Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lekker naar het bos. .

U leest om dit moment het verhaal Lekker naar het bos. gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2009-4-5

Verhaal:

Lekker naar het bos.
Na een dag op school te zijn geweest was ik nogal moe. Ik kwam thuis en wou net de deur achter me dicht doen, toen ik een kreunend geluid hoorde. Het was mijn vriendin Jessica in de slaapkamer. Ik keek door een kier van de deur en zag dat ze helemaal naakt in bed lag. Ze had haar benen gespreid en voeten tegen elkaar. Te hield en vibrator tegen haar klitje aan, en een beetje in haar kutje. Ik keek even stiekem mee via de gang, en zag dat haar tv ook aan stond. En vrouw pijpte een man. Jassica keek erna terwijl ze haar vibrator richting haar mond hield, en begon het te pijpen. Ze ging nu op haar buik liggen met de vibrator in haar kutje. Ik riep expres heel ongewoon: 'schatje ik ben thuis!' Ze kwam heel onschuldig aanlopen en zei dat ze net onder de douche wou. (omdat ze helemaal naakt was). Ik zei: 'zullen we dan lekker samen onder de douche?' Natuurlijk mocht dat wel!!! Toen we onder de douche waren begon ik meteen haar rug te zeepen. Ik drukte steeds een beetje met mijn eikel tegen haar rug aan. Mijn eikel ging steeds meer naar onder. Tot haar kont. Jessica zei dat ze mij in haar wilde voelen. Dus ik drukte mijn eikel tegen haar kont en liet hem langzaam naar binnenglijden en begon haar te neuken terwijl ik aan haar borsten zat. Ze vertelde toen dat ze was klaargekomen met een vibrator en een film. Ik stelde voor om naar het bos te gaan. Zei deed zonder een BH een hemdje aan en in zonder onderbroek in mijn spijkerbroek. We reden naar het bos en namen de dekens mee. Toen we er waren gooide ik de dekens neer en ging erop liggen. Nadat Jessica nog is goed om haar heen had gekeken ging ze naast me liggen. We kleden elkaar langzaam uit. Ik pakte haar borsten vast en begon eraan te likken. Mijn lul begon al aardig stijf te worden!!! Ze legde haar hand op mijn buik en ging langzaam naar beneden tot mijn lul. Ze trok mijn broek uit en begon met te pijpen terwijl ik haar borsten likte. Uiteindlijk was het uitgelopen op keiharde porno in het bos. Ik spoot op het laatst nog lekker wat zaad in haar.

Aantal keer bekeken: 9182
Waardering: 4.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online