij laat haar tepel los en duikt met zijn hoofd naar haar onderbuik. Hij kust zich een weg naar het blauwe monster dat nog steeds in en uit haar kut bewogen wordt. Zijn tong beweegt op het randje, dat steeds beweegt als de dildo naar buiten getrokken wordt. Ze hijgt. Omhoogkijkend ziet hij dat ze zelf de weg naar haar tepels gevonden heeft.

Zijn lul plakt inmiddels tegen zijn buik, maar hij wil nog niet. Nog niet. Hij pakt het flesje olie en smeert haar borsten ermee in. Ze helpt gretig mee en algauw glimt haar hele bovenlichaam. Hij duikt tussen haar benen en likt met volle tong om haar klitje, die inmiddels uit haar ver openstaande kut, steekt. Elke keer als hij de dildo diep in haar steekt stopt hij zijn gladde ringvinger in haar kont. Ter goedkeuring beweegt ze haar kont naar zijn vinger. Meer. Meer. Ze pakt de dildo over, zodat hij zijn handen vrijheeft. Eén om haar borsten te masseren, stevig, net niet pijnlijk, en de andere om zich te focussen op haar kontje.
“Zal ik eens kijken of er wat meer dan dat ene vingertje in past?”
“Jahaaa.”
De tweede geoliede vinger verdwijnt in haar kontje, en ook nummer drie kan ze nog aan, merkt hij tot zijn grote plezier.
“Ik ga je zo in je kont neuken, oké?” Ze knikt ja, en zegt: “Ik wil je pijpen. Elke centimeter van jouw lul wil ik voelen, proeven op elk mogelijke plaats.” Snel opent hij zijn broek. Ze gaat overeind zitten, maar haalt de dildo niet tussen haar benen vandaan. Wippende bewegingen makend zuigt ze aan zijn lul, laat haar tong langs zijn eikel glijden, smakt als ze het eerste voorvocht proeft. Haar vingers masseren zijn ballen, die als tweede aan de beurt zijn om in haar mond te glijden. Ze zuigt ze één voor één in haar mondje met een soort van plopbeweging voelt ze hem schrikken en vervolgens genieten. Hij beweegt zijn lul ver achter in haar keel, terwijl de dildo nog verder in haar kutje gedrukt wordt. Likkend, zuigend, knabbelend voelt ze zijn spieren spannen, tot… “Nee, jij mag nog niet”, zegt ze en gaat weer liggen. Ze haalt de dildo uit haar en stopt vier vingers in haar kutje, terwijl ze met haar ogen vraagt of hij het over wil nemen.
“Ik wil alles’, hijgt ze zachtjes.
Zonder aarzelen steekt hij drie vingers in haar kut, beweegt wat op en neer en stopt ook zijn vierde vinger erbij.
“Wil je meer?”
“Jaaa.” Hij drukt de vier vingers wat dieper en giet wat olie uit het flesje. Het glijdt heerlijk. De duim bereikt nu ook haar lichaam. Tot zijn knokkels stopt hij zijn hand in haar, inmiddels heftig kronkelende, lichaam. Verder past het niet, al probeert haar lichaam zich nog verder om de hand te sluiten in wild op en neer gaande bewegingen.
“Voel”, fluistert ze. Hij haalt zijn hand uit haar en kijkt vragend. Met haar vinger maakt ze een ‘kom hier’- gebaar.
“Doe eens zo?” Met zijn vinger in haar kut herhaalt hij haar gebaar en begrijpt wat ze bedoelt. Een klein deel in de vochtige ruimte zwelt wat op. Het voelt wat zompiger dan de rest van de kut. Zachtjes tast hij de hele ingang af, op zoek naar meer ontdekkingen.
“Kleedt je helemaal uit.”Haar stem klinkt raar. “Ik ga je onderspuiten, vindt je dat geil?” Ze draait met haar billen naar hem toe, zodat hij nu naakt tussen haar benen zit.
“Vinger me. Niet op en neer, maar heen en weer.” Zonder na te denken doet hij wat ze zegt. Zelf draait ze rondjes langs haar klitje en haar lichaam beweegt relaxed met zijn vingers mee. Al snel hebben haar vingers haar borsten gevonden en kneedt zij ze steeds steviger, terwijl hij met zijn eikel tussen haar schaamlippen begint te soppen en haar verder vingert.

Opeens voelt hij de toegang nauwer worden. Haar ogen kijken hem geil smekend aan, dus hij begint wat sneller te bewegen. Har lichaam schokt als hij wat vocht over zijn vingers voelt stromen. Snel stopt hij er nog wat vingers bij. In grote golven spuit haar geile water over zijn buik en lul, die daardoor nog stijver wordt. Heel even stopt hij hem in haar kutje, maar ze duwt hem er weer uit en draait zich onder hem om, haar billen hoog in de lucht. Hij laat zijn lul door haar geoliede bilspleet glijden, wachtend wat zij gaat doen. Onder zijn ballen door voelt hij drie vingertjes haar kont inglijden. Onverwacht spreidt hij haar billen en drukt zijn eikel tegen haar kontje. Voorzichtig laat hij zich in haar strakke, hete kontje glijden tot de eikel er helemaal inzit, dan kan hij zich wat ruwer naar binnen duwen. De oliefles doet nog eens goed dienst. Voorzichtig laat hij zijn lul naar helemaal naar buiten glijden om hem iets harder weer naar binnen te stoten. Na drie keer kan hij haar zó hard in haar kont neuken dat zijn buik haar billen raakt. De blauwe dildo vind de weg naar haar kutje weer en hij voelt hem tegen zijn lul aan bewegen. Hij gromt. Lekker. Af en toe neemt hij even rust en kijkt dan hoe hij haar kontje heeft opengeneukt. Het blijft namelijk wijd openstaan in de hoop snel zijn eikel weer te mogen ontvangen.

“Wissel.” Ze hijgt, draait zich weer om en laat de dildo in haar kont verdwijnen.
“Zin in ‘la grande finale’?
Met twee handen grijpt hij haar tieten en ramt, zonder nadenken zijn lul diep in haar. Heftig beweegt ze de dildo, op de dezelfde maat als zijn wilde, stevige ritme. Haar kut voelt heet en nat. Steeds knijpt ze haar spieren samen, zodat hij haar goed voelt. Onwillekeurig raakt hij haar G-spot, merkt hij aan haar ongecontroleerde bewegingen. Hij probeert er nog wat meer tegenaan te rijden. Ineens grijpt haar kut hem zo strak dat hij bijna niet meer kan bewegen. Even hapt hij naar adem, maar dan laat ze hem met een golf geil weer gaan. Met haar handen vangt ze het op en likt het geil van haar vingers. Hij pakt, al stotend, haar andere hand en likt het van die vingers af.

Met het klaarkomen is de dildo met kracht uit haar lichaam geschoten. Hij pakt hem, laat hem aflikken door haar. Ze pakt vervolgens zijn lul en likt ook deze helemaal schoon. Onafgesproken gaat ze op haar zij liggen, wetend dat zijn ‘grande finale’ er ook aan zit te komen. Heftig begint zij zichzelf te vingeren als ze zijn eikel voor haar opgerekte kontje voelt. Naar adem happend ontvangt ze zijn lul, terwijl die krachtig, wild in haar kont beweegt. Steeds helemaal eruit en dan helemaal erin. Elke keer als het randje van zijn eikel binnenkomt slaakt zij een kreetje. Het voelt zo vreselijk, afschuwelijk lekker. Haar vingers naast elkaar bewegend in haar kutje voelt zij zijn lul ook van binnenuit. Zijn spieren spannen, ze laat zich los, hij ramt, heit. Ze schreeuwt. Hij komt, spuit zijn zaad krachtig in haar kontje. Ze voelt het. Zijn zaad is nog warmer dan zijzelf. Nog in haar naschokkend brengen haar vingers haar tot een nieuw hoogtepunt en ze spuit over zijn buik en de zich terugtrekkende lul.
Even likt ze zijn half slappe lul schoon en zakt dan in zijn armen. Eventjes.
“Het is fijn zo.”
“Jij bent fijn”, zegt hij.
Op haar verzoek brengt hij haar naar huis.
“Wanneer spreken we weer af”, vraagt hij.
“Ooit. Misschien.”

Reacties? dizja@hotmail.com





Aantal keer bekeken: 7256
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online