Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lekkere Zus.

U leest om dit moment het verhaal Lekkere Zus gepost door Johan. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Johan
Gepost op: 2009-7-2

Verhaal:

Lekkere Zus
Hallo, ik ben Johan ik ben 14 jaar. Ik heb een lekkere 16 jarige brunette met grote tieten als zus. Ik geil vaak op haar. Dit waargebeurde verhaal verteld je wat er gebeurde op een zaterdag avond.

Mijn ouders waren naar een concert en zouden pas de dag daarna thuiskomen.We gaven een feestje thuis met veel eten en drinken voor onze vrienden. We waren met een stuk of 10 een film aan het kijken op de kamer van mijn zus. Ze had een kort rokje aan en een geile truitje waarbij ze duidelijk veel inkijk had. Ik kon niet ophouden met staren en ik werd bloedgeil van mijn eigen zus. Om ongeveer half 1 ging iedereen naar huis. Mijn zus zwaaide iedereen uit maar ik was inmiddels zo geil dat ik me begon af te trekken in de badkamer. Bij toeval was ik vergeten de deur op slot te doen en niet veel later kwam mijn zus de badkamer binnen. Maar wat ik niet had verwacht was dat ze een pakje condooms in haar handen had. Op een uitdagende manier nodigde ze me uit op haar bed en ik was inmiddels zo geil dat mijn pik op springen stond. Ik liep haar kamer binnen en veel te strakke lingerie liet haar grote tieten er heerlijk uit zien. Ze spuwde op haar hand en stopte hem in haar string. 'Ik wil komen' fluisterde ze terwijl ik op haar bed ging zitten. Ze ging op de grond zitten en trok mijn broek langzaam omlaag. Ze begon me heerlijk sappig te pijpen. Ik wist niet of mijn zus ervaring had maar dit goddelijke gevoel hield niet op en ik voelde dat ik zou gaan komen. Mijn zus hield op met pijpen en begon me te trekken. Eerst een beetje traag, toen iets harder en uitdagender en zo wisselde ze het af tot ik klaarkwam in haar mond en ze alles doorslikte. Ze begon weer op te staan en beet zachtjes in mijn oor. Dat mijn bloedeigen zus dit ooit zou doen had ik nooit verwacht maar ik voelde me zo geil dat ik wel verder wilde gaan. Ze trok haar lingerie uit en ik kon haar prachtige ronde, inmiddels glad van de speeksel, tieten zien. En ze begon me te paaien om haar te gaan bevredigen. Ik deed mijn condoom om mijn lul en begon zachtjes in haar te pompen. Ze begon lichtjes te kreunen en ik vond het een heerlijk gevoel. Ze kwam klaar en haar vagina vocht maakte mijn lul volledig nat. Mijn zus kon er niet genoeg van krijgen en keerde haar kont naar me toe. Ik stopte mijn keiharde lul in haar anus en begon hard te pompen. Ik kwam klaar. Mijn zus wilde ook haar orgasme niet missen. En ik befde en vingerde haar klaar. Ik trok mijn ondergoed weer aan maar mijn zus hield me tegen. 'Nog 1 keertje' fluisterde ze. En ze pijpte me helemaal leeg.
Ik ging toch maar naar bed. en heb de hele nacht gedroomd over mijn geile zus met haar lekkere, sappige, geschoren kutje.

MMM...

Word vervolgt.

Aantal keer bekeken: 31636
Waardering: 5.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online