Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Leonardo en het interview.

U leest om dit moment het verhaal Leonardo en het interview gepost door louis pals. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: louis pals
Gepost op: 2009-1-12

Verhaal:

Leonardo en het interview
Droom patiënt.
Vraag me niet hoe het kan maar ik lig gewoon in een ziekenhuisbed op een ziekenhuisgang in afwachting om verplaatst te worden op een kamer. En in verwachting van een dokter voor de diagnosestelling en eventuele behandeling.
Vraag me niet wat ik mankeer want dat kan ik niet vertellen. Omdat ik het zelf niet weet.
Dromen zijn vaak zo onvoorspelbaar en dat zal de reden zijn dat ik binnen een seconde in het enige nog beschikbare bed van het ziekenhuis lig.
Het is een eenpersoonsbed in een eenpersoonskamer met in plaats van een dergelijk mini tv’tje een gigantisch bioscoopscherm aan de muur.
Het bed ligt zalig en de speciale beensteunen geven een vrij vrij bekkengevoel. Nu weet ik waarom zwangere vrouwen redenen hebben om niet te klagen.
Het licht is gedimd, er komt muziek uit de geluidsbox, wellicht de intro van “my sweet lady Jane” van de Stones en ik bemerk dan ineens dat ik enkel bedekt ben met een lapje fluweel. Op het nachtkastje staat een klein flesje champagne van het merk Laurent Perrier. Waarschijnlijk is het geen brut omwille van de strenge ziekenhuisregels.
Op het nachtkastje ligt ook een dossier waarop staat ‘Confidentieel’.
Voordat ik verder ga met het lezen van het dossier en het verhaal ga ben ik haast verplicht om te benadrukken dat alles erop wijst dat het hier om een droom gaat waarbij alleen het liggen op de gynaecologenstoel mij al een vreemd onbekend opwindend gevoel geeft.
Mark Knopfler vertelt mij zingend het verhaal van beneden naar de waterlijn. “No money in our jackets and our jeans are torned, your hands are old cold but your lips are warm”.
Vreemde situatie met vreemde gebeurtenissen en vreemde gebeurtenissen in het verschiet net als de voorgeschreven behandeling van patiënt 34543 -1 met geboortedatum 12-12-1958.
Er moeten 6 monsters genomen worden van sperma uit evenzoveel uitstortingen voorafgegaan door een prostaatonderzoek klasse C, waarbij die medeveroorzaker van al die stortingen minimaal 2,5 uur moet worden gemanipuleerd.
Op het grote scherm wordt er in een Nederlandse parenclub een aanval gedaan op het wereldrecord gangbang onder 21 jarigen.
Zelfs de minst conservatieve lezer zal nu toch bedenkingen krijgen over de aanwezige ingrediënten die een gewone vrijdagavond tot iets meer kunnen maken.
Ondanks dat ik voor geen geld van de wereld de serie ‘Friends ‘wil missen besluit ik de gangbang te blijven bekijken met mijn benenpartij in de uitstrijkpositie. Eerlijk is eerlijk, ik bemerk een licht gevoel van onderhuidse opwindende tinteling, voornamelijk in de omgeving waar het perineum het epische centrum is.
Mijn vierde oog knippert zonder dat er een vuiltje in zit. Zonder dat er meer vuiltjes in zitten dan anders.
Als gezond wetenschappelijk apoloog probeer ik voor alle duidelijk de situatie klaar te krijgen.
Ik lig in een zalig bed, de temperatuur is perfect en mijn favoriete zangers volgen elkaar op met toevallig mijn favoriete nummers.
“I am your man” zingt Leonard Cohen en bij de parenclub maakt de jonge blonde godin vijf mannen gelukkig.
De verlosligging maakt dat mijn anders opwippende erectie contact houdt met mijn buik en het gedempte licht is niet anders geworden. Even gedempt als een uurtje geleden maar omdat ik aan de schemer gewend raak zie ik nog verschillende attributen liggen in de medicijnkast naast mijn bed. Een keukenrol, maar dan van dat speciale merk dat extra veel vocht opneemt. Wat rubberen ringen, een potje vaseline, een scheermesje en een rode strik.
Dat laatste is typisch iets voor in een droom want ik zou begot niet weten in welke context de strik zou kunnen worden geplaatst om mijn temperatuur te verhogen. Trouwens een koortsthermometer ligt er ook bij.
Bij het wereldrecord gangbang in het Brabantse plaatsje Rucphen komen de twee tienerzangeresjes Agnetha en Anni-frid van Abba de zaak wat opluisteren met een vrijwel naakt optreden. Pa op, niet hoerig maar eerder een beetje beduusd en onbegrijpend. Hun jonge gezichtjes met volle pruimenmondjes volgen het wereldrecordtafereel vol gespeeld
ontzag en draaien vervolgens hun hoofd richting de kijker. De blonde knipoogt naar mij. Waar ken ik die superpreutse maar o zo opwindende wink van?
Droom ik nu of wel?
De kamer is tamelijk goed uitgerust met een aparte doucheruimte want ik hoor water lopen, ik hoor vrouwenhanden die extaseschuim over een zacht vrouwenlichaam verdelen.
Mijn zintuigen zijn op dit moment in vorm want het witte verpleegstersrokje en bijbehorende verpleegstertopje had ik nog niet zien liggen op het hoogpolig donkerrood tapijt. Niet alledaags voor een ziekenhuis, zeker niet als de hygiëne moet worden gerespecteerd in een ruimte waar stalen van lichaamssappen moeten worden afgenomen.
Mijn zicht is bewonderswaardig als ik ook het naamplaatje kan lezen op het topje.
‘Dokter Natasja Klingsmann’.
De kraan van de douche wordt zachtjes dichtgedraaid. Mijn gehoor is nu op zijn top want ik hoor de laatste druppels op de douchevloer uiteenspatten
Mijn fluwelen tentje beweegt.
“Alstublieft, laat Agnetha niet meedoen met de gangbang”.
“Alstublieft, laat Agnetha wel meedoen met de gangbang terwijl ze naar mij blijft kijken”.
Deze dubbele gedachte is ontstaan uit mijn neurotische aanbidding van de blonde zangeres van Abba en vele nachtelijke huilbuien door jaloeziegevoelens. Jaloeziegevoelens tegenover de Zweedse lulhannes die bij Abba de piano beroert en mijn blonde schat elke avond in slaap speelt.
En waarschijnlijk zal zijn maatje de vrouwelijke snaar van Agnetha ook wel eens hebben getokkeld omdat die vier uit Scandinavië wellicht aan partnerruil deden. Zowel seks samen in een ruimte evenals apart swingen.
“Touch me” zingt Jim Morrison en het wereldrecord is verpulverd maar niet nadat ook Anni-frid haar jeugd verliest door een simpele handbeweging van haar blonde Zweedse landgenote. Ik weet het, vrij banaal omdat de meeste Zweedse blond zijn.
Even dreigt het terugslagklepje van mijn volgelopen mannelijkheid te blokkeren als ik besef dat mijn ziektekostenpremie deze maand nog niet is voldaan.
Maar gelukkig besef ik op tijd dat dit in een droom niet hoeft. Het voorvocht is me te snel af en maakt het fluweel wat gewichtiger.
Dokter Natasja heeft zich nog niet afgedroogd als ze op de tonen van “it’s all so quiet” de kamer binnen schrijd.
Natasja Klingsmann is donkerblond heeft lange benen die op de plaats waar benen elkaar normaal in de haren vliegen volledig is geschoren.
“Voordat ik mezelf specialiseerde in tantra en prostaatmassages heb ik drie jaar ervaring opgedaan aan de Reeperbahnuniversiteit in Hamburg”, vertrouwt ze me toe voordat ze me blinddoekt met een stukje fluweel.
“I love you like I love myself and I don’t need nobody else”.
Natasja legt haar mooie gemanicuurde hand zachtjes op mijn gebolde licht bevochtigde buikfluweel onder de goedkeurende blik van alle 24 jeugdige gangbangdeelneemstertjes.
Het duurt een eeuwigheid voordat ze het fluweeltje langzaam van mijn lichaam begint te schuiven.
Mijn rechterbeen begint te trillen, mijn van kleine knijpertjes voorziene tepels staan stijf.
Haar handen zijn prachtig. Met mooie lange verzorgde nagels. Behalve van haar rechterwijsvinger. Die is ook prachtig verzorgd alleen is daarvan de nagel kortgeknipt.
Misschien is die rode strik toch wel ergens goed voor.





Aantal keer bekeken: 7233
Waardering: 6.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online