Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Leraar neuken.

U leest om dit moment het verhaal Leraar neuken gepost door JJ. Toffee. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: JJ. Toffee
Gepost op: 2009-5-13

Verhaal:

Leraar neuken
Een waargebeurd verhaal.

Ik ben een 17 jarige jonge knul en heb een geile lerares Duits. Ze heeft blond haar, ontiegelijk grote tieten en een volslank lichaam. Op een donderdag hadden we Duits en de lerares had een kort rokje aan met daaronder een duidelijk zichtbare string. Ik werd er opgewonden van en kreeg hartstikke zin om mezelf even te rukken. Ik vroeg of ik even naar de WC mocht en niet veel laten zat ik mezelf af te trekken. Op een gegeven moment hoorde ik geluid. Ik trok snel mijn broek aan en deed alsof er niets aan de hand was. De bel ging en eigenlijk was ik uit. Degene die het toilet binnenkwam was duidelijk een vrouw en... Ze was vergeten de deur op slot te doen! In alle geilheid trok ik de deur open en tot mijn grote verbazing zie ik mijn duitse lerares zichzelf vingeren. Ik wilde het deurtje net dicht doen maar ze trok me naar binnen en deed mijn gulp open en mijn onderbroek omlaag. Mijn lul was nog half stijf en sappig begon ze me te pijpen. Eindelijk klaargekomen was de school leeg en dus kon de hevige neukpartij begonnen. Ik wilde net mijn lul in haar strakke kut stoppen toen ze in mijn oor fluisterde dat ik haar kut moest likken. Gehoorzaam ging ik met mijn hoofd richting haar kut. Ik begon haar te likken en na een tijdje kwam ze kreunend klaar. Ik was inmiddels bloedgeil en kon niet wachten om haar in haar stakke kutje en kontje te nemen. Ik stopte mijn lul in haar kut en begon hevig te pompen en schreeuwend kwam ze klaar. Ze wilde blijkbaar meer want ze beveelde me haar hard in haar kontje te nemen. Haar strakke kontje was zo ontiegelijk geil dat ik niet kon wachten om in haar te komen. Na een tijdje voelde ik dat ik klaar moest komen dus stopte ik mijn lul uit haar reet en spoot haar hele gezicht onder de sperma. Nog even likte ze mijn penis af en daarna duwde ze haar harde tieten tegen elkaar. Ik stopte mijn lul er tussen ik begon te pompen en kwam weer klaar in haar mondje. We kregen er allebei genoeg van en we besloten te stoppen. Danke bitte! Fluisterde ze in mijn oor en sinds dien hebben we elke donderdag seks op de wc.

Aantal keer bekeken: 25301
Waardering: 4.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online