Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lekkers Stiefzus .

U leest om dit moment het verhaal Lekkers Stiefzus gepost door Harry de Winter. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Harry de Winter
Gepost op: 2011-6-3

Verhaal:

Lekkers Stiefzus
Het is alweer een tijdje geleden dat mijn stiefzus Denise mij die ongelovelijke pijpbeurt heeft gegeven. We hebben het er nadien nooit meer over gehad en er is geen vervolg gekomen. Wel is ze redelijk schaamteloos. Ze lag gisteren topless te zonnen in de tuin. Ze wist dat ik ook thuis was, maar ze gaf er geen zier om. Ik keek daar het raam en zag haar liggen op een badlaken op het grasveld. Eerst lag ze op haar rug en zag ik haar kont in een kleine bikineslip. Het zag er goed uit, het kleine stukje witte stof wat haar billen bedenkt was strak gespannen en ik kon de aftekening goed zien. Mijn arm was weer genezen, langzaam liet ik mijn hand in mijn broek zakken en begon te trekken. Even later viel mijn korte broek op de grond. Wat spuug, zakdoek en een lekkere stiefzus in de tuin. Het duurde niet lang voordat ik klaar was. Toen ik ongeveer een half uur later weer uit het raam keek had Denise zich omgedraaid. Ik liet mijn ogen langs haar lange bruine benen glijden. Daarboven was het kleine lapje stof weer dat zo strak zat dat haar lippen zich aftekenden. Haar “teen” liet een siddering daar mijn lichaam gaan. Haar buik glansde door de zonnebrandcrème en daarboven haar D-cup. Haar borsten glansden, twee natuurlijke heuvels overgoten door de zon. Ik hield het niet meer en ging nogmaals zelf aan de slag. Even later spoot ik me leeg terwijl mijn blik gericht was op de borsten van mijn stiefzus. Ik bleef nog even staan te genieten. Even later kwam er een auto de inrit op. Snel deed Denise haar top weer aan, naakt zonnen wilde haar vader niet hebben. Ze keek omhoog en zag me staan. Ik voelde me betrapt en ik liep snel verder mijn kamer in zodat ze me niet meer kon zien.

Ik was het huis uitgevlucht en naar een vriend gegaan. Na een uur kreeg ik een sms’je van Denise. “Beviel het je wat je zag?” Ik antwoordde niet, wat zou ik moeten antwoorden? ”Ja, ik ben zelf twee keer gekomen op die lekker kont en tieten van je.” Na een kwartier kwam er nog een sms’je “nou?”
Weer antwoordde ik niet en ik kreeg ook geen sms’jes meer. ’s Avonds heb ik Denise niet meer gezien. Tegen een uur of tien ging ik naar boven en kwam ik langs haar slaapkamer. Ik zag dat de deur op een kier stond, maar ik wilde er alleen maar zo snel mogelijk langs lopen om niet op te vallen. Alleen al bij de gedachte van vanmiddag kreeg ik een rooie kop. Het laatste wat ik wilde was mijn stiefzus zien. Toen ik net voorbij haar deur was hoorde ik mijn naam. Denise riep me. Doorlopen zou stom en raar zijn. Ik stapte haar kamer binnen en zag dat Denise achter haar computer zat. Ze draaide de haar stoel om en keek me aan. Het was nog steeds warm. Ze had een korte zwarte hotpants aan en een klein blauwe shirtje die strak om haar lichaam paste. “ik zit met een oude vriendin uit A’dam te Skypen. Ik vertelde haar over mijn nieuw broertje en wilde je even voorstellen” Kijk Sharon, dit is mijn broertje!” Ik zag Sharon op het scherm. Het was een vrouw met donker haar. Ze zag er goed uit. “Zo Denise je hebt niets teveel gezegd!” Sharon begon wat te lachen “En heb je een vriendin kereltje?” Ik begon wat te blozen “Nee, op het moment niet.” Terwijl Sharon mij weer een vraag stelde en ik me afvroeg waarom dit gesprek plaatsvond voelde ik een hand aan de binnenkant van mijn been. “Heb je nog wat leuks gedaan vanmiddag?” vroeg Sharon. De hand op mijn been ging omhoog bij mijn pijp in en wurmde zich een weg in mijn boxershort. De hand begon mijn ballen te masseren. Ik keek Denise aan die alleen maar lachte. “Nee, ik ben alleen maar bij een kameraad geweest.” Mijn lul begon stijf te worden. Ik voelde hoe de vingertoppen over mijn eikel streken. Met haar hand had ze nu mijn lul vast en met haar duim draaide ze rondjes over mijn eikel. Denise zei tegen Sharon dat ze even wat moest doen en dat ze later misschien wel weer online kwam, ze drukte het programma weg. Ze liet mijn lul los en liep naar de deur en deed die op slot. Ze stond voor haar bed en langzaam deed ze haar broek uit. Vervolgens trok ze haar shirtje uit. Daar stond mijn stiefzus naakt in haar kamer. Mijn lul was helemaal stijf en had pijnlijk weinig ruimte in mijn broek. “Trek je uit en ga op het bed zitten” Ik trok mijn broek en shirt uit. Denise pakte wat bij de computer weg en zette de computer anders neer. Het kon me niet boeien. Ze ging op het bed liggen en wenkte me. Even stond ik daar, mijn stiefzus op het bed. Prachtige borsten, lekker lichaam. Ik stond daar met mijn stijve lul voor haar bed. Zij was 26 en ik was 18. Ik liet me zakken op het bed en liet mijn tong langs haar been omhoog gaan. Er ging een siddering door haar heen toen ik bij haar lies kwam. Mijn tong raakte zacht haar klit aan. Ik drukte mijn mond op haar kut en liet mijn tong in haar kut verdwijnen. Met mijn duim masseerde ik haar klit. Soms liet ik mijn duim even tussen haar lippen glijden. Ik voelde haar tintelingen, haar sidderingen. Ik liet twee vinger in haar kut glijden terwijl ik met mijn tong over haar klit ging. De vingers gleden snel in en uit haar hut die inmiddels goed nat was. Even stopte ik, ik pakte heupen en duwde haar iets omhoog. Met mijn duimen trok haar billen wat open. Mijn tong gleed langs haar anus, de top duwde ik ertegenaan. Ik voelde haar rillen. Ik trok haar naar de rand van het bed. Met mijn tong bleef ik over haar anus gaan terwijl ik met mijn duim haar klit bleef masseren. Het duurde even en toen voelde ik dat ze ging komen. Twee vingers drukte in haar kut terwijl ik haar klit bleef masseren, nu met mijn tong. Ze kwam klaar, ik voelde haar schokken en hoorde haar kreunen. Ik bleef likken en zuigen aan haar kut en proefde haar sappen. Langzaam begon ik naar boven te glijden met mijn tong. Ik kwam bij haar heuvels. Ik likte haar tepels. Ik zette mijn mond op haar rechterborst en begon er aan te zuigen. Mijn anders hand kneedde haar andere borst. Ik liet me weer verder naar boven glijden. Mijn tong gleed langs haar hals en kin. Onze lippen raakten elkaar. Even stokte ik, was dit wat ze wilde? Was dit wat ik wilde? Haar lipten drukten op de mijne voordat ik mijn vraag kon beantwoorden. Haar tong drong in mijn mond. Ik liet mijn lichaam op de hare zakken. Ik hoorde het bed zachtjes krakken terwijl haar tong rondging in mijn mond. Ze duwde me van zich af en ging naast het bed zitten. Ze maande om op de rand van het bed te gaan zitten. Ik ging zitten en zag hoe haar handen mijn lul pakten. Even keek ze naar links en lachte naar het raam of het bureau. Langzaam voelde ik haar handen over mijn lul gaan. Ik zag hoe haar lippen over mijn eikel zakten. Ze omsloten mijn schacht terwijl ze haar hoofd langzaam naar beneden liet zakken. Verder en verder. Net voordat ze hem helemaal in de mond zou hebben. Ging ze weer omhoog, maar nu snel. Ze liet hem uit haar mond glippen en lachte naar me. Ze duwde me achterover op het bed. Ze ging om met liggen met haar kut boven me gezicht terwijl ze mijn zak kneedde en haar mond over mijn lul ging. Haar tong ging over mijn eikel terwijl ze met haar hand over mijn lul. Tergend langzaam liet ze mijn lul in haar mond glijden. Hij ging er nu helemaal in en ze hield hem daar even. Het voelde zo goed en warm. Ik kneep in haar kont om mijn goedkeuring te geven. Als antwoordt voelde ik haar kneep ze even in m’n zak. Terwijl haar hoofd omhoog deed beet ze even zachtjes op mijn lul. Heerlijk vond ik dat.

Denise stond op en zei “niet op het bed, teveel lawaai”. Ze liep naar het de laptop en gaf er weer een tik tegen aan. Toen liep ze naar een stoel in de hoek van de kamer en wenkt me. Ik ging zitten en zag hoe ze zich langzaam liet zakken. Ik legde mijn handen om haar middel. Ik voelde hoe mijn eikel tegen haar begon te drukken. Ze begon wat te draaien om me te plagen. Met een ruk naar beneden zat ik in haar. Ik voelde haar kutspieren zich samenspannen. Even kreunde ze. “Klootzak “ zei ze. Ik dacht dat mijn lul niet stijver kon worden en toch zwol hij nog meer. Langzaam liet ze zich op en neer glijden over mijn lul. Mijn handen pakten haar D-cup. Ik trok haar achterover en begon en begon omhoog te stoten. Ik zette mijn handen op haar heupen en duwde omlaag. Ik voelde dat ze meedeed. Ik omhoog, zij omlaag. Ik zat diep in haar. Ze stond op en ging naast het bureau tegen de muur staan. Ze keek even op de computer en draaide hem bij. Ik kwam achter haar staan en liep mijn lul in haar glijden. Langzaam begin ik ritmisch te stoten. Haar hand kneedde mijn zak terwijl ik het tempo verhoogde. Ze begon te kreunen, haar kutspieren begonnen zich te spannen. Ik begon haar klit te masseren. Even laten voelde ik het kutvocht stromen, ze kwam kreunend klaar. Ik pakte haar bij de heupen en begon nu hard en diep stoten. Mijn ballen sloegen tegen haar kut en ik begon nu te rammen alsof mijn leven er vanaf hing. Denise draaide haar hoofd naar achteren “spuit over kont” kreunde ze. Ik stootte nog even door in haar soppende kut. Ik trok hem uit haar kut en trok een paar keer en spoot dikke klodders sperma over haar rug en kont. Ik trok het tot de laatste druppel eruit. Ik kneep in haar kont en gaf er een licht tikje op. Ze draaide zich om en kuste me licht op de lippen. “Kijk eens.” Ze drukte op Skype en het programma was nog actief en Sharon had alles gezien. Ze lachte “zelden zo’n mooi einde gezien. Forse lul die dikke klodders sperma ver weg spuit”. Ik kom binnenkort een weekend langs om het zelf uit te proberen.


Aantal keer bekeken: 35946
Waardering: 7.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online