Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lekker ondeugend.

U leest om dit moment het verhaal Lekker ondeugend gepost door Linlin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Linlin
Gepost op: 2009-6-30

Verhaal:

Lekker ondeugend
Leerde hem kennen bij een optreden van een band in oktober, ik was met mijn vriendin mee. Maar een goede vriend katste hem af, toch bleef hij mijn andacht trekken. Helaas was hij de keer daarop er niet bij de groep. Ik was teleurgesteld maar legde me er bij neer was teminste getrouwd en mocht niet aan andere kerels denken. Kreeg helaas thuis de laatste tijd niet wat ik graag wilde.
De keer daarop maakt mijn buik een sprongetje maar liet hij mij links liggen voor mijn vriendin, die alleen maar oog had voor de zanger van de groep, kwam hij achter. De dag daarna wilde hij mij op msn toevoegen en ik deed dat.
Veel leuke gesprekken volgden en we spraken keer af op een tentfeest in mijn buurt. Hij bleek in limburg te wonen en ik in het oosten zo´n 180 km van elkaar.
Dus ik tegen mijn man gezegt dat ik met een kameraad Rick naar het feest ging op eerste pinksterdag, Rick wist er van en wilde dat ik een leuke avond kreeg. Als mijn man zou vragen was hij mee geweest en hadden we een topavond gehad moest hem wel sms als ik na huis reed.
Om 19 u de kleine man van 3 in bed gelegd, me op gemaakt maar niet te veel leuk shirtje aan maar niet te bloot, in mijn tas een ander shirtje en mijn make-up tasje, man een afscheids kus gegeven.
Met kriebels in mijn buik bel ik hem op. Met Han ik ben er al. Oke zeg ik waar zit je. Op het gras naast de kermis met stel vrienden maar je ziet me wel. Daar aangekomen eerst mijn make-up bij gewerkt en shirtje gewisseld.
Ik loop het terein op een grote kermis en daarnaast een grote tent. Naast de kermis een groot grasveld met de caravans van de kermismensen en van de groep van hem. Ik loop er naar toe en hij komt me tegemoet lopen, slaat de armen om me heen en zoent me op mijn mond. Ik kan het niet laten om mijn tong in zijn mond te duwen, hij zoent heerlijk terug, voel het kriebelen in mijn buik. Je bent heerlijk zegt ie, begin te blozen dat heb ik lang gehoord.
Kom we gaan naar de rest zegt ie. De meiden kijken me verbaast aan en vragen wat ik daar moet aan hem. Ze is met mij mee zegt ie en dat ze me met rust moeten laten. Er is geen stoel meer dus ga tussen zijn benen ziten en ga ondeugend met mijn hoofd naar achteren, ik voel 2 handen op mijn schouders en een mond naast mijn oor, als je zo doorgaat gooi ik je eerst de caravan in en neuk ik je. Ik daag hem uit en zeg dat ie dat niet durft, ik voel een tong langs mijn oorlel omlaag gaan naar mijn nek hij weet dat ik daar niet tegen kan, laat zijn handen over mijn rug naar beneden glijden bij mij shirtje in dat aan de achterkant open is, ze glijden naar voren na mijn borsten en buik. Ik merk dat de rest zich nergens wat van aantrekt en gewoon hun gang gaan. Het zet mij aan om door te gaan en draai mijn gezicht bij zoen hem weer wat wordt ik hier geil van, het is veel te lang geleden dat ik zo gezoend werd.
De rest van de groep staan op, ze gaan richting de tent of we mee gaan. We kijken elkaar aan en zeggen dat we nog ff daar blijven. Een van de meiden duikt de carvan in en komt terug met een rits condooms, ze geeft ze aan Han hij kijk me aan en begint te lachen maar zegt niets. Ik ook niet, we hebben het daar alang over gehad. Samen lopen we zijn carvan in en beginnen te zoenen hij rolt mijn shirtje om hoog en gooit hem op het aanrecht mjin bh volgt, zijn handen op mijn borsten heerlijk zijn tong volgen zijn handen en zijn tanden bijten zachtjes in mijn tepels. Ik maak een gilletje wat lekker, hij weet precies wat ik lekker vind door onze gesprekken.
Ik knoop zijn broek los en trek zijn shirt dr uit gooi het bij de mijne, zijn broek staat strak gespannen, ik bevrijd zijn stijve lul neem hem in mijn handen wat lekker hard maar toch lekker zacht wil hem in mijn mond. Ik duw hem op het bed en trek zijn broek en short naar benenden, kruip boven op hem zoen hem en ga met mijn mond langzaam naar beneden pest zijn tepels en ga verder naar beneden.
Ik neem zijn zak in mijn hand en wrijf zachtjes met sijn ballen tegen elkaar hij kreunt het uit van genot en kronkeld onder mijn. Heerlijk ik merk dat ik nat ben en dat ik het niet uit houd wil hem, maar nu nog niet. Hij gooit mij van zich af en gaat boven op mijn zitten. Zo zegt ie nu ben jij aan de beurt. hij trekt mijn broek en string van mijn billen en kijkt goed keurend, zijn vingers gaat van mijn navel naar beneden naar mijn natte kutje, ik houd mijn adem in. Zijn vinger glijf er in zijn mond drukt ie op mijn mond en ik kreun het uit wil gil geven maar wordt gesmoord. Zijn mond gaat naar mijn tepel. Ik wordt gek van geilheid kan niet meer wil hem nu, maar laat hem zijn gang gaan,zijn mond gaat lager en lager en nemen de plaats in van zijn vingers, die op hun beurt weer iets verder tussen mijn billen gaan. Ik voel zijn tong op mijn klit en wordt gek, zijn vingers gaan naar mijn sterretje en gaan naar binnen. Ik voel dat ik ga komen, hij stop net voor ik kom. Hij zegt dat ik nog even moet wachten, hij gaat boven op mijn liggen en steekt zijn stijve lul in mij heeerlijk met 2 stoten komt hij klaar en kijk me aan. De condooms liggen nog op het aanrecht we lachen er om. Jou tijd komt nog zegt ie, we kleden ons weer aan als ik mijn string aan wil doen zegt ie nee! en gaan naar de tent.
Maar kan het niet laten om hem tijdens het optreden van de band af en toe in zijn kruis te grijpen, krijg af en toe een opmerking van hem naar mijn hoofd dat ik maar even moet wachten. Tijdens het optreden gaat ie achter me staan ik sta vooraan tegen het dranghek, slaat zijn armen om me heen en legt zijn mond in mijn nek, zo nu ben jij aan de beurt. ik ben beetje verbaast maar wacht af hij laat zijn hand bij in mijn broek glijden en vind het genotsknopje zo zegt ie precies goed en masseerd het lekker. Door het geluid van de band hoor de rest het niet en hij zegt dat hij het heerlijk vind mij zo te zien genieten. Ik voel dat ik kom, en dat mijn vocht over zijn vingers loopt. Hij lacht zo zegt ie das ook gebeurt en haalt zijn hand uit mijn broek. Ik kijk op en zie dat ie knipoogt draai mij om en de gitarist knipoogt naar mij. Ik voel dat ik begin te blozen, steek mijn tong uit. Hij lacht er om.
De rest voelt de spanning tussen ons en de meid van de condooms vraagt of ze van pas kwamen, ik begon te lachen maar zeg niets.
Na afloop lopen we met zijn allen naar de caravans en de band komt er ook aan lopen de gitarist gaat naast ons zitten en vraagt of ik heb genoten met een knipoog. Ik zeg Ja, mooi Ik ook zegt ie. Han begint te lachen en zegt heb ik je toch gezegt dat ze lekker is.
Maar ze is van mij.
Het is half 5 als ik naar huis ga, maar geniet nog lekker na. Ik sms Rick dat ik heb genoten en dat ik naar huis rijd, krijg sms terug ben je ook een lekkere slet.
Over 4 weken weer naar een tentfeest en after party met mijn vriendje






Aantal keer bekeken: 19139
Waardering: 4.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online