Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lerares Frans.

U leest om dit moment het verhaal Lerares Frans gepost door Timo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Timo
Gepost op: 2010-7-21

Verhaal:

Lerares Frans
Het was een warme zomerdag en we hadden weer eens als laatste vak Frans.
Iedereen was Zomer's gekleed net als de lerares. Ze had een zomer's doorschijnend jurkje aan, jammer genoeg had ze er nog een shirt onder om haar BH te bedekken.Midden in de les liet ze iets vallen en ik keek op, ik had vol zicht op haar volle cup D.
Ik keek net iets te lang want ik keek nog naar dezelfde plek en had niet gezien dat ze was opgestaan, ze zag dat ik keek.
Ik keek met een rood gezicht weer naar mijn werk.
Ze kwam achter me staan en gelukkig was degene die naast me zat ziek, ze zei dat ik na de les nog maar even moest blijven zitten en dat ik in het midden van de klas moest gaan zitten.
Toen ik daar zat ging ik weer aan m'n werk.
Het uur was om en zoals gezegd bleef ik zitten. Ze zei dat ik alvast maar aan mijn huiswerk moest gaan werken. Dat ging ik dus doen.
Toen ik bijna klaar was met mijn huiswerk keek ik op, ze was toetsen aan het nakijken en net toen ik weer aan mijn huiswerk wou zag ik dat ze haar jurkje wat opgetrokken had.
Ze had haar slipje al uitgedaan toen ze daarvoor al naar de wc was geweest dus ik had vol zicht op haar kutje.
Ik zag een vinger naar haar kutje afglijden, langzaam aan duwde ze haar vinger wat dieper.
Ik werd bloedgeil en kreeg een hele opzwelling in mijn broerk, ik moest gaan verzitten zodat ze het niett zag. Toen ik mijn huiswerk afhad zei ik dat ik klaar was. Ze zei dat ik nog even moest blijven.
Ze ging weer verder met zichzelf verwennen onder haar bureau. Ik zag het weer.
Na een tijdje kwam ze bijna klaar en keek ze op, ze zag alweer dat ik keek.
Ik keek weer beschaamd weg, zij zag nu ook de bobbel in mijn broek.
'kom maar even hier' zei ze. Zoals gezegd liep ik naar haar toe, ze ging mijn pik in mijn broek masseren.
Mijn hand ging naar haar borst en ze zei dat ik ze mocht aanraken, dat deed ik ook.
Na een tijdje ging ik ze steeds harder kneden en liet ik mijn pik uit mijn broek, ik deed haar jurkje en BH uit. Haar tepels stonden stijf vooruit en mijn pik stond ook fier vooruit.
Ze begon met een kusje op m'n eikel en begon naar mijn ballen af te zakken.
Ze nam een bal in haar mond en ik kneedde haar borsten.
Ik kwam bijna klaar in haar mond en dat zag ze, ze stopte met mij te pijpen. Ze stond op en ik duwde haar over haar bureau heen.
Ik neukte haar van achter in haar kutje en hoorde haar kreunen, ik kneedde haar borsten tegelijkertijd.
We kwamen allebei heerlijk klaar. Ik moest naar huis want het was al 17:30.

De volgende dag hadden we weer Frans maar dit keer als eerste uur. Ze zei dat ik als school klaar was naar haar toe moest komen. Tijdens de les liet ze 4X express haar potlood vallen en ik had dus 4X volzicht op haar borsten.Mijn pik begon alweer op te zwellen maar dat werd snel minder omdat we daarna geen lekkere of leuke leraren meer hadden...
Na school kwam ik naar het afgesproken lokaal, ze was er niet maar er lag een briefje. Er stond:
Hoi Timo,

Ik ben heel even naar de wc op de 3de verdieping, Kom daar naar toe.

Een Geile zoen van je Lerares.

Ik liep naar de 3de verdieping maar wist niet zo goed wat ik moest doen, aangezien ik de vrouwen-WC niet in mocht ging ik eerst bij de mannen kijken. Daar was ze niet dus ging ik de vrouwen-WC binnen. Ik hoorde gekreun en verder was er niemand.
Ik duwde de deur open en zag haar daar zitten. Ze was zichzelf aan het vingeren en speelde tegelijkertijd met d'r tepel. Ik vond dit zo'n geil gezicht dat ik naar binnenliep, de deur op slot deed en ging aftrekken. Ik gaf haar tegelijkertijd een lange en geile tongzoen.
Toen we allebei klaar waren gekomen pakte ik een tepel en sloeg tegen haar borsten. Toen draaide ik haar om zodat haar kontje gericht was naar mij. Ik gaf er een paar klappen op. Toen duwde ik mijn pik naar binnen. We kwamen bijna meteen klaar.
Dit is bijna elke week zo door gegaan tot ik met de middelbare school klaar was. Ze gaf haar nummer en we spraken elkaar bijna nooit meer, ik vond dit jammer en trok me vaak af bij de gedachte dat ik haar had geneukt.

Een Vervolg?
Mail me dan hier: neukertje@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 24553
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online