Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lerares spreidde haar benen.

U leest om dit moment het verhaal Lerares spreidde haar benen gepost door Pjetr Doosen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pjetr Doosen
Gepost op: 2008-11-15

Verhaal:

Lerares spreidde haar benen
Lerares spreidde haar benen

Het was altijd zo’n keurige lerares. Onberispelijk gekleed, ambitieus en ging prat op haar voorbeeldige levensstijl. Ik zat vooraan en midden in de pubertijd. Zij droeg altijd jurkjes of rokjes en ik genoot altijd van haar mooie vormen. We hadden weer Engelse les van haar en zij moest even naar het toilet. Toen ze terug kwam rook ik een bijzonder luchtje en wist nog niet goed wat het was. Zij zat iets hoger achter haar lessenaar en een andere leerling moest iets voorlezen. Iedereen las mee en ik keek even naar voren. Het bloed schoot naar boven, de lerares namelijk schoof haar benen wat uit elkaar en ik keek recht in haar kutje. Ik keek weer snel in mijn boek en had het niet meer. Mijn broek knelde en ik maakte wat meer ruimte voor mijn gezwollen jongen. Terwijl ik dat deed keek zij mij aan en verblikte of verbloosde niet. Toen liet ze een blaadje vallen en stond op om het op te rapen. Het lag vlak bij mijn tafeltje en toen ze bukte keek ik zo in haar decolleté. Gaat het goed fluisterde ze en met het schaamrood op mijn kaken zei ik ja. Even later keek ik weer even op en opnieuw deed ze haar benen wat uit elkaar en weer zag ik haar kutje en keek haar kort aan. Zij verblikte of verbloosde niet. Dit moest ze toch express doen dacht ik zo. Dit doe je geen twee keer per ongeluk. Zij liep door de klas en vlak voor mij wiegde ze met haar billen. Ze had een doorzichtig kanten rokje aan en daaronder een onderjurkje zodat je er niet door heen keek. Weer wat later keek ik weer naar voren en waarempel, voor de derde keer deed ze haar benen wat wijder en keek ik recht in haar kutje. Dit was geen toeval meer. Ik was behoorlijk opgewonden geworden en had een verschrikkelijk stijve penis. De les was afgelopen en ze vroeg me na te blijven. Ik bleef zitten en was benieuwd wat er ging gebeuren, ze was tenslotte toch getrouwd en altijd zo netjes. Ze moest even naar het toilet zei ze. Even later kwam ze terug en ik zag dat ze haar onderjurkje uit had gedaan. Ik kon er zo doorheen kijken en wist niet waar ik moest kijken. Ze liep naar het bord en bukte om een krijtje te pakken. Ik keek zo op haar prachtige ronde billen.

Zo, vond je het een boeiende les? vroeg ze. Nou redelijk, Engels is niet mijn lievelingsvak, zei ik. Ze ging zitten en deed haar benen wat wijder. Ik keek weer in haar kutje. Deze les was toch wel bijzonder, zei ze. Euh ja, ik bloosde en zei. Hoezo? Nou, vandaag heb ik je toch bijzondere dingen laten zien en deed haar benen verder open. Ik schraapte mijn keel en ze stond op. Ik zag wel dat je broek op springen stond. Ze liep naar me toe en schoof mijn tafeltje op zij. Ze ging half op mijn tafeltje zitten en spreidde haar benen en trok haar jurkje omhoog. Vind je het mooi, mooie jongen. Euuh, ja, euh het is, het is ……… en ze zette haar voet op mijn bobbel. Dat is een lekkere bobbel, doe je rits maar open en met een roodhoofd haalde zij mijn penis uit mijn broek met een pimpelpaarse penis. Zal ik die eens lekker verwennen, vroeg ze en zonder het antwoord af te wachten begon ze me af te trekken. Ik heb een heel lekker nat warm kutje, wil je die eens even lekker met je handje en vingertjes verwennen, vroeg ze. En ik hield het niet meer. Zij pakte mijn hand en schoof hem onder haar rok en ik begon haar kutje te vingeren. Ze kreunde en zei, lekker he knul. Ja, verwen me maar lekker. Weet je, heb je wel eens eerder een juf geneukt? Nee juf, ik heb helemaal nog nooit geneukt. Nou, kom dan maar eens lekker achterom dan zal ik het je leren. Ze draaide zich om en bukte voorover. Kom maar jongen en neuk me eens lekker hier tussen mijn billen in mijn warme natte kutje. Hier, zij is er helemaal voor jou, nat en sappig. Ik stond op en voor het eerst deed ik mijn penis bij een vrouw naar binnen en een juf nog wel liefst. Ik vond het heerlijk, de spanning zat volop in mijn eikel. Ooh wat een lekkere geile jongen ben jij zeg. Jaaa, neuk me maar lekker en met haar handje tussen haar benen door verwende ze mijn ballen. Ze pakte mijn handen en bracht ze naar haar borsten en zo stonden wij samen heerlijk te neuken in de klas. Ik kwam helaas al snel klaar en we brachten onze kleding weer in orde.
Alsof er niets gebeurd was zei ze: zorg wel dat je je huiswerk volgende keer gedaan hebt.
En ze vertrok zonder verder iets te zeggen en liet mij verbluft achter en dacht: Geen huiswerk maken dus, geef mij maar strafwerk.



Aantal keer bekeken: 44266
Waardering: 7.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online